Jump to content

Verveling


FireFighter

Wat doe jij tegen verveling?  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij?

    • De hond uitlaten
      9
    • Computeren
      52
    • Huiswerk maken
      11
    • In een groot studieboek lezen
      5
    • Sporten
      16
    • Je kamer opruimen
      13
    • Boodschappen doen
      7
    • Anders, namelijk...
      25


Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    3

  • Fiegel5

    3

  • moechy

    2

  • Galiorix

    2

EQ van 20?
Haha Galiorix ik hoop maar dat je die E met opzet hebt getypt :puh:

Ontopic: ligt er maar net aan wat je leuk vindt. Ik heb me tijdens de vakanties vaak de pleuris verveeld, en toen ging ik gewoon slapen :puh: Maar ik ben ook vaker gaan gamenm computeren, en naar vrienden gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn zoveel oplossingen voor :puh: 1: ga autospotten, 2: ga je hobby doen, 3: ga met vrienden weg. Zo zijn er nog wel 100 dingen waarbij je vervelen tegen kunt gaan. Ga gewoon is een keertje op Google zitten zoeken. Wij kunnen nog wel 100 dingen opnoemen, maar als je het niet leuk vindt kom je toch niet ver. Dan kan je het beste maar is even gebruik maken van Google ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

EQ van 20?
Haha Galiorix ik hoop maar dat je die E met opzet hebt getypt :puh:

Ontopic: ligt er maar net aan wat je leuk vindt. Ik heb me tijdens de vakanties vaak de pleuris verveeld, en toen ging ik gewoon slapen :puh: Maar ik ben ook vaker gaan gamenm computeren, en naar vrienden gegaan.

OMG, ik hoop dat dit een grap is.

EQ betekend Emotionele intelligentie

Meer dan een wetenschappelijke methode is het gedachtegoed rond het EQ een levensbeschouwelijke doctrine die probeert te achterhalen welke mensen emotioneel het best zijn toegerust om maatschappelijk succes te bewerkstelligen en stilzwijgend aanneemt dat aan die mensen een voorbeeld moet worden genomen.

EQ-tests worden nog steeds gebruikt als onderdeel van personeelsselectie. Daarbij staat voorop dat niet alleen kennis maar ook empathie belangrijk is voor het succesvol functioneren in een organisatie. Logische beslissingen botsen immers vaak met emoties, spanningen en gevoeligheden. Een EQ-test probeert daarom antwoord te geven op vragen als:

* hoe gaat iemand om met de emoties van zichzelf of de anderen?

* hoe reageert iemand op situaties waaraan hij of zij niets kan veranderen?

De vijf belangrijkste EQ-eigenschappen zijn:

1. Zelfkennis. Mensen met een hoog EQ zijn zich bewust van wat ze voelen 2. Optimisme. Mensen met een hoog EQ denken positief over hun eigen mogelijkheden en laten zich niet snel uit het veld slaan. 3. Kunnen afzien. Mensen met een hoog EQ kunnen het opbrengen om te werken aan iets wat ze op lange termijn willen. 4. Empathie. Mensen met een hoog EQ kunnen zich goed verplaatsen in de gevoelens van anderen. 5. Sociale vaardigheden. Mensen met een hoog EQ kunnen goed met zowel bekenden als vreemden omgaan.

[bewerk] Literatuur

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
...
...

OMG, ik hoop dat dit een grap is.

EQ betekend Emotionele intelligentie

Meer dan een wetenschappelijke methode is het gedachtegoed rond het EQ een levensbeschouwelijke doctrine die probeert te achterhalen welke mensen emotioneel het best zijn toegerust om maatschappelijk succes te bewerkstelligen en stilzwijgend aanneemt dat aan die mensen een voorbeeld moet worden genomen.

EQ-tests worden nog steeds gebruikt als onderdeel van personeelsselectie. Daarbij staat voorop dat niet alleen kennis maar ook empathie belangrijk is voor het succesvol functioneren in een organisatie. Logische beslissingen botsen immers vaak met emoties, spanningen en gevoeligheden. Een EQ-test probeert daarom antwoord te geven op vragen als:

* hoe gaat iemand om met de emoties van zichzelf of de anderen?

* hoe reageert iemand op situaties waaraan hij of zij niets kan veranderen?

De vijf belangrijkste EQ-eigenschappen zijn:

1. Zelfkennis. Mensen met een hoog EQ zijn zich bewust van wat ze voelen 2. Optimisme. Mensen met een hoog EQ denken positief over hun eigen mogelijkheden en laten zich niet snel uit het veld slaan. 3. Kunnen afzien. Mensen met een hoog EQ kunnen het opbrengen om te werken aan iets wat ze op lange termijn willen. 4. Empathie. Mensen met een hoog EQ kunnen zich goed verplaatsen in de gevoelens van anderen. 5. Sociale vaardigheden. Mensen met een hoog EQ kunnen goed met zowel bekenden als vreemden omgaan.

[bewerk] Literatuur

OMG, ik hoop dat dit een grap is,eq is emotiequotiënt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...