Jump to content

Toestand paus zeer ernstig


Spacecraft

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spacecraft

    6

  • Tha Real G.

    5

  • The Godfather

    4

  • Sasuke

    4

Top Posters In This Topic

Mss is t ni eens waar, 1 Aprilgrap

Sommigen durven zoiets uit te halen

Nou daar zou ik maar zeker niet van uitgaan, dat dit een 1 april grap is.

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

aan het vaticaan staat er een bronzen poort en als die gesloten zou zijn is de paus overleden en als hij terug oopengaat is er een nieuwe paus en op het nieuws van 7 lieten ze zien dat de bronzen poort gesloten was

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je bewijs?

ontopic:

Op NOS teletekst staat dat hij in "het voorstadium van de dood is".

Stond toen ik het typte op RTL teletekst. Inmiddels hebben ze het weer verandert :huh:

Nu staat er dat verschillende bronnen melden dat hij overleden is, maar dat het Vaticaan het nog ontkent :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk gaat ie snel dood, ik heb nooit wat van die vent gevonden en steeds dat gezeur met dat het slecht met hem gaat, het boeit me allemaal niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk gaat ie snel dood, ik heb nooit wat van die vent gevonden en steeds dat gezeur met dat het slecht met hem gaat, het boeit me allemaal niet zo.

Ik vind niet dat je iemand de dood moet wijzen. Maar ik denk wel dat het beter is dat hij overlijd. Moet je eens zien hoe hij erbij zit.. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees nu net dit op

Nu.nl

Toestand paus verder verslechterd

VATICAAN - De toestand van paus Johannes Paulus II gaat steeds verder achteruit. Hij ademt oppervlakkig en zijn bloeddruk daalt. De paus is niet hersendood en zijn hart klopt nog. Dat meldde het Vaticaan vrijdag, in reactie op Italiaanse mediaberichten dat de kerkvorst al zou zijn overleden.

Een Italiaans persbureau meldde eerder dat het elektro-encephalogram (EEG) van de paus geen hersenactiviteit meer zou aangeven. Een functionaris van het Vaticaan zei echter dat zo'n apparaat helemaal niet aanwezig is in het appartement waar de paus wordt verpleegd.

Volgens een woordvoerder van het Vaticaan ondervindt de paus aanhoudende problemen met zijn hart en nieren. Hij noemde de algehele toestand van de kerkvorst zichtbaar slecht.

Mensen stromen toe richting het Sint-Pietersplein in Vaticaanstad voor rozenkransgebed

Rozenkrans

Ongeveer 30.000 gelovigen hebben vrijdagavond gehoor gegeven aan de oproep van kardinaal Camillo Ruini om om 21.00 uur op het Sint Pietersplein de rozenkrans voor de paus te bidden. Ruini bestuurt namens de paus het bisdom Rome. "Vanavond of vannacht zal Christus de poort opendoen voor de paus", zei Angelo Comastri, de vicaris-generaal van Vaticaanstad, die voorging in het gebed.

Op het plein in Vaticaanstad staan grote videoschermen. Volgens sommige media wil het Vaticaan die gebruiken om het nieuws van de dood van de paus bekend te maken. Ruini is volgens de traditie degene die dat moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...