Jump to content

Is het ook zo kl*te op school bij jou?


PSPfreaky

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PSPfreaky

    3

  • PowerPats

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

  • Scarface92

    1

Bij ons is alles heel normaal.

Er zijn ook dingen gebeurd die niet horen. Bijvoorbeeld: Als er een les uitvalt en je bent vergeten om te bellen naar iedereen om te zeggen dat de 1e uur uitvalt, en diegene weten het niet, dan ga je voor l*l naar school.

Dat is juist niet de bedoeling. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik kwam op school, bleek ik de eerste 4 uur vrij te zijn. Maar toen werd me verteld dat dat kwam omdat een leerling gisteravond voor de trein is gesprongen. :N

Dat is vervelend... :N

Bij mij op school valt het vervelende wel mee, omdat het altijd op de website staat of er iets uit valt of niet. Weet je het niet, is het je eigen schuld.

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste hadden wij ook zo'n tekefoonboom. werkte goed, alleen best vervelend om om 7 uur uit je nest te worden gebeld omdat je om halftien pas op school hoeft te zijn :duh: Maar altijd beter dan voor niks fietsen. Maar sinds de tweede nooit meer van dat ding gehoord... Zit nu in de vierde, en daar laten ze vaak dingen zomaar uitvallen zonder dat je het weet. Zo stond ik maandag netjes om 8:20 op school om te zien dat ik pas om 11:00 op school hoefde te zijn en een uur later alweer uit was omdat het uur erna ook uitviel... Handig is anders..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Bij mij zeiken ze alleen maar dat ik niet me best doe, dat ik niet leer , niet mn huiswerk maak en dat ik beter mn best moet doen.

Ik zal hun is afzeiken wat ze allemaal fout doen, ben ik wel ff een daggie of 3 bezig... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

bij ons op school in alles wel relax geregeld, je weet je uitval bijna altijd de dag van tevoren al, en anders word je gebeld. En ze kunnen ook erg goed lessen verschuiven, heb je bijv tot 7e, valt het 4e eigenlijk uit, en dan puzzelen ze wel zo dat we het laatste uur uitvalt en we geen opvang hebben :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Woensdag hebben we een sportdag van 8:15uur tot 12:10. Ze willen dat de lessen erna gewoon

doorgaan (tot 15:30uur voor ons).

School op woensdagnamiddag? :7 Ik heb medelijden met jullie.

Hier in België hebben we nooit uitvaluren (althans niet op de scholen waar ik al op heb gezeten).

In mijn vorige school mocht je het laatste uur naar huis als de leerkracht van het 7de of 8ste uur afwezig was EN er geen taak was opgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wijs maar blij als je gewoon op school zit en maak het lekker af. heb een half jaartje zonder school gezeten omdat ik een verkeerde opleiding had gekozen en dan wil je toch weer heel graag naar je vertrouwde schooltje terug als je de hele week gewerkt heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...