Jump to content

[PS CS2]Echte beginners tut!


Visser23

Recommended Posts

Dankje, ik verbeter de fout meteen.

En dat hij leeg is, ja logisch: Hij is voor beginners!! Als je dat nog niet snapt, serieus.

Nja, ik maak binnenkort weer een tuturial over sport. En dan werken met textures enz. Dan wordt hij wel voller. Maar de lezers moeten eerst de basis kennen.

Oh om die reden. Nouja het is niet erg. Ik vind het wel grappig dat nu elke beginner met deze stijl rondhuppelt :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    9

  • MegaPilot

    6

  • NickyHendriks

    4

  • TomHagen

    3

Ik dacht dat als je een nieuwe Brush in de map in Program Files zet, je die nog moet laden in Photoshop:

*Plaatje*

Heeft niemand daar problemen mee gehad...?

Ik kon hem eerst niet vinden die lightning 5, maar volgens mij moest ik hem wel laden.

Bewerkt: door Revolution-Designes
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens naar jou versie van Photoshop en dan naar de titel. Deze tuturial is voor CS2. Jij hebt CS3 Extended. Dus jij zult waarschijnlijk iets anders moeten doen. Met CS2 moet je gewoon dit volgen ;)

@GTA Haas: Die signature klopt niet i.v.m. de tuturial :7 Je hebt een andere brush gebruikt zo te zien.

@Hieronder: Ik hoef dat niet te doen :?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb idd een andere Brush gebruikt ja, anders heb ik een Brush waar iedereen mee rondhuppelt op het forum... :7 Maar ik heb een Render van Fallout3, die is 1680x1200. En hoe maak ik hem kleiner? Ik doe het met Ctrl + T. Dan doe ik heb 50 (High) en 50 (Width) bijvoorbeeld. Maar dan krijg ik 'm alsnog 1680x1200 in m'n Sig? En ik heb het ook met de manier van jou geprobeert, maar dat mislukt telkens. Weet iemand een oplossing? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Boven in zie je Image. Klik daarop en ga dan naar Image Size. Vul bij 'Widht' 300 in ofzo. De Height past zich dan automatisch aan. Sleep hem dan in je signature :) Dat moet werken ;)

Druk je wel op 'Ok'?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem een beetje verminkt...

picture1yf0.png

Meer kon ik er niet van maken want ik kon Lettertype niet vinden en die brushes kon ik niet installeren (heb je met een mac he)

brushes instaleren is gemakkelijker dan je denkt :D

gewoon op je brush tool drukken daar na op het pijltje drukken, en dan Load Brushes drukken

Dan naar je mapje gaan en VOILA

Link to comment
Delen op andere websites

WTF?! :7 Ik heb bij 'Widht' heb ik 300 ingevuld. Toen ging ie bij 'High' ging ie 188 vanzelf invullen. Nogzelfs mijn duim is groter dan het plaatje! :Y

Dat is niet erg, dat hangt af van de 'begingrootte' van het plaatje. Een plaatje kan 1000 'Widht' groot zijn en evengroot zjn als je duim, bijvoorbeeld als de 'begin-Width' 3000 is.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

nice tut ^^

hier is me outcome, heb nog een beetje geknoeit ermee :puh:

pickle6.png

:tu::D

Als ik jou was zou ik je render iets groter maken :Y Kijk eens naar dezelfde render in mijn sig. Die is niet verkleint of anders maar een klein beetje. Probeer het eens te doen meteen iets grotere render ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stap 1 en 2 lukken wel.

Als ik WinRAR bestand download en wil uitpakken geeft hij aan dat het bestand beschadigt is :duh: . Nu heb ik hem al van een andere site, maar hij staat nergens bij de Brush Tool. Nu kan ik dus niet verder :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...