Jump to content

[2008] Vragen topic


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik meen me te herinneren dat je kon stemmen tot 14 december maar het kan ook vroeger. Ik wilde mijn echte stemmen nog bewerken.

In dit topic staat dat je vanaf 14 december kan stemmen, en dus niet meer nomineren. Dus misschien heb je het iets te vlug gelezen en de woorden stemmen en nomineren door elkaar gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    10

  • Pietje II

    9

  • PatrickW

    8

  • Jowx

    7

Ik meen me te herinneren dat je kon stemmen tot 14 december maar het kan ook vroeger. Ik wilde mijn echte stemmen nog bewerken.

Helaas, stemmen kon tot en met 11 december.

Ik wil mijn Award Badge inzenden, maar ik zie geen topic meer? In het hoofdtopic stond dat je hem tot 14 december kon inleveren.

We zijn reeds bezig met het selecteren van de badges voor de stemronde. Als je je badge nog snel via PB kunt doorsturen, moffel ik 'm er nog tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

2. Wat doen jullie met het gegeven dat er eigenlijk geen enkele mooie Award Badge is gemaakt?
Waarom zouden wij daar iets mee moeten doen? Wij hoeven die dingen immers toch niet te dragen. Als je er zeker van wilt zijn volgend jaar een mooie badge te kunnen winnen, zou ik nu alvast na gaan denken over het ontwerp.
Ik maak me al geen zorgen meer als Arjen's inzending nog wordt toegevoegd...wat een held.
3. Mocht er op de één of andere manier tóch een acceptabele Award Badge verschijnen, zijn jullie dit jaar dan wel vrouwvriendelijk?
Mocht je een award winnen, zal ik er persoonlijk op toezien dat er geen verwarring zal ontstaan over je geslacht.
De wereld draait niet alleen om mezelf hoor, ik ben wat dat betreft een zeer sociaal persoon en erg begaan met de wensen van anderen.
Link to comment
Delen op andere websites

De wereld draait niet alleen om mezelf hoor, ik ben wat dat betreft een zeer sociaal persoon en erg begaan met de wensen van anderen.

Waarom staat er dan in je signature geen Alpha (Fe)Male? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoort het stemtopic er vandaag niet te staan, of kijk ik er overheen?

14-december t/m 26-december - Stem-ronde

Op 14 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt,

en iedereen kan dan door middel van gemaskeerde poll zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim,

en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het stem-topic komt in de loop van vandaag, met excuses voor de dag vertraging.

Het is beter dat je het laat weten dat er vertraging is dan dat ie zomaar te laat is :Y Dus bedankt voor het melden

Link to comment
Delen op andere websites

So what. Je leeft toch nog. Je zit nu gewoon te zeiken om het zeiken. Als Patrick zegt dat het topic vandaag komt, komt het topic ook vandaag. De dag is nog niet voorbij, dus even geduld nog.

Link to comment
Delen op andere websites

So what. Je leeft toch nog. Je zit nu gewoon te zeiken om het zeiken. Als Patrick zegt dat het topic vandaag komt, komt het topic ook vandaag. De dag is nog niet voorbij, dus even geduld nog.

Ik ben niet boos, Sprunk! Ik heb gewoon m'n eigen mening, net als iedereen.

En wat bedoel je met: ''So what. Je leeft toch nog. Je zit nu gewoon te zeiken om het zeiken.''???

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...