Jump to content

Beste film ooit gezien?


Pete-R

Recommended Posts

*bumpediebump*

Shawshank Redemption is een van de beste films die ik ooit gezien heb :tu:

Zo een meeslepend verhaal met een zeer verrassend plot. Ook best zielig af en toe.

echt een van mijn favorieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Tim14

    5

  • Thabit

    4

  • Melchior

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

De eerste film die me te binnen schoot om de titel Beste film ooit gezien te geven is toch The Truman Show. Hoe vaak ik 'm ook kijk, hij blijft boeiend, ik zit er elke keer weer vol in. De eerste keer dat ik 'm zag snapte ik de film totaal niet, het is volgens mij ook echt een film die je vaker moet zien, maar iedere keer vind ik 'm ook weer beter worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Donnie Darko is denk ik wel een van de beste films die ik gezien heb. Het verhaal zit heel goed in elkaar en zet je echt aan het denken. Ik denk niet dat iemand de ware betekenis achter deze film zou kunnen begrijpen door hem gewoon te kijken. Ik heb zelf een aantal dingen moeten opzoeken naar afloop om het plot te begrijpen. Als je je dan alles laat bezinken realiseer je dat de film echt een stuk dieper gaat dan je denkt en wordt hij een stuk beter. Ik zou deze film waarschijnlijk nog wel vaker gaan kijken omdat hij met elke keer kijken beter wordt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Dat is een veel te moeilijke vraag, zooooveeeeeelllllll geweldige films dat als iemand tegen mij zou zeggen dat vind de beste film, dan ben ik zo van accepté, maar als ik er toch echt eentje moet noemen, dan mijn favoriete film:

a6kngq.gif

giphy.gif

giphy.gif

tumblr_mlccnuwF8G1r8tgcmo1_500.gif

> The Godfather ja blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien ik niet zo'n fanatiekeling ben met 't bezichtigen van films, was de keuze ook niet al te lastig om er eentje door de stemming heen te

laten komen. Naja, om het niet al té compliceert te maken; m'n favoriete film(reeks) is James Bond.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel een heel moeilijke vraag, Ik heb daar niet echt een antwoord maar kan wel een paar films opnoemen die sowieso dichtbij komen.

  • Fight Club
  • Goodfellas
  • The Godfather (reeks)
  • Scarface
  • Reservoir Dogs

Dit is nog maar een schijn van alle films die hoog in mijn lijstje thuis horen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...