Jump to content
Joriz

Uitslag Vijf jaar GTAGames.nl actie


gallery_1_5_14729.png
Het is zo ver, de uitslag van de Vijf jaar GTAGames.nl actie is er. In totaal zijn er dan 100 inzendingen ontvangen. Gemiddeld hadden de inzenders 5,8 van de 10 antwoorden goed. In de prijzenpakketten zitten onder andere de volgende fantastische prijzen: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.


:dans: Hoofdprijzen :dans:
Eerste prijs: Jay;
Tweede prijs: Ferre
Derde prijs: Visser23
Vierde prijs: Ymosky & Vijfde prijs: Blastov

Troostprijzen
Wesley_GTA .Whoopdidoo. Rivel TomHagen GTA-Freak2


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de Vijf jaar GTAGames.nl actie vind je hier!.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurt want binnen enkele maanden is weer een coole actie met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lol, ik ben tweede. :$

Gefeliciteerd Fred :D:tu: .

Ik vraag me alleen af waarom GTAForum altijd van deze poep prijzen heeft. Ik bedoel, wat heb je nou weer aan een Vice City Stories servetje. Leuk om erbij te hebben natuurlijk, maar in combinatie van andere goodies niet echt boeiend. Waarom geeft GTAForum niet gewoon legale kopieën van GTAIV weg i.p.v. deze goodies. En ja, ik heb spijt dat ik moeite heb gedaan om aan de grote zomerwedstrijd mee te doen (ik was één van de winnaars).

Uhm... Misschien omdat Joriz niet zomaar gratis ff GTA:IV weg kan geven. En wie weet geeft ie een kopie en kan de persoon er niets mee omdat hij/zij geen sterk genoege PC heeft of geen PS3 of Xbox. Dus dan heb je er nog niks aan. En dit is misscihen niet veel maar het is toch leuk om dit zo te hebben ;) Het zijn hebbedingetjes. Puur voor de heb en niet puur voor gebruik. Dus wat mij betreft liggen de prijzen goed :Y En als Joriz GTA zou gaan weggeven dan zou het forum ook betaald moeten worden enzo. Dus dan heb je er ook niet veel meer aan want dan vertrekken er zeer veel leden.

Bewerkt: door zamg0d1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn nieuwste PM = act=Msg&CODE=03&VID=in&MSID=247819

Delen door 5 * 365 (ruwweg) = 1825

247819 / 1825 = 135.7

Ik heb geen idee (meer) hoe de telling exact werkt. Maar ik heb alle antwoorden voor dat de actie van start ging nog extra uitgezocht en ook de vragen die ik zelf niet heb bedacht extra nagetrokken zodat alles 100% klopt (moest exact natellen hoe vaak ik naar Amerika was gegaan op R* kosten).

Het MSID getal kan zo hoog zijn doordat bijvoorbeeld niet bij 0 wordt begonnen met tellen of doordat bij updates de nummering veranderd.

Waarom geeft GTAForum niet gewoon legale kopieën van GTAIV weg i.p.v. deze goodies. ).

We geven natuurlijk geen GTA4 weg aangezien we een GTA website zijn. Waarom iets weggeven wat iedereen al heeft. Je zou zo'n actie dan moeten opzetten dat je GTA4 precies bij de release moet hebben. Maar ja je weet toch nooit of je wint waardoor leden ook al tegen kosten toch al preorderen. Dit lijkt me niet echt handig dus.

We proberen dus met dingen te komen die nog niemand heeft en dingen die we onder andere dankzij Rockstar Games kunnen bemachtigen.

Tevens groeit geld niet bij ons aan een boom. Tuurlijk zou het cool zijn om bijvoorbeeld een super dure oranje Ferrari weg te geven met daar groot GTAGames.nl op, maar zo lang we geen winstgevend bedrijf zijn kunnen dat soort dingen gewoon niet.

Dus voorlopig zal iedereen het moeten doen met exclusieve goodies van GTA en GTAGames.nl ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We geven natuurlijk geen GTA4 weg aangezien we een GTA website zijn. Waarom iets weggeven wat iedereen al heeft. Je zou zo'n actie dan moeten opzetten dat je GTA4 precies bij de release moet hebben. Maar ja je weet toch nooit of je wint waardoor leden ook al tegen kosten toch al preorderen. Dit lijkt me niet echt handig dus.

We proberen dus met dingen te komen die nog niemand heeft en dingen die we onder andere dankzij Rockstar Games kunnen bemachtigen.

Tevens groeit geld niet bij ons aan een boom. Tuurlijk zou het cool zijn om bijvoorbeeld een super dure oranje Ferrari weg te geven met daar groot GTAGames.nl op, maar zo lang we geen winstgevend bedrijf zijn kunnen dat soort dingen gewoon niet.

Dus voorlopig zal iedereen het moeten doen met exclusieve goodies van GTA en GTAGames.nl ^_^

Je kan de winnaar ook een keuze laten maken tussen GTAIV en andere R* spellen (Midnight Club Los Angelas bijvoorbeeld). En ik durf te wedden dat je meer geld ontvangt van Google, dan dat het hosten v.d. website kost. Goodies zijn natuurlijk leuk, maar zijn leuker in combinatie met iets dat meer waard is (waarbij je nog het idee krijgt dat je echt iets gewonnen hebt). En een T-Shirt en GTAGames.nl stickers kosten ook geld (misschien minder, maar alsnog). Ik zeg ook niet dat je alle winnaars GTAIV moet geven, maar bijvoorbeeld degene die eerste is geworden. Er zijn ook genoeg mensen die GTAIV wel al op de Xbox360/PC hebben, maar hem ook nog willen op de PC. Maar daar geen geld aan willen uitgeven (omdat ze het al hebben). Dan zou een GTAIV PC kopie toch leuk zijn. En ik weet zeker dat lang niet iedereen op GTAForum.nl (die actief is) GTAIV al heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan de winnaar ook een keuze laten maken tussen GTAIV en andere R* spellen (Midnight Club Los Angelas bijvoorbeeld). En ik durf te wedden dat je meer geld ontvangt van Google, dan dat het hosten v.d. website kost.

Mag ik even vangen? :)

Goodies zijn natuurlijk leuk, maar zijn leuker in combinatie met iets dat meer waard is (waarbij je nog het idee krijgt dat je echt iets gewonnen hebt). En een T-Shirt en GTAGames.nl stickers kosten ook geld (misschien minder, maar alsnog).

Er zijn mensen die die goodies leuk vinden. Dat jij toevallig zo veeleisend bent, wilt niet zeggen dat iedereen dat is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goodies zijn natuurlijk leuk, maar zijn leuker in combinatie met iets dat meer waard is (waarbij je nog het idee krijgt dat je echt iets gewonnen hebt). En een T-Shirt en GTAGames.nl stickers kosten ook geld (misschien minder, maar alsnog).

Er zijn mensen die die goodies leuk vinden. Dat jij toevallig zo veeleisend bent, wilt niet zeggen dat iedereen dat is.

Ik vind die Goodies eerlijk gezegd ook veel specialer omdat je dan een van de weinigen bent die ze heeft. Als je GTA:IV krijgt (voorbeeld) dan is het niet zo uniek meer want dan heeft de halve wereld het spel al. Die goodies zijn juist speciaal en daarbij krijg je eerder het gevoel dat je wint. Want als je GTAIV zou winnen krijg ik eerder het gevoel dat ik die gewoon in de winkel heb gekocht

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...