Jump to content
Joriz

Uitslag Vijf jaar GTAGames.nl actie


gallery_1_5_14729.png
Het is zo ver, de uitslag van de Vijf jaar GTAGames.nl actie is er. In totaal zijn er dan 100 inzendingen ontvangen. Gemiddeld hadden de inzenders 5,8 van de 10 antwoorden goed. In de prijzenpakketten zitten onder andere de volgende fantastische prijzen: GTAGames.nl T-shirts, GTAGames.nl muismatten, GTAGames.nl stickervellen, Grand Theft Auto IV nummerplaten, Grand Theft Auto IV stickers, Grand Theft Auto IV baggle bags, Vice City Stories strandballen, Vice City Stories servetten en Bioshock T-shirts.


:dans: Hoofdprijzen :dans:
Eerste prijs: Jay;
Tweede prijs: Ferre
Derde prijs: Visser23
Vierde prijs: Ymosky & Vijfde prijs: Blastov

Troostprijzen
Wesley_GTA .Whoopdidoo. Rivel TomHagen GTA-Freak2


Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de Vijf jaar GTAGames.nl actie vind je hier!.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurt want binnen enkele maanden is weer een coole actie met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De uitslag kwam voor mij juist op tijd! Op het moment dat ik Joriz' PB kreeg had ik nog een paar (over)uurtjes te werken, (tot 10 uur :puh: )

Dus het was toch wel eventjes best motiverend :dans: :dans:

In ieder geval, het was leuk om mee te doen, zeker ook wel leuk om eens iets te winnen! De andere winnaars ook gefeliciteerd. en de organisatoren bedankt! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn mensen die die goodies leuk vinden. Dat jij toevallig zo veeleisend bent, wilt niet zeggen dat iedereen dat is.

Ik zeg alleen dat een combinatie van goodies en een spel leuker zou zijn. En ik ben echt niet veeleisend.

Ik vind die Goodies eerlijk gezegd ook veel specialer omdat je dan een van de weinigen bent die ze heeft. Als je GTA:IV krijgt (voorbeeld) dan is het niet zo uniek meer want dan heeft de halve wereld het spel al. Die goodies zijn juist speciaal en daarbij krijg je eerder het gevoel dat je wint. Want als je GTAIV zou winnen krijg ik eerder het gevoel dat ik die gewoon in de winkel heb gekocht

Dat had ik eerst ook toen ik de prijzen ontving. Maar later had ik er alleen maar spijt van. Enige wat ik uiteindelijk leuk vond waren de R* en IV sticker en de strandballen (waarvan ééntje al meteen lek was toen ik hem ontving, maar dat doet er niet aan toe). Wat heb je nou aan servetjes? Ze zijn zo speciaal, omdat niemand ze wilt :') .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben jij me toch een zeurpiet Jarno, en bovenal een verwend nest. Je krijgt het maar!

Jarno, jij hebt ook een forum right? Nou, als jij het nou allemaal zo goed weet, geef jij toch lekker zelf een paar keer IV weg met een quiz. Of nee, wacht, dat kan helemaal niet, WANT JE VERDIEN GEEN GELD MET JE FORUM. Zo is dat hier op gtagames.nl precies hetzelfde. Want als jij 10 keer IV uit eigen zak moet betalen, doe je dat toch ook niet. (als je dat wel doet ben je gek)

En bovendien zijn die goodies toch gewoon lachen man. Zo'n nummerplaat etc, ik weet er wel een plekje voor te vinden hoor. En die servetje's zijn toch ook gewoon leuk. Je hoeft de niet te gebruiken maar een GTA vitrinekast is toch leuk om te hebben.

Kortom, wees blij met wat je krijgt. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Oja, iedereen die gewonnen heeft, gefeliciteerd!

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn ook genoeg mensen die GTAIV wel al op de Xbox360/PC hebben, maar hem ook nog willen op de PC. Maar daar geen geld aan willen uitgeven (omdat ze het al hebben). Dan zou een GTAIV PC kopie toch leuk zijn. En ik weet zeker dat lang niet iedereen op GTAForum.nl (die actief is) GTAIV al heeft.

Niet iedereen heeft een goede computer voor GTA IV he. ;) Verder zou ik ook veel liever goodies van GTA IV hebben, al heb ik er wel al wat, dan GTA IV zelf, omdat ik GTA IV zelf al 2 keer (vroeger zelfs 3 keer) heb. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben jij me toch een zeurpiet Jarno, en bovenal een verwend nest. Je krijgt het maar!

Jarno, jij hebt ook een forum right? Nou, als jij het nou allemaal zo goed weet, geef jij toch lekker zelf een paar keer IV weg met een quiz. Of nee, wacht, dat kan helemaal niet, WANT JE VERDIEN GEEN GELD MET JE FORUM. Zo is dat hier op gtagames.nl precies hetzelfde. Want als jij 10 keer IV uit eigen zak moet betalen, doe je dat toch ook niet. (als je dat wel doet ben je gek)

En bovendien zijn die goodies toch gewoon lachen man. Zo'n nummerplaat etc, ik weet er wel een plekje voor te vinden hoor. En die servetje's zijn toch ook gewoon leuk. Je hoeft de niet te gebruiken maar een GTA vitrinekast is toch leuk om te hebben.

Kortom, wees blij met wat je krijgt. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Oja, iedereen die gewonnen heeft, gefeliciteerd!

Bwahahha, dit is humor. Jongen op zijn forum heeft hij GTA IV weggegeven + left4dead. En zijn forum is wel pakken kleiner als GTAF. XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tuurlijk zou het cool zijn om bijvoorbeeld een super dure oranje Ferrari weg te geven met daar groot GTAGames.nl op, maar zo lang we geen winstgevend bedrijf zijn kunnen dat soort dingen gewoon niet.

Dus voorlopig zal iedereen het moeten doen met exclusieve goodies van GTA en GTAGames.nl ^_^

Kun je me pm'en zodra er wel een Ferrari beschikbaar wordt gesteld als prijs van een actie? Dat zou ik zeer op prijs stellen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Jarno.. Zou bijna denken dat je een kansloos figuur bent die GTA4 niet eens kan betalen..

Janken janken janken en nog is janken.. ga tog is krassen dan win je nog is wat :D

Met drie keer "is" in plaats van "eens" ga ik ook dingen van jou denken.

me spelling is vaak fout weet ik.. maar mij hoor je niet klagen om een prijs..

Bewerkt: door Biocount

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben jij me toch een zeurpiet Jarno, en bovenal een verwend nest. Je krijgt het maar!

Ik ben alles behalve een verwend nest. Mijn eerste post was meer als een idee voor komende wedstrijden.

Jarno, jij hebt ook een forum right? Nou, als jij het nou allemaal zo goed weet, geef jij toch lekker zelf een paar keer IV weg met een quiz. Of nee, wacht, dat kan helemaal niet, WANT JE VERDIEN GEEN GELD MET JE FORUM. Zo is dat hier op gtagames.nl precies hetzelfde. Want als jij 10 keer IV uit eigen zak moet betalen, doe je dat toch ook niet. (als je dat wel doet ben je gek)

We hebben vaak genoeg echte prijzen weggeven (spel naar keuze op Steam). Zelfs nog GTAIV en Left4Dead weggeven bij een wedstrijd. En jawel, met Google Ads verdien je geld (en dat heeft GTAForum.nl). Blijkbaar heb je FireFox + AdBlock Plus zodat je ze niet ziet.

Kortom, wees blij met wat je krijgt. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

Ik gaf alleen een suggestie voor de volgende wedstrijden (dat was mijn intentie in ieder geval).

Edit

Maar laten we het er niet mee over hebben. De admins zijn toch niet te paaien voor mijn idee :') .

Bewerkt: door Jarno

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...