Jump to content

[2008] Vragen topic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Pietje II

    9

  • PatrickW

    8

  • Jowx

    7

Wat gebeurt er als ik niet kan kiezen en 2 namen bij 1 onderwerp zet?

Uit de eerste post in het nominatie topic:

Maximaal twee nominaties per categorie.

Je mag dus gewoon 2 namen per categorie zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele vragen van mij, puur uit nieuwsgierigheid:

1. Wat doen jullie met het stemformulier van iemand met 3 nominaties in één categorie? Hele formulier ongeldig, die categorie ongeldig, de 2 eerstgenoemden meenemen of nog iets geheel anders?

2. Wat doen jullie met het gegeven dat er eigenlijk geen enkele mooie Award Badge is gemaakt? Met alle respect voor de inzendingen natuurlijk, maar ik zou er persoonlijk niet vrolijk van worden om één van die dingen in m'n profiel te hebben staan. Uiteraard zijn de eer en eeuwige roem schitterend, maar die Badge zou het nog nét even dat stukje mooier moeten maken; En dat doen ze niet echt...

3. Mocht er op de één of andere manier tóch een acceptabele Award Badge verschijnen, zijn jullie dit jaar dan wel vrouwvriendelijk? Dat wil zeggen: Beste Sfeermaker wordt Beste Sfeermaakster, Beste Debater wordt Beste Debateresse...en meer van dat soort aanpassingen. Zou toch positief zijn voor de positie van het Forum in de tegenwoordige maatschappij, waarin vrouwen toch zo'n beetje wel volledig geaccepteerd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een heel klein vraagje, verder niet erg serieus hoor maar waar is de award gebleven van het meest seksistische lid? :{

Dat was een award voor de megalid awards die Wazuup -Matthijs- en ik vorig jaar georganiseerd hebben. En aangezien zowel Wazuup als ik geen megalid meer zijn komende dit jaar meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een heel klein vraagje, verder niet erg serieus hoor maar waar is de award gebleven van het meest seksistische lid? :{

Tja... Er zijn ook heel veel andere categorieën niet bij waar k juist op verheugde :{:t Want ik vond dat er dit jaar nogal 'standaard' categorieën waren. Echt leuke en apparte waren er niet. En er was nog gezegd dat de Awards elk jaar andere categorieën hadden :t Dus hier ben ik zeer teleurgesteld om. Ik had meer verheugd op dingen zoals:

Meest Seksistische lid.

Meest Spammende lid.

Meest onwetende Lid/Superlid/Megalid/Moderator

Etc.

Niet ditsoort dingen die erg voor de hand lagen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een heel klein vraagje, verder niet erg serieus hoor maar waar is de award gebleven van het meest seksistische lid? :{

Tja... Er zijn ook heel veel andere categorieën niet bij waar k juist op verheugde :{:t Want ik vond dat er dit jaar nogal 'standaard' categorieën waren. Echt leuke en apparte waren er niet. En er was nog gezegd dat de Awards elk jaar andere categorieën hadden :t Dus hier ben ik zeer teleurgesteld om. Ik had meer verheugd op dingen zoals:

Meest Seksistische lid.

Meest Spammende lid.

Meest onwetende Lid/Superlid/Megalid/Moderator

Etc.

Niet ditsoort dingen die erg voor de hand lagen

En de meest spammende lid is dan voorjezelf ? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een heel klein vraagje, verder niet erg serieus hoor maar waar is de award gebleven van het meest seksistische lid? :{

Tja... Er zijn ook heel veel andere categorieën niet bij waar k juist op verheugde :{:t Want ik vond dat er dit jaar nogal 'standaard' categorieën waren. Echt leuke en apparte waren er niet. En er was nog gezegd dat de Awards elk jaar andere categorieën hadden :t Dus hier ben ik zeer teleurgesteld om. Ik had meer verheugd op dingen zoals:

Meest Seksistische lid.

Meest Spammende lid.

Meest onwetende Lid/Superlid/Megalid/Moderator

Etc.

Niet ditsoort dingen die erg voor de hand lagen

Ja, laten we allerlei negatieve Awards verzinnen en dan met z'n 80.000-en dat ene lid uitlachen dat de Award voor Meest Kansloze Lid wint! Haha, da's echt wel humor :tu:

En dan als beloning geen promotie, nee, gewoon lekker bannen, weg ermee! Man, kan nu al niet wachten...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Er zijn ook heel veel andere categorieën niet bij waar k juist op verheugde :{:t Want ik vond dat er dit jaar nogal 'standaard' categorieën waren. Echt leuke en apparte waren er niet. En er was nog gezegd dat de Awards elk jaar andere categorieën hadden :t Dus hier ben ik zeer teleurgesteld om. Ik had meer verheugd op dingen zoals:

Meest Seksistische lid.

Meest Spammende lid.

Meest onwetende Lid/Superlid/Megalid/Moderator

Etc.

Niet ditsoort dingen die erg voor de hand lagen

Dat waren dus categorieën die we voor de megalid awards hadden verzonnen. Het was de bedoeling dat dat nogal ludieke dingen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Wat doen jullie met het stemformulier van iemand met 3 nominaties in één categorie?

Dit is in één lijst voorgekomen. Aangezien de drie nominaties in kwestie geen verschil maken bij de uitkomst is het niet van belang.

2. Wat doen jullie met het gegeven dat er eigenlijk geen enkele mooie Award Badge is gemaakt?

Waarom zouden wij daar iets mee moeten doen? Wij hoeven die dingen immers toch niet te dragen. Als je er zeker van wilt zijn volgend jaar een mooie badge te kunnen winnen, zou ik nu alvast na gaan denken over het ontwerp.

3. Mocht er op de één of andere manier tóch een acceptabele Award Badge verschijnen, zijn jullie dit jaar dan wel vrouwvriendelijk?

Mocht je een award winnen, zal ik er persoonlijk op toezien dat er geen verwarring zal ontstaan over je geslacht.

dat ene lid uitlachen dat de Award voor Meest Kansloze Lid wint! [...] En dan als beloning geen promotie, nee, gewoon lekker bannen, weg ermee!

Breng me niet in verzoeking.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mijn Award Badge inzenden, maar ik zie geen topic meer? In het hoofdtopic stond dat je hem tot 14 december kon inleveren.

Correctie: 13 december. :puh:

En ik zie hem ook niet en ik wou er ook nog 1tje posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...