Jump to content

[PS CS2]Echte beginners tut!


Visser23

Recommended Posts

Stap 1 en 2 lukken wel.

Als ik WinRAR bestand download en wil uitpakken geeft hij aan dat het bestand beschadigt is :duh: . Nu heb ik hem al van een andere site, maar hij staat nergens bij de Brush Tool. Nu kan ik dus niet verder :cry:

Ik dacht dat als je een nieuwe Brush in de map in Program Files zet, je die nog moet laden in Photoshop:

brushloadensy4.jpg

Heeft niemand daar problemen mee gehad...?

Je moet ze dus nog laden. ;)

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    9

  • MegaPilot

    6

  • NickyHendriks

    4

  • TomHagen

    3

Bij mij lukt stap 4 niet.

Als ik de render open, opent hij in een nieuw venster zogezegd, zodat ik heb niet in de signature kan slepen.

Wat doe ik fout? :?

Niets, verklein de render in dat venster. Dan klik je op de Move-Tool, en klik dan op de plaats waar ik een rood bolletje heb gezet. dsddd.pngKlik nu op je Render, hou de linkermuisknop ingedrukt, en sleep hem in je Signature.

Laat de linkermuisknop nu los.

eeeeeeeeeeeeeeee.png

Klik op het vakje dat ik verduidelijkt met een zwarte rechthoek.

eeeeeeeeeeeeeeee-1.png

Gebruik nu nog eventueel de Move-Tool om de Render beter in je Signature te plaatsen. [in de Signature zelf.]

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Vissertje ik zal zometeen mijn outcome posten want ik ben toch wel nieuwsgierig wat je ermee doet. Ik gebruik wel een andere Brush want deze brush vind ik niet zo mooi :N Ik maak het in CS4 en edit me berichtje zo wel ;)

Sigmetvisser23tut.jpg

Ik ben er neit zo tevreden over maar komt omdat ik beter gewend ben. Je legt alles wel goed uit en ik kon in een keer beginnen. Je legt het opok goed uit voor beginners ;)

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
als ik bij image size klik en ik wil de afbeelding verkleinen bij width maar dan veranders de andere wat nu :duh:

Ik vermoed dat je de background layer geselecteerd hebt tijdens het verkleinen. Controleer dit (de volgende keer) even op je Layers Pallet (sneltoets F7) en wees ervan verzekerd dat je de layer van de render geselecteerd hebt. Je kunt de afbeelding overigens ook verkleinen via de sneltoets CTRL + T. Houd in dat geval SHIFT in tijdens het verkleinen, om zo een goede verhouding tussen de hoogte en de breedte van de render te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon dat bestand winrar ook niet open maar met totalcmd pakte ik het het uit

en heb lightingBrushes1.abr waar moet ik dit plaatsen?

Ik heb 3mappen of zo van photoshop Adobe Photoshop CS4 neem ik aan al heb ik ook manger en nog wat.

En bij Adobe Photoshop CS4 heb je ook weer mappen

Maar ik heb gewoon in Adobe Photoshop CS4 gedaan.

Als dit goed is vertel me dan aub waar ik hem ken vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...