Jump to content

Rockstar Nederland Email?


kennynl89

Recommended Posts

Hoi,

Ik had een vraagje. Het bedrijf rockstar games nederland bestaat toch ook. Weet iemand misschien hier het emailadres van. Ik heb een paar vragen te stellen aan hun.

Alvast bedankt,

kenny

Link to comment
Delen op andere websites

Achter in het boekje van GTA5 staan Support gegevens van Rockstar Games namelijk:

Support website:

http://support.rockstargames.com/

Support Take 2 Interactive

Telefoon Nederland: 0900-2040404 ( 80 cent per minuut )

Telefoon Belgie: 0900-88079 ( 80 cent per minuut )

Ze raden aan hun support site te gebruiken en niet duur te bellen.

Merk op dat veel oplossingen voor technische problemen ook op ons forum staan en dat je altijd welkom bent hier een bericht te posten

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, zou ik dan een antwoord kunnen krijgen op de vraag wanneer er een patch komt voor laptopkaarten. Ik voldoe dik aan de eisen die op het achterkant van t hoesje staan. Dan verwacht ikook dat het normaal te spelen zou zijn als ik alles op low staat. Het is gruwelijk lelijk nu en ik haal nog geen fps van 20 ofzo. Ik vind het nu een waardeloze investering van 50 euro aan dit spel.

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...

Goede dag Rockstar medewerker,

Waarom kun je geen officieel request doen bij Rockstar, heb het meerdere geprobeerd vandaag, en hij begint te laden en dan gebeurt er niets.

Vriendelijke groet,

Don_Kaosu

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Don_Kaosu smile3.gif

Dit topic is niet van een Rockstar medewerker en je vraag zal dus ook niet door hen gelezen worden. knipoog.gif

Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als Mightyminder. Hij kon, zoals je hier kunt lezen, ook geen ticket openen op Rockstar Support omdat de pagina bleef laden. Meer mensen hebben hier af en toe last van. Als je het later opnieuw probeert is de kans waarschijnlijk groot dat de pagina wel wilt laden. smile3.gif

Mocht je een vraag hebben over GTA dan zullen er op dit forum ook mensen bereid zijn je te helpen. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Don_Kaosu smile3.gif

Dit topic is niet van een Rockstar medewerker en je vraag zal dus ook niet door hen gelezen worden. knipoog.gif

Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als Mightyminder. Hij kon, zoals je hier kunt lezen, ook geen ticket openen op Rockstar Support omdat de pagina bleef laden. Meer mensen hebben hier af en toe last van. Als je het later opnieuw probeert is de kans waarschijnlijk groot dat de pagina wel wilt laden. smile3.gif

Mocht je een vraag hebben over GTA dan zullen er op dit forum ook mensen bereid zijn je te helpen. Succes!

Ok bedankt voor de info.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
7 minuten geleden, basscheenloop zei:

ik wil graag ook een vragen aan rockstar maar kan hun email niet vinden wie kan mij helpen? want met support.rockstargames.com kom ik er niet uit 

Welkom op het forum. :) 

 

Volgens mij heeft Rockstar Games geen email adres waar ze vragen mee beantwoorden. Vragen moeten dus via de support website gesteld worden. 

 

Via deze pagina kan je een ticket openen als het gaat over technische problemen. Uiteraard moet je wel eerst ingelogd zijn met je Social Club account. Als je feedback hebt voor GTA Online kan je deze via dit email insturen:  GTAOnline@rockstargames.com 

 

Mocht je problemen hebben met GTA dan kan je natuurlijk ook op dit forum een topic openen. Hier zullen vast leden zijn die kunnen helpen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hoi Rockstar, als je dit leest ;)

ik was eerst level 71 maar door een iets ik weet niet wat werd ik plotseling level 1. Nu ben ik dat nog steeds ik heb het opnieuw opgestart etc maar het werkt niet. Ook had ik eerst 7 miljoen nu nog maar 3,4 miljoen. Kunnen jullie mij helpen. Als iemand anders dit leest kunnen jullie mij dan de email of telefoon nummer geven van rockstar nederland? Alfvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Daantjet zei:

Hoi Rockstar, als je dit leest ;)

ik was eerst level 71 maar door een iets ik weet niet wat werd ik plotseling level 1. Nu ben ik dat nog steeds ik heb het opnieuw opgestart etc maar het werkt niet. Ook had ik eerst 7 miljoen nu nog maar 3,4 miljoen. Kunnen jullie mij helpen. Als iemand anders dit leest kunnen jullie mij dan de email of telefoon nummer geven van rockstar nederland? Alfvast bedankt

 

Op 6-12-2008 om 13:09, Joriz zei:

 

Support website:

http://support.rockstargames.com/

Support Take 2 Interactive

Telefoon Nederland: 0900-2040404 ( 80 cent per minuut )

Telefoon Belgie: 0900-88079 ( 80 cent per minuut )

Ze raden aan hun support site te gebruiken en niet duur te bellen.

Merk op dat veel oplossingen voor technische problemen ook op ons forum staan en dat je altijd welkom bent hier een bericht te posten

Je kan het beste dus eerst even een ticket aanmaken, dat doe je hier https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new en gedetailleerd uitleggen wat je probleem is, als je hier inlogt met je social club account (of er eentje aanmaakt) kun je dat daar doen. :) succes. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-5-2017 om 11:11, Dexist zei:

 

Je kan het beste dus eerst even een ticket aanmaken, dat doe je hier https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new en gedetailleerd uitleggen wat je probleem is, als je hier inlogt met je social club account (of er eentje aanmaakt) kun je dat daar doen. :) succes. 

 

 

 

Op 2-5-2017 om 11:11, Dexist zei:

 

Je kan het beste dus eerst even een ticket aanmaken, dat doe je hier https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new en gedetailleerd uitleggen wat je probleem is, als je hier inlogt met je social club account (of er eentje aanmaakt) kun je dat daar doen. :) succes. 

 

 

Ik heb de link aangeklikt maar ik kan er niks doen. Het blijft er wit

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...