Jump to content

Geef een cijfer voor het weer vandaag


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 997
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    92

  • TomFurga

    65

  • The Hulk

    64

  • Zaahed

    40

10/10 !! ^_^ Super veel sneeuw, was wel 8 Cm. hoog. Dus lekker sneeuwballen gevecht, echt f*cking goed weer!! :D

Waar woon je dan dat je 8cm hebt? In Almere is de straat nauwelijks bedekt.

In Tilburg. Het leek net gewoon een sneeuwstorm! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

AAAARGH! Ik word niet goed van al die 'rate-dit-en-rate-dat' topics!!! Ik kan er echt niet meer tegen! Gaat jullie botte verstand dan niet verder, naar wat originelers!? Nou maar ik zal wel weer even een post plaatsen om mijn post-count wat op te krikken. 9/10 lekker veel sneeuw :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De verdomde andere plaatsen... Hier in Purmerend heeft het wel gesneeuwd en alles is wit, maar echte dikke lagen niet... De auto's zijn wit, maar stoeptegels bij lange na niet eens een sneeuw vlokje... Het gras kan je nog zien en er liggen 3 vlokjes op de bomen...

Het beste zijn dus de auto's die toch weer wel 5 CM hebben liggen, en het gezicht dat die rustige sneeuwvlokjes uit de lucht vallen.

En dan hoor ik van danoontje_nl (Alkmaar, niet eens zo ver van Purmerend) dat daar een dik pak ligt!!!

Mijn cijfer? Vergeleken met vorig jaar een 25 op 2. Dus 100/10. Vergeleken met anderen? 7/10. En voor mezelf? 8/10.

BTW wel leuk topic ^_^.

EDIT: hoor net van danoontje dat het nu hetzelfde is als bij mij...

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...