Jump to content

[GEZ] GTA Advance


Dotz

Recommended Posts

Er is weinig tot geen kans dat je GTA Advance nog in de winkel vindt. Ik ben niet bereid om mijn spel te verkopen, dus is de enige oplossing het internet. Normaal zou ik je aanraden om dit topic even te bekijken, maar het is helaas een tijdje geleden dat ik het voor het laatst heb geupdate. De websites die in dat topic staan bieden GTA Advance tevens niet meer aan. Ik heb echter wat verder gezocht dan mijn neus lang is, en kwam de volgende pagina op Ebay tegen. Hopelijk heb je hier iets aan en kan je je binnenkort een eigenaar van GTA Advance noemen, wil je echter niets weten van e-commerce dan vrees ik dat het kwestie onbestaande is dat je het spel in handen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie doen btw wel veel moeite voor jullie mensen _O_

'K blijf zker actief hier :tu: En THNX voor die links! 'K heb er al 'n paar gevonden!

Maar die link naar 't forum.. Daar staat in dat ene Vinnie het in scène heeft gezet.. Kan dit weggehaald worden, want dat had ik liever nog niet geweten :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht :7 )

WHaha :schater: Maar dan ben je wel genaajd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht :7 )

WHaha :schater: Maar dan ben je wel genaajd :bonk:

Je voelt je wel even genaait ja. Maar ik heb daar ook nog wat spellen gekocht.

Je moet alleen wel kijken naar welke beurs je wilt gaan. Je hebt beurzen met professionele handelaren die spellen bij de release kopen, 1x openen om te kijken of die het doet, en vervolgens 5 á 6 jaar wachten en dan gloednieuw verkopen voor meer. Je hebt dan geen 2e hands exemplaar maar je moet dan voor een GBA spel ongeveer €60,- neerleggen. (als GTA Advance zeldzaam is kan je wel tot de €120,- komen) Je hebt ook 2e hands beurzen. Je kan ze dan werkend testen en je bent tussen de €5,- en €40,- kwijt. Maar het is dan niet gloednieuw.

Het licht er aan hoeveel je wilt betalen. Ik heb het spel ook "gekocht" en op de "originele console" gespeelt. (emulator dus :puh: ) En ik moet zeggen dat ik zelf niet meer als €10,- voor dit spel zou neerleggen.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt regelmatig classic games ruil beurzen waar je de games ook kan testen. Maar je moet er meestal iets van €75,- voor neerleggen + een flink eind rijden. (ik ben met iemand eens half nederland doorgereden naar zo'n beurs en toen was net het spel uitverkocht :7 )

WHaha :schater: Maar dan ben je wel genaajd :bonk:

Je voelt je wel even genaait ja. Maar ik heb daar ook nog wat spellen gekocht.

Je moet alleen wel kijken naar welke beurs je wilt gaan. Je hebt beurzen met professionele handelaren die spellen bij de release kopen, 1x openen om te kijken of die het doet, en vervolgens 5 á 6 jaar wachten en dan gloednieuw verkopen voor meer. Je hebt dan geen 2e hands exemplaar maar je moet dan voor een GBA spel ongeveer €60,- neerleggen. (als GTA Advance zeldzaam is kan je wel tot de €120,- komen) Je hebt ook 2e hands beurzen. Je kan ze dan werkend testen en je bent tussen de €5,- en €40,- kwijt. Maar het is dan niet gloednieuw.

Het licht er aan hoeveel je wilt betalen. Ik heb het spel ook "gekocht" en op de "originele console" gespeelt. (emulator dus :puh: ) En ik moet zeggen dat ik zelf niet meer als €10,- voor dit spel zou neerleggen.

€12,95 En anders Ebay.. Zou je dit doen? (Btw.. : Ebay is €15,00 +)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...