Jump to content

Call of Duty 6


-Niels-

Recommended Posts

De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare.

Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform.

---------

De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar!

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    6

  • PSP-Keeper

    5

  • -Niels-

    3

  • studio dewolf

    3

De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare.

Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform.

---------

De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar!

Volgens mij is Call of duty: world at war geen call of duty 5.

Het zou een tussen game zijn, daarom speeld het zich af wereld oorlog 2.

Ik denk dat er nog een 5 moet komen. :Y^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare.

Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform.

---------

De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar!

Jammer? Ik vindt het juist een grote stap in de goede richting. Call Of Duty 4: Modern Warfare was een kei gaaf spel. Call Of Duty: World At War vond ik minder. Misschien komt dat omdat COD5 op de engine van COD4 gebouwd is. Verder heb ik de 2e wereldoorlog nu wel weer gezien :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Cod6 gewoon weer vet word als Cod4. Ik vind die moderne setting veel beter dan dat oude gedoe. Die oude wapens vind ik bagger :D .

Offtopic: James Bond: QoS draait ook op de engine van Cod4 en ziet er daardoor ook ontzettend gelikt uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is mod dus niet echt officieel spel. Ik vind idee van WOI wel goed. Het speelt zich af in België. Op einde speelt zich af in Westhoek de 1 van de bekendste slag.

Ik denk dat, als het een WOI game word, je best wel veel in loopgraven moet vechten en dat lijkt mij behoorlijk saai.

Ik weet wel bijna zeker dat het in de toekomst of het heden gaat afspelen. Want die lui daar moeten toch gemerkt hebben dat verkoop cijfers van CoD4 aanzienlijk hoger waren dan die van 3.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de ontwikkelaar van 1, United Offencive, 2 en 4 MW weer terug gaat naar de roots. Deel 1 en 2 dus. Ik vond deel 4 gewoon een van de slechtste spellen ooit gespeelt. Ik snap niet dat CoD 4 MW zo'n ongelovelijk populair online spel heeft kunnen worden. Maar smaken verschillen.

Met CoD 5 hebben ze het trouwens wel goed gedaan vind ik. Eindelijk weer eens een leuke Call of Duty na deel 2. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...