Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

  • 3 weken later...

Ongelofelijk, absoluut geen woorden voor _O_ Dit is veruit de beste SCM mod, misschien wel de beste mod van elke soort! Ik heb nog een oude missie liggen, waar ik niet verder mee was gegaan (was er, als ik eerlijk ben, best wel trots op :$ ), ik denk dat hierna ik die wel voort zal zetten!

T-O-P, en K-U-T-G-W _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

DYOM V5 Beta released!

Infotopic (ben te lui om het te vertalen, sorry)

Download

Houd dus in de gaten dat dit alleen is om te testen! Het is erg geavanceerd scm, dus moet het veel getest worden. Bugs en feedback (wat goed en fout is) wordt dus heel erg gewaardeerd.

Er wordt ook nog veel toegevoegd en verbeterd, dit is alleen om te testen wat we tot nu toe hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
DYOM V5 Beta released!

Infotopic (ben te lui om het te vertalen, sorry)

Download

Houd dus in de gaten dat dit alleen is om te testen! Het is erg geavanceerd scm, dus moet het veel getest worden. Bugs en feedback (wat goed en fout is) wordt dus heel erg gewaardeerd.

Er wordt ook nog veel toegevoegd en verbeterd, dit is alleen om te testen wat we tot nu toe hebben.

kan niet w8en tot ie af is, helemaal geweldig deze mod, blijf zo doorgaan _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bump... De béta is alweer een tijdje uit, maar helaas hebben we op dit forum nog geen feedback gehad?

Daarnaast nog een vraag. We willen graag een betere support hebben voor de speciale tekens in DYOM5, zodat men niet meer Kladblok hoeft te gebruiken om die te te voegen. Deze zullen shift + 1 .. 0 zijn, dus er zijn maximaal 10 tekens mogelijk. De vraag is dus, welke willen jullie erbij hebben? "~", "!" en "?" zijn logisch, maar de rest is nog steeds open. Dus wil je ons helpen, zeg dan welke je graag erbij wil hebben. Bijvoorbeeld:

1 -- ~

2 -- !

3 -- ?

Bij voorbaat dank. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de laatste versie is nog niet af. We gokken ergens achterin Oktober, maar we kunnen uiteraard geen garantie geven. Dat ligt er maar net aan hoe alles loopt.

Tsja, geen idee waarom dit topic dood is. Ons subforum op GTAForums.com heeft inmiddels al bijna 3000 reacties, en het showroom topic daar al meer dan 1000.

We hebben een tijdje terug wel de v5 beta uitgebracht (ook hier te downloaden), maar we hebben nog aardig wat nieuwe features en willen die versie nog verbeteren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...