Jump to content

CreAtive's


GTA Haas

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    18

  • -Trix-

    18

  • UnitedJunk

    7

  • game~skater

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is goed, maar er moet veel meer gepost worden. :)

Jammer dat er zo weinig leden zijn :(

Ja, maar als je iemand kent met XboxLive. En GTA IV en hij is lid van het GTAForum, nodig hem uit! :D

Ik heb eigenlij geen vrienden die gta 4 online spelen :(. Ze hebben geen xbx live :(

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed, maar er moet veel meer gepost worden. :)

Jammer dat er zo weinig leden zijn :(

Ja, maar als je iemand kent met XboxLive. En GTA IV en hij is lid van het GTAForum, nodig hem uit! :D

Ik heb eigenlij geen vrienden die gta 4 online spelen :(. Ze hebben geen xbx live :(

Of mensen met een PS3. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed, maar er moet veel meer gepost worden. :)

Jammer dat er zo weinig leden zijn :(

Ja, maar als je iemand kent met XboxLive. En GTA IV en hij is lid van het GTAForum, nodig hem uit! :D

Ik heb eigenlij geen vrienden die gta 4 online spelen :(. Ze hebben geen xbx live :(

Of mensen met een PS3. ;)

PS3 al helemaal niet :puh:, ik ken geen mensen RL die dat hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

kunnen we geen meeting starten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en kerst meeting of een eindejaars meeting

Rustig aan joh... :7 Op nieuwjaar zal ik wel een meeting houden. :) Voor de Xbox360, maar daarbij zal ik helaas niet aanwezig zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

kunnen we geen meeting starten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en kerst meeting of een eindejaars meeting

Rustig aan joh... :7 Op nieuwjaar zal ik wel een meeting houden. :) Voor de Xbox360, maar daarbij zal ik helaas niet aanwezig zijn. :)

Toch niet oudejaars avond he dan ben ik bij familie

Link to comment
Delen op andere websites

kunnen we geen meeting starten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en kerst meeting of een eindejaars meeting

Rustig aan joh... :7 Op nieuwjaar zal ik wel een meeting houden. :) Voor de Xbox360, maar daarbij zal ik helaas niet aanwezig zijn. :)

Toch niet oudejaars avond he dan ben ik bij familie

Oke, ik moet nog even plannen want ik heb super veel huiswerk. En ik heb het op dit moment druk, stuur een Pb naar game~skater. Zeg maar dat hij een datum en tijd mag kiezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

kunnen we geen meeting starten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en kerst meeting of een eindejaars meeting

Rustig aan joh... :7 Op nieuwjaar zal ik wel een meeting houden. :) Voor de Xbox360, maar daarbij zal ik helaas niet aanwezig zijn. :)

Toch niet oudejaars avond he dan ben ik bij familie

Oke, ik moet nog even plannen want ik heb super veel huiswerk. En ik heb het op dit moment druk, stuur een Pb naar game~skater. Zeg maar dat hij een datum en tijd mag kiezen. :)

komt in orde school gaat voor! :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik dan.

Wat dachten jullie van dit weekend?

Uurtje of 8 / half 9?

Maar ik weet niet hoe de planning hier in huis loopt, ook was mijn rapport niet zo geweldig dus misschien verbied mijn pa het me om te gamen.

Maar dat horen jullie dan wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik dan.

Wat dachten jullie van dit weekend?

Uurtje of 8 / half 9?

Maar ik weet niet hoe de planning hier in huis loopt, ook was mijn rapport niet zo geweldig dus misschien verbied mijn pa het me om te gamen.

Maar dat horen jullie dan wel. ;)

vervroegen? tegen een uur of zes zeven uur

ps:je rapport moet wel goed zijn he!!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...