Jump to content

Positie


Cabyon

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben bij voetballen keeper, maar we rijden terug van een mislukte schaatstocht en dan denk ik na:

Lijkt mij een andere positie niet leuker bij voetbal?

Kunnen jullie het mij aanraden, en oja, mij voorkeur is rechterspits.

Ik ben:

-1.76, Ik kan redelijk koppen.

-Mijn conditie is redelijk tot goed.

-Ik heb een goede balgevoel en controle over de bal.

-Ik heb een matig tot redelijk met hoge ballen.

-Ik heb een redelijk tot goeie reflex.

Waar kan ik het best gaan staan?

Mvg,

JC

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Rechtsmidden of centraal.
Nonsens. Als middenvelder moet je juist zeer veel lopen. Ik denk dat de verdediging een betere plek voor je is. Je weet namelijk een beetje hoe het moet (tenminste als je een beetje hebt gekeken hoe de verdediging het doet), en als je keeper was zal je toch ook wel een beetje lomp zijn? Ideaal, lekker de aanvallertjes onderuit schoffelen. Als je technische redelijk bent is backen mss wel de beste keus.
Link to comment
Delen op andere websites

Rechtsmidden of centraal.
Nonsens. Als middenvelder moet je juist zeer veel lopen. Ik denk dat de verdediging een betere plek voor je is. Je weet namelijk een beetje hoe het moet (tenminste als je een beetje hebt gekeken hoe de verdediging het doet), en als je keeper was zal je toch ook wel een beetje lomp zijn? Ideaal, lekker de aanvallertjes onderuit schoffelen. Als je technische redelijk bent is backen mss wel de beste keus.

Maar ik ben heel handig met de bal in kleine ruimtes, Tom.

Link to comment
Delen op andere websites

Rechtsmidden of centraal.
Nonsens. Als middenvelder moet je juist zeer veel lopen. Ik denk dat de verdediging een betere plek voor je is. Je weet namelijk een beetje hoe het moet (tenminste als je een beetje hebt gekeken hoe de verdediging het doet), en als je keeper was zal je toch ook wel een beetje lomp zijn? Ideaal, lekker de aanvallertjes onderuit schoffelen. Als je technische redelijk bent is backen mss wel de beste keus.

Maar ik ben heel handig met de bal in kleine ruimtes, Tom.

Dan is er denk ik maar 1 positie en dat is in de Spits Bewerkt: door SpookHuis
Link to comment
Delen op andere websites

Schaduw spits, dat is misschien we wat voor je. Veel hoef je niet te lopen. Het hangt er alleen van af als je team de hele tijd in de aanval is of niet. Dan moet je erg veel lopen :puh: Is dat niet zo, dan hoef je een stuk minder te lopen. Schaduwspits moet wel een beetje meedoen op het middelveld, waardoor je soms wel wat moet lopen. Aan je conditie te zien kan je dat ook wel. Als je niet wilt lopen, waarom ben je dan voetballer? :puh: Je kan koppen, dus dat is al een voordeel voor een spits. Je bent aardig lang, dus dat is ook een voordeel. Goede balcontrole is mooi, want bij een schaduwspits kan je wel eens een actie maken. Maar goed, het is maar net wat jij wilt. Ik zou dus kiezen voor schaduwspits (aanvallende middenvelder ook wel gezegd, maar dat is zo lang om te typen).

Als jou voorkeur rechterspits is, lijkt het mij het meest handigst dat je daar ook voor kiest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...