Jump to content

[2008] Uitslag GTAForum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb het ook over een extra cadeautje, zoals bv. een pinned topic naar keuze in het modding forum. Voor jou maakt een promotie niet uit, maar ik denk dat Kai-Shockwave daar wel heel blij mee zou zijn.

Denk je werkelijk dat ik zo denk? Voor het geval je het nog niet weet, heb ik ook awards gewonnen toen ik nog geen admin was, en toen dacht ik er hetzelfde over. Bij de awards gaat het om de eer, niet om de promotie. Als iemand werkelijk verdient om SL te worden, en dat is meestal zo als je een award voor "Beste Lid" krijgt, dan wordt je toch wel gepromoveerd. Als iemand mag kiezen: promotie naar SL of award voor beste lid, denk ik toch dat ze dat laatste kiezen. Of je moet ontzettend gefocusd zijn op promoveren...

Gefeliciteerd iedereen die een award binnen wist te halen. :)

Promoveren niet dan, maar een pinned topic naar keuze in een forum is ook leuk om te winnen. En als je beste lid bent, dan verdien je toch ook een promotie naar SL niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Pietje II

    4

  • Bierbuikje

    4

  • Rivel

    3

Stel: een lid met een bepaalde achtergrond of strafblad zou die award winnen. En dan moet de crew hem moeten promoveren omdat hij die award gewonnen heeft? Lijkt me raar. Ik wil hiermee niet zeggen dat Kai geen promotie verdient, maar het gaat zoiezo toch niet om een beloning omdat je een award heb gewonnen? Het gaat gewoon om de eer, de waardering voor de tijd die je in dit forum stopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk gefeliciteerd iedereen, moge dit een motivatie zijn om het forum nog beter te maken :Y !

Natuurlijk ga ik mijn award waardig maken komend jaar, met een redelijk uitgebreide mod die ik met iemand anders maak (kennen jullie allemaal wel :puh:) en natuurlijk Gta:IV als bron van alle gekheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Stel: een lid met een bepaalde achtergrond of strafblad zou die award winnen. En dan moet de crew hem moeten promoveren omdat hij die award gewonnen heeft? Lijkt me raar.

Dat zal imo ook wel een groot aandeel hebben in de reden dat er geen promoties plaatsvinden bij de awards van dit jaar (en ook van vorig jaar).

Bovendien kun je niet één iemand wel laten promoveren en de ander dan weer niet, dat zou oneerlijk zijn. Ik had nu bijvoorbeeld een promotie kunnen krijgen vanwege m'n award, maar megalid-waardig ben ik eh... rw3w47.gif *kuch!* (sorry, rokershoestje) nou niet bepaald. Zou wel errug doorzichtig zijn natuurlijk om niet mij maar wel Nils, of Kai of weet-ik-veel-wie te laten promoveren. Of niet. Of niet!

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk gefeliciteerd iedereen, moge dit een motivatie zijn om het forum nog beter te maken :Y !

Natuurlijk ga ik mijn award waardig maken komend jaar, met een redelijk uitgebreide mod die ik met iemand anders maak (kennen jullie allemaal wel :puh:) en natuurlijk Gta:IV als bron van alle gekheid.

Rijdende ketchupflessen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen! :dans:

Superchick is gediskwalificeerd. Want ze hadden al eens gewonnen.

Jammer want wie wil er nou geen foto's van Miley Cyrus zien!?

En by the way, gefeliciteerd winnaars :tu:

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...