Jump to content
Joriz

Uitslag Vijf jaar GTAGames.nl actie


gallery_1_5_14729.png
Het is zo ver, de uitslag van de Vijf jaar GTAGames.nl actie is er. In totaal zijn er dan 100 inzendingen ontvangen. Gemiddeld hadden de inzenders 5,8 van de 10 antwoorden goed. In de prijzenpakketten zitten onder andere de volgende fantastische prijzen: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.


:dans: Hoofdprijzen :dans:
Eerste prijs: Jay;
Tweede prijs: Ferre
Derde prijs: Visser23
Vierde prijs: Ymosky & Vijfde prijs: Blastov

Troostprijzen
Wesley_GTA .Whoopdidoo. Rivel TomHagen GTA-Freak2


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de Vijf jaar GTAGames.nl actie vind je hier!.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurt want binnen enkele maanden is weer een coole actie met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@ Jarno,

Wat is GoogleAds?

En ja ik heb Firefox met ABP, maar sommige advertenties zie ik gewoon. :Y Je moet blocks geloof ik handmatig toevoegen maar ik snap er geen bal van.

En volgens mij block FF geen advertenties hoor.

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Jarno,

Wat is GoogleAds?

En ja ik heb Firefox met ABP, maar sommige advertenties zie ik gewoon. :Y Je moet blocks geloof ik handmatig toevoegen maar ik snap er geen bal van.

En volgens mij block FF geen advertenties hoor.

GoogleAds zijn advertenties betaald door Google.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn eerste post was meer als een idee voor komende wedstrijden.

Dan heb (o.a.) ik je verkeerd begrepen. Ik zal er zeker voor zorgen dat we prijzen weg blijven geven en ook steeds andere. Zo ligt er nu een nieuwe GTAGames.nl goodie bij de drukker wat voor onder andere de volgende actie is.

Maar het weggeven van een nieuwe GTA is denk niet echt ons ding. De acties moeten bijzonder zijn en niet zo'n prijsvraag zijn waar het antwoord in de uitleg staat en je gewoon iets krijgt wat in de winkel ligt.

En ja ik heb Firefox met ABP, maar sommige advertenties zie ik gewoon. :Y Je moet blocks geloof ik handmatig toevoegen maar ik snap er geen bal van.

Indien je onderdelen van onze website waaronder advertenties blokkeert vervalt je lidmaatschap wat zonde is. Advertenties zijn de reden dat we online kunnen blijven, al onze rekeningen kunnen betalen (waaronder het verzenden van al deze prijzen) en geen enkele cent van onze leden vragen. Natuurlijk moeten de advertenties wel acceptabel zijn en niet ten kosten gaan van de kwaliteit van deze website. Zo zie je hier geen popups/popunders of irritante full screen advertenties.

ON TOPIC:

Alle GTAGames.nl prijzen zijn zojuist verzonden en zullen binnen enkele dagen (en zeker voor de kerst) bij alle winnaars belanden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn eerste post was meer als een idee voor komende wedstrijden.

Dan heb (o.a.) ik je verkeerd begrepen. Ik zal er zeker voor zorgen dat we prijzen weg blijven geven en ook steeds andere. Zo ligt er nu een nieuwe GTAGames.nl goodie bij de drukker wat voor onder andere de volgende actie is.

Maar het weggeven van een nieuwe GTA is denk niet echt ons ding. De acties moeten bijzonder zijn en niet zo'n prijsvraag zijn waar het antwoord in de uitleg staat en je gewoon iets krijgt wat in de winkel ligt.

En ja ik heb Firefox met ABP, maar sommige advertenties zie ik gewoon. :Y Je moet blocks geloof ik handmatig toevoegen maar ik snap er geen bal van.

Indien je onderdelen van onze website waaronder advertenties blokkeert vervalt je lidmaatschap wat zonde is. Advertenties zijn de reden dat we online kunnen blijven, al onze rekeningen kunnen betalen (waaronder het verzenden van al deze prijzen) en geen enkele cent van onze leden vragen. Natuurlijk moeten de advertenties wel acceptabel zijn en niet ten kosten gaan van de kwaliteit van deze website. Zo zie je hier geen popups/popunders of irritante full screen advertenties.

ON TOPIC:

Alle GTAGames.nl prijzen zijn zojuist verzonden en zullen binnen enkele dagen (en zeker voor de kerst) bij alle winnaars belanden.

Mooi om te horen, Joriz :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Indien je onderdelen van onze website waaronder advertenties blokkeert vervalt je lidmaatschap wat zonde is. Advertenties zijn de reden dat we online kunnen blijven, al onze rekeningen kunnen betalen (waaronder het verzenden van al deze prijzen) en geen enkele cent van onze leden vragen. Natuurlijk moeten de advertenties wel acceptabel zijn en niet ten kosten gaan van de kwaliteit van deze website. Zo zie je hier geen popups/popunders of irritante full screen advertenties.

Dat is wellicht de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Hoe kunnen jullie nou weten wie een addblocker heeft op z'n internetbrowser. Daarbij is het volkomen onrechtmatig om gebruikers te dwingen de ads te bekijken of zeggen dat ze erop moeten klikken, want dat kan je wel eens je lidmaatschap kosten bij Google ads etc. ;)

Zowiezo krijg je geen geld door een ad te plaatsen zonder dat iemand erop klikt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarbij is het volkomen onrechtmatig om gebruikers te dwingen de ads te bekijken of zeggen dat ze erop moeten

Ik zeg niemand dat hij/zij op banners hoeft te klikken en deze dient te bekijken. Je mag van mij gewoon je ogen dicht houden. ^_^

Echter het blokkeren van delen van GTAForum.nl is niet toegestaan indien je lid bent van dit forum. Hierdoor lopen we inkomsten mis en kan het tevens zijn dat jij en andere elementen van GTAForum.nl niet kunnen zien. Ik zorg ervoor dat er acceptabele advertenties staan dus je zal je er nooit echt aan irriteren.

Maar ik ga hier verder niet over in discussie want dit topic ging namelijk over de winnaars van de grote vijf jaar GTAGames.nl actie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik heb hem daar maar weer uit gezet, voordat ik geband word. :duh:

Maar ik vind het wel jammer dat ik niet eens een ad-blocker mag gebruiken. Het is immers wel mijn systeemgeheugen wat word opgevreten door die flash banners. :puh::cab:

en nogmaals iedereen gefeliciteerd. :dans:

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Want als jij 10 keer IV uit eigen zak moet betalen, doe je dat toch ook niet. (als je dat wel doet ben je gek)

Echt moeite met games krijgen heeft Joriz dan ook weer niet. Daarnaast bestaat zoiets als sponsoring, ik ken website die hele filmboxen weg geven, games van elk platform 1. Je hoeft dus zelf eigenlijk niks uit te geven en het is niet zo dat je meteen banners overal moet plaatsen omdat je 3 games krijgt. ;) Maar goodies zijn natuurlijk ook grappig.

En bovendien zijn die goodies toch gewoon lachen man.

Zekers, beter iets dan niets. ;)

Gefeliciteerd alle winnaars, jammer dat ik er niet bij zit. Blijkbaar was mijn strip té goed. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb mijn pakketje binnen :)

  • 2 Grote GTA IV stickers
  • GTAGames stickervel
  • GTA San Andreas stickervel
  • GTA Vice City Stories servet
  • 2 Bullworth stickers
  • Muismat GTAGames
  • 2 GTA IV zakken
  • Brief van Joriz :puh:

Erg leuk dat zo'n website dit doet. Joriz, bedankt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb mijn pakketje binnen :)

  • 2 Grote GTA IV stickers
  • GTAGames stickervel
  • GTA San Andreas stickervel
  • GTA Vice City Stories servet
  • 2 Bullworth stickers
  • Muismat GTAGames
  • 2 GTA IV zakken
  • Brief van Joriz :puh:

Erg leuk dat zo'n website dit doet. Joriz, bedankt!

Wat stond er op de vrief :eten: En hoe komen ze aan je adres? Word je gemaild ofzo?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...