Jump to content

[2008] Uitslag GTAForum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Pietje II

    4

  • Bierbuikje

    4

  • Rivel

    3

Foutje gevonden!

Superchick had gewonnen ipv Record en Feitenboek. Kijk maar in de poll!

Dat is normaal, Superchick werd niet opgenomen in de uitslag omdat Superchick al een keer een award heeft gewonnen. PatrickW heeft dat ergens vermeld al weet ik niet meer waar.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Foutje gevonden!

Superchick had gewonnen ipv Record en Feitenboek. Kijk maar in de poll!

Dat is normaal, Superchick werd niet opgenomen in de uitslag omdat Superchick al een keer een award heeft gewonnen. PatrickW heeft dat ergens vermeld al weet ik niet meer waar.

Waarom zat die dan wel in de Stemronde :?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zat die dan wel in de Stemronde :?

Omdat de Poll niet meer aangepast kan worden. De Admins hadden hun foutje te laat ontdekt. Net als bij 'Beste Gta: SA kenner'. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd winnaars, anderzijds vind ik het een beetje dom dat je geen extra dingen er bovenop krijgt zoals twee jaar geleden. Dan spreek ik van een promotie tot een pinned topic naar keuze. Dan werd het winnen van een award iets belangrijker. Extra inbox ruimte is natuurlijk ook leuk maar als je dan nog iets echt krijgt. Dan spreekt bij sommige mensen een award toch meer aan!Daarom vind ik het jammer dat je niet meer krijgt dan enkel die signature, waarom krijg je geen echte cadeautjes meer?

Als ik voor mezelf spreek, is een award veel belangrijker dan een promotie of iets dergelijks. Zeker met die award-tab erbij, gaat het meer om de roem, dan om de promotie. Wij hebben er bewust voor gekozen om dit niet meer te doen. Je wordt gepromoveerd vanwege je werk op het forum, niet vanwege je award. Indirect is dat hetzelfde, want voor die award heb je al moeten werken, maar veel mensen zien dat niet. Je wint de award, dus je promoveert. Om die reden hebben wij besloten om bij die award geen directe promoties te geven.

En ik wil iedereen nog even bedanken die op Design Your Own Mission heeft gestemd. :)

Ik heb het ook over een extra cadeautje, zoals bv. een pinned topic naar keuze in het modding forum. Voor jou maakt een promotie niet uit, maar ik denk dat Kai-Shockwave daar wel heel blij mee zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

What the hell, did i win. :*D

Had het eigenlijk totaal niet verwacht. Ik dacht dat Ice Banana of Jon-asses er dit keer gingen mee weglopen.

Bedankt aan iedereen die op mij gestemd heeft en gefeliciteerd aan iedereen die een award weggekaapt heeft. _O_

Edit: extra inboxruimte heb ik eigenlijk niet nodig, ik heb meer dan genoeg. Mag ik het weggeven? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook over een extra cadeautje, zoals bv. een pinned topic naar keuze in het modding forum. Voor jou maakt een promotie niet uit, maar ik denk dat Kai-Shockwave daar wel heel blij mee zou zijn.

Denk je werkelijk dat ik zo denk? Voor het geval je het nog niet weet, heb ik ook awards gewonnen toen ik nog geen admin was, en toen dacht ik er hetzelfde over. Bij de awards gaat het om de eer, niet om de promotie. Als iemand werkelijk verdient om SL te worden, en dat is meestal zo als je een award voor "Beste Lid" krijgt, dan wordt je toch wel gepromoveerd. Als iemand mag kiezen: promotie naar SL of award voor beste lid, denk ik toch dat ze dat laatste kiezen. Of je moet ontzettend gefocusd zijn op promoveren...

Gefeliciteerd iedereen die een award binnen wist te halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

2 Awards naast elkaar lijken op 2 tieten. Maar dat terzijde, zijn ze wel mooi. Sommige awards heb ik echt zoiets van; "Waarom? Vriendjestemming..". Daarnaast vind ik het oneerlijk dat het lid Nilsholgersson niet bij de stemming "beste lid" is gekomen. Hij had namelijk 5 nominaties, terwijl kai er maar 4 had..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste GTA Vice City kenner: Maakt niet uit wat ik hier neerzet, zolang Baffie 't maar niet wordt

Sorry, kan er ook niks aan doen dat het wel zo is geworden. Moet ik hier verder nog iets achter zoeken?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...