Jump to content

Is het ook zo kl*te op school bij jou?


PSPfreaky

Recommended Posts

Middelbare school is nou eenmaal gewoon klote...

Sinds ze de 1080 uren norm, wisforta/formuleboeke bij wiskunde B verbannen, binnen 5 jaar Binas verbannen op toetsen & de nieuwe 2e fase hebben ingevoerd is het er alleen maar op achteruit gegaan.

Daarzom wasi k ook gestopt met VWO, en ga ik gewoon HBO doen, de nieuwe 2e fase heeft heel het schoolsysteem gewoon klote gemaakt.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PSPfreaky

    3

  • PowerPats

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

  • Scarface92

    1

Hmm bij mij op school is alles prima geregeld... Wij hebben een soort van telefoon keten van onze eigen klas.. Een soort schema waarop je kunt zien wie je moet bellen. Onze mentor belt naar 2 personen toe en die 2 personen moeten ook weer 2 personen bellen en zo ga je heletijd door tot onze hele klas is geweest. Ook kunnen wij roosterwijzigingen zien op de website van mijn school.

Dus in andere woorden, op mijn school is alles keurig geregeld :) Niks om over te klagen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm bij mij op school is alles prima geregeld... Wij hebben een soort van telefoon keten van onze eigen klas.. Een soort schema waarop je kunt zien wie je moet bellen. Onze mentor belt naar 2 personen toe en die 2 personen moeten ook weer 2 personen bellen en zo ga je heletijd door tot onze hele klas is geweest. Ook kunnen wij roosterwijzigingen zien op de website van mijn school.

Dus in andere woorden, op mijn school is alles keurig geregeld :) Niks om over te klagen :)

Fijn voor jou... Iemand die bij mij op de middelbare school zit vertelde een keer dat ze het daar niet ALTIJD onder goede handen nemen... Ik geloof het niet, maar ik zie het 7 September wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm bij mij op school is alles prima geregeld... Wij hebben een soort van telefoon keten van onze eigen klas.. Een soort schema waarop je kunt zien wie je moet bellen. Onze mentor belt naar 2 personen toe en die 2 personen moeten ook weer 2 personen bellen en zo ga je heletijd door tot onze hele klas is geweest. Ook kunnen wij roosterwijzigingen zien op de website van mijn school.

Dus in andere woorden, op mijn school is alles keurig geregeld :) Niks om over te klagen :)

telefoonketen heeft nooit bij ons geholpen, mensen werden gebelt, maar waren te f*cking lui om zelf de anderen te gaan bellen. dus ik stond soms op school met een paar anderen, terwijl de rest lekker thuis zat. Of je werd wel gebelt, maar dan stond je al echt voor het lokaal. Omdat hun te laat belden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Deze enorme 'schop' is uiteraard niet kwaadwillig bedoeld, ik wilde enkel m'n eigen inbreng eventjes kwijt hoe ik denk over m'n eigen school waar ik me momenteel op bevind.

Al schop je een topic uit 2003 omhoog. Zolang je wat goeds bijdraagt aan het forum, go ahead. Dat geld imo zowel voor achter elkaar posten als necromancing van oude topics. Toch :?

*verhaal*

Hangt er ook een beetje vanaf hoe je er persoonlijk op reageert (hoe zelfingenomen, koppig en eigenwillig je zelf bent :puh: ).

Ik zou, als volwassene, wel dan als eis stellen dat de docent zelf ook gaat meegymen in de regen. Doet ie dat, dan lijkt mij dat alleen maar lachen. Mrja ik houd ook wel van sporten. Juist lekker als een bikkel knallen.

article-0-0050A1BF00000258-273_634x337.jpg

Daarna natuurlijk lekker douchen, want ik ga niet als een natte hond in de klas zitten :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf al enige tijd geen schoolbank ervaring opgedaan in de primaire context, echter ik heb wel een tijdje vrij dicht tegen het onderwijs aan activiteiten uitgevoerd recentelijk. Wat mij opvalt, en dat lijkt bij openbare scholen in iets mildere vorm te bestaan, maar daarom niet minder aan de oppervlakte dan bij christelijk onderwijs, is dat er in het onderwijs over het algemeen op niveau van personeel nog heel erg "oude school" directief en hiërarchisch wordt gestuurd. Het lijken allemaal kleine Marx-ideologiën, wat de kwaliteit van onderwijs onmogelijk ten goede kan komen. Het gevolg is, leerkrachten die niet tegen de directie in durven gaan, waardoor klachten veelal niet verder komen dan van leerling naar docent, en allerlei andere vormen van discomfort voor docenten die je je daarbij kan voorstellen. Het overgrote nadeel aan deze vorm van bestuur is dat het veelal gaat om "wie mag wie", terwijl het zou moeten gaan om het enige relevante vraagstuk "hoe doen WIJ dit zo goed mogelijk?"

Iemand die vandaag de dag schoolgaande is en hier wat beeldende voorbeelden van kan geven? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...