Jump to content

Beste Achtbaan


Ewoud

Recommended Posts

Ik heb het niet zo op achtbanen, als ik misselijk wil worden door snelheid ga ik wel op de motor :puh:..

Maar we gaan met "mentordag" naar Walibi Flevo. dus.. we shall see !

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    4

  • Loek

    4

  • Arjen

    3

  • zupadomien

    3

Top Posters In This Topic

ik vind de el condor in walibi world(sixflags) het leukst en vooral als je voorin zit dan weet je helemaal niet waar je blijft als je geen vaste grond onder je voeten hebt

elcondor0ar.jpg

in welk park zit TYPHOON??

Link to comment
Delen op andere websites

Achtbanen is iets waar ik altijd al dol op ben geweest..

- Goliath, super baan. Als je beneden staat lijkt het helemaal zo steil niet, maar als je erin zit.. wooooow echt geweldig! Ik kan je wel aanraden om in het voorste karretje te gaan, dat is zo veel beter dan in een ander karretje, je zal er waarschijnlijk iets langer voor moeten wachten, maar dat is het zeker waard! Altijd in de voorste als je kan!

- Superman, heeft nu een andere naam gekregen geloof ik, maar het is in ieder geval dat ding vlak na de ingang aan de linkerkant, die achtbaan waarbij je afgeschoten wordt zeg maar. Ook geweldig, die acceleratie is echt zo snel, voor de baan zelf hoef je het niet te doen want die is niet bijster spectaculair.. maar dat accelereren.. heerlijk!

- Robin Hood, daar stond ik nog versteld van eigenlijk! Had vooraf niet zo veel ervan verwacht, maar we waren overal al ingeweest dus we dachten 'dan gaan we ook nog maar even in de Robin Hood'.. Maar dat ding was nog best leuk ook, ging een heel stuk sneller dan ik verwacht had! Geen loopings oid. maar hij ging wel behoorlijk rap, en hij is lekker lang.

Dit jaar uiteraard weer naar Walibi World, begin Juli.

Link to comment
Delen op andere websites

superman.jpg

dat is dus de superman in six flags

je moest de achtbaan zelf hebben gedaan, ben jij naar amerika geweest dan om deze superman te doen?

Bewerkt: door zupadomien
Link to comment
Delen op andere websites

de kingda ka, de hoogste en snelste ter wereld :o

:lol: wel niet ingeweest maar ik wou toch even deze foto laten zien ;)

toffetuin5my.jpg

:o :o :o

:o :o

offtopic :

leuk huisje om in te wonen :lol:

Bewerkt: door zupadomien
Link to comment
Delen op andere websites

Goliath @ Six Flags (nu Walibi World :blink: ) Rustig omhoog, en dan stijl naar beneden en dat 2 keer. (Met de handen los.. hehe ^^ )

Wat een heerlijk gevoel geeft dat hea!

Net of je na beneden valt je krijgt dan ook zon gek gevoel in je buik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

de kingda ka, de hoogste en snelste ter wereld :o

:lol: wel niet ingeweest maar ik wou toch even deze foto laten zien ;)

toffetuin5my.jpg

:o :o :o

:o :o

offtopic :

leuk huisje om in te wonen :lol:

Haha,moet je als je naar benenden gaat kotsen. :lol:

Ik vind de vogel rok ofzo in de efteling het mooist want ik heb een fobie voor achtbanen en hoogtes.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...