Jump to content

Obama nieuwe Amerikaanse president


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zaahed

    10

  • Dieko

    6

  • Sa_bulldog

    5

  • Jesperkaj

    4

  • 3 weken later...

(beetje laat maar komt door wat probleempjes)

Nou erg weinig info in t begin moet veel meer staan, dit is wel geschiedenis wat we schrijven we zijn er nu zelfs een deel van!!

Ik volg niet echt nieuws en pik wel wat op hier en daar en ook over dit weinig meegemaakt, maar ik ben erg blij dat obama het is geworden alleen jammer dat ie nu de troep van bush moet opruimen! Al is hij populair ook bij de kids en hij is de doorsnee man, hij zit met de geldcrisis, milieu probleem etc.. dus dat is lastig.

Maar Amerika heeft eindelijk wel z'n belofte nagekomen iedereen kan president worden, dus er zal nog wel heel wat veranderen uiteindelijk.

En dit is misschien grof gezegd maar niet dat ik het wil hij zal worden gedood al is ie nog zo geliefd, er zijn nog steeds mensen die geen zwarte president hebben en kleurlingen haten, kkk bijv.

Ik hoop dan ook dat ie het zal redden en een van de beroemdste (dat is ie eigenlijk al) zoals vroegere presidenten zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook erg blij dat het Obama geworden is. Ergens kon ik gewoon zien en voelen aan de manier hoe hij spreekt en hoe hij dat overbrengt op mij dat dit een man is waar we misschien al lang op wachten.

Dat hij zwart is, maakt me totaal niets uit. Ik vind het overigens erg bijzonder dat hij zwart is en dat hij op deze manier president heeft zien te worden. Want misschien dat de mensen die hier wat tegen hebben er nog wat van kunnen leren. :)

Ik heb niet het gevoel dat hij al snel wordt doodgeschoten, ergens heb ik het gevoel dat hij eerst veel veranderingen aan zal brengen in de wereld, die op positief niveau doorwerken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben eigelijk erg blij dat obama het is geworden. Na 8 jaar bush hebben we wel een verandering nodig.

Ik denk dat Obama veel kan waarmaken.

Obama leeft niet lang, denk ik. :{

Denk het ook niet, aangezien de zwarte mensen vroeger hun slaven waren, en nu een zwart persoon als president, denk dat sommige daar moeite mee hebben.

Heb ergens gelezen (Post link als ik hem weer heb) dat Barack Obama De president is die het meeste kans heeft om vermoord te worden sinds J.F.Kennedy. Er stond ook dat Obama het meeste beveiliging heeft van alle presidenten allertijden.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

^^ hierboven. Dat klopt inderdaad zoiets heb ik ook gehoord daarbij was het al wel voorspelbaar dat hij veel beveiliging zou gaan krijgen als hij president werd. Snipers op het dak. Mensen om hem heen. Ik zou het als Beveiliging medewerker niet willen doen heb al van collega's gehoord dat je het ook niet lang mag en kan doen omdat je op een duur overal dingen gaat zien en gewoon gek word. Maar dezelfde fout als bij Kennedy zullen ze niet zomaar weer maken. Het is wel veel beter, Maar uitsluiten kan je nooit. Als het wel gebeurt, Mag Amerika van mij oorlog gaan voeren met zichzelf (tegen de Racisme)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen hebben het erover dat ze waarschijnlijk niet op

Obama gingen stemmen omdat hij zwart is. En de Zwarten waren vroeger

de slaven in de landen als de US etc.

Maar hoe komt het nou dat die zwarten slaven werden???

En waarom mocht dat zomaar?

1: Die zwarten werden gewoon uit Afrike geplukt, naar Amerika

gebracht en daar moest je hard werken, of je nou wilde of niet.

En als je niet wilde werken dan was je gewoon dood.

Ze behandelden je als een stuk stront en de enige die je kon vertrouwen was

jezelf.

En nu gaan ze zeiken dat hij dood moet, en waarom??

Omdat er nu voor de allereerste verdomde keer een zwarte de leiding heeft over

blanken. En waarom mag dat niet? Zwarten zijn bedoelt voor hard werk,

niet om een land te leiden.

Een land leiden is toch ook zwaar werk? Of ben ik nou niet

100%. En die blanken vonden het hartstikke normaal dat zwarten

hard werk moesten doen en onderdrukt werden. En dan hebben ze er nu wel ineens

een probleem mee dat een zwarte een hoge functie heeft.

De wereld zit vreemd in elkaar, en al helemaal als je er aan denkt dat Jezus ooit zei,

Behandel iemand zoals je jezelf zou behandelen.

Als Amerika hier nu eens naar luistert, zullen ze toch eindelijk het lichtje aan

het einde van de tunnel zien als het gaat om Racisme en voortrekkerij.

Link to comment
Delen op andere websites

wat kan mij het nu schelen wat Jezus zei.

Blanken willen niet dat een zwarte aan de macht komt omdat ze bang zijn dat het racistische systeem dan omdraait, en dat de blanken dan slachtoffer worden.

hier een goed filmpje hoe de amerikanen ik elkaar zitten

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

wat kan mij het nu schelen wat Jezus zei.

Blanken willen niet dat een zwarte aan de macht komt omdat ze bang zijn dat het racistische systeem dan omdraait, en dat de blanken dan slachtoffer worden.

hier een goed filmpje hoe de amerikanen ik elkaar zitten

hmm sommige mensen maakt het dus wel wat uit wat jezus zei. Amerika is nouw niet bepaald een land die vol zit met liefde en waar ze omgaan met elkaar alsof ze broers en zussen zijn. Maar dat is in Nederland en noem het maar op ook zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
wat kan mij het nu schelen wat Jezus zei.

Blanken willen niet dat een zwarte aan de macht komt omdat ze bang zijn dat het racistische systeem dan omdraait, en dat de blanken dan slachtoffer worden.

Das niet logisch want er zijn meer blanken dan zwarte mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Obama aan de top Mc Cain kon er niet tegen op :dans: :dans:

Mc cain had 2 miljoen meer stemmen maar het systeem is daar anders en ik heb geen zin om het uit te leggen.

Maar hoeveel mensen zouden er op obama hebben gestemd omdat hij zwart is?Ik denk verschrikkelijk veel...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoeveel mensen zouden er op obama hebben gestemd omdat hij zwart is?Ik denk verschrikkelijk veel...

En hoeveel bewust niet omdat hij zwart is, ik denk ook verschrikkelijk veel. In ieder geval is dat iets dat nu niet meer uitmaakt aangezien Obama overduidelijk de meest geschikte president was, als we daar McCain tegenover zetten uiteraard. Het zal in de toekomst ook steeds minder van belang zijn welk kleurtje iemand heeft. Obama heeft bewezen dat ook zwarten het land prima kunnen regeren en dat iedereen gelijke kansen verdiend. Het zal altijd een aspect zijn in verkiezingen, maar Amerika lijkt haar ogen steeds verder open te kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoeveel mensen zouden er op obama hebben gestemd omdat hij zwart is?Ik denk verschrikkelijk veel...

En hoeveel bewust niet omdat hij zwart is, ik denk ook verschrikkelijk veel. In ieder geval is dat iets dat nu niet meer uitmaakt aangezien Obama overduidelijk de meest geschikte president was, als we daar McCain tegenover zetten uiteraard. Het zal in de toekomst ook steeds minder van belang zijn welk kleurtje iemand heeft. Obama heeft bewezen dat ook zwarten het land prima kunnen regeren en dat iedereen gelijke kansen verdiend. Het zal altijd een aspect zijn in verkiezingen, maar Amerika lijkt haar ogen steeds verder open te kunnen doen.

LOL Obama heeft nog helemaal niks nada noppes bewezen.Ik kan ook mooie beloftes maken maar of er wat van komt.En hoezo is Obama geschikter als McCain?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zouden mensen (behalve ouderen) op mcCain stemmen? die man is oud té oud om president te worden, die heeft niet lang meer en snapt niks van de jeugd meer!!

En niet alleen ik zeg het hoor het tig mensen zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...