Jump to content

Nieuwe wedstijdshirts Feyenoord


Sprunk

Recommended Posts

Als er voor Ajax een topic bestaat, mag dat vast ook wel voor Feyenoord.

Wat vinden jullie (Feyenoordsupporters) van de nieuwe uit- en thuisshirts van Feyenoord?

20081208_puma2_rh.jpg

Ik persoonlijk vind ze niet zo mooi, met name die strepen. Het lijkt wel of iemand met zijn potloot is uitgeschoten. :7

Gaarne uw mening :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha, mijn eerste gedachte toen ik het plaatje zag was: haha een nar!

Maar naderhand lijkt het er maar heeeel weinig op. :{

Ik vind inderdaad de kleding niet echt mooi.

Dat met die witte strepen op de borst enzo... nee niet mooi.

En dat topic van ajax, van hun nieuwe kleding is van mij :puh:

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet discriminerend overkomen als Ajacied, maar de shirts vind ik niet mooi, als ik Feyenoord was had ik die witte strepen bovenaan eruit gehaald, de oude shirts leken mij wel prima, al vond ik de uit-shirt ook niet echt mooi, maar goed als dit het nieuwe word. :puh: Als ze er maar beter door gaan spelen is het wel goed, maar het spreekt mij niet aan, zou het gewoon bij het oude houden als ik hun was.

Link to comment
Delen op andere websites

De shirts zijn inderdaad veel te modern. En dan vooral het thuis-shirt (Rood - wit). De shirts zien er erg strak uit, en dat lijkt me dus niet mooi. Die strepen staan inderdaad ook niet mooi. Ze hadden beter gewoon een rood vlak en een wit vlak kunnen behouden. Het uit-shirt vind ik wel een hele verbetering. Veel beter als de groen-witte shirts of de blauw-witte. Deze kleuren zijn een stuk beter maar de witte strepen hadden anders gemoeten. Die hadden juist gemoeten zoals het rood witte shirt. Links lichtgroen, rechts donkergroen. Dat staat veel mooier. Overigens vind ik het logo niet meer op het uit-shirt (groene) passen. Het uit-shirt vind ik stukken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar vinden wel meer mensen de shirts niet zo mooi, dus heeft het "legion" zelf een nieuwe variant ontworpen. De kleuren etc, zijn hetzelfde gebleven, maar o.a. die strepen zijn weg gehaald.

thuis.jpguit.jpg

Ik vind ze zo al een stuk mooier. Heel erg mooi zelfs :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor pillen heeft die neger aan de rechterkant in godsnaam door z'n strot heen gekregen? Of kijken ze altijd zo vrolijk in Rotterdam?

Overigens vind ik die strepen werkelijk niets toevoegen aan het geheel. Zeker de twee strepen der vernedering... Alsof Feyenoord al niet genoeg leed te verwerken heeft.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Als er voor Ajax een topic bestaat, mag dat vast ook wel voor Feyenoord.

Wat vinden jullie (Feyenoordsupporters) van de nieuwe uit- en thuisshirts van Feyenoord?

20081208_puma2_rh.jpg

Ik persoonlijk vind ze niet zo mooi, met name die strepen. Het lijkt wel of iemand met zijn potloot is uitgeschoten. :7

Gaarne uw mening :eten:

Net 2 matroosjes :7

Edit: excuses 4 matroosjes XD

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...