Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Kalm aan, Jet en Patrick hebben ook niet alle tijd van de wereld. Leer anders SCM, dan heb je nooit onzichtbare checkpoints. loveit.gif

scm is veel te ingewikkeld. en Jet en Patrick kijken nooit meer op dit forum traantjes.gif

Klopt, daarom zijn ze ook allebei administrator hier confused2.gif .

Als jij bij voorbaat al vindt dat SCM veels te ingewikkeld is, dan moet je ook niet hier komen om andere oplossingen te zoeken. Momenteel zijn CLEO, SCM en DYOM de enige drie mogelijkheden qua scripting voor San Andreas. DYOM werkt niet voor jou en dan blijven CLEO en SCM voor jou over. Als jij beide te lastig vindt, kunnen wij (niet ik, maar de rest van de scripters hier) jou niet verder helpen. Dit heeft alles te maken met motivatie, ambitie of gewoonweg te lui zijn om iets te willen leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees wel degelijk dit topic. Zoals ik eerder gezegd heb, is dit niet makkelijk te fixen, vanwege de SA engine. Dat gaan we dus voorlopig niet doen. Trouwens, wij wensen niet zo behandeld te worden. Het is niet onze verplichting om dit soort dingen op te lossen, sterker nog, DYOM is niet onze verplichting. Jij kunt niet eisen dat wij dingen gaan wijzigen. Als je het niet leuk meer vind, dan stop je maar met DYOM. Punt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees wel degelijk dit topic. Zoals ik eerder gezegd heb, is dit niet makkelijk te fixen, vanwege de SA engine. Dat gaan we dus voorlopig niet doen. Trouwens, wij wensen niet zo behandeld te worden. Het is niet onze verplichting om dit soort dingen op te lossen, sterker nog, DYOM is niet onze verplichting. Jij kunt niet eisen dat wij dingen gaan wijzigen. Als je het niet leuk meer vind, dan stop je maar met DYOM. Punt.

Okee ik ging een beetje te ver...

Maar ik wou alleen dat je antwoord gaf op mijn vraag, dat heb je nu gedaan, dus ik ga daar niet verder op in, verder wil ik zeggen dat ik wel respect voor jullie hebben, en ik bied mijn exuses aan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben momenteel bezig met een andere missie met DYOM, maar mijn San Andreas crasht steeds als ik 3 actors naast elkaar zet :?

Is dit een bekende bug?

Edit: Ter duidelijkheid, ik kan wel gewoon veel actors erin zetten, maar niet naastelkaar.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Even samengevoegd met het DYOM topic. :)

Nee, geen bekende bug. Kan je wat meer info geven? Is het vaker gebeurd/gebeurt het altijd? Heb je andere mods geïnstalleerd? Welke versie heb je? Heb je CLEO goed geïnstalleerd? Wat heb je ervoor gedaan in de missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...