Jump to content

Show Your Screens!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Flashingdemon666

    5

  • robin_be

    5

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 4 years later...

Was bezig met een menu te maken met textdraws en opeens was er overal veel ruimte tussen woorden. Waarschijnlijk een of andere verkeerde text code (~g~ enz) gebruikt. Toch wel even schrikken, dacht dat mijn SA ieder moment keihard ging crashen :7

 

x8RlgSz.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb even geen screens maar damn, wat is er veel gebeurd de afgelopen jaren.

Als je de mods vergelijkt van nu met toen, dan lijkt het wel of al die oude mods en scripts een eitje zijn, alsof ze niks zijn.

Zo heb ik dus ook met de oude 3D auto's dat ik had in 2014, dat is wel van veel later, dan zijn de mods van mij uit 2007 en 2009 helemaal niks.

Bizar hoe alles is veranderd de laatste jaren. Vroeger gebruikte ik Zmodeler2 maar die is nu helemaal stront tegenover het heden met al die geavanceerde

technologie zoals Autodesk 3DSMax/Maya en dergelijke. Zmodeler3 is wel een must voor automods voor GTAV.

 

Vroeger met IMGTool 2.0, rebuild archive, backup eerst want anders kon je een uur wachten tot je GTA SA weer opnieuw in geïnstalleerd.

GTA SA gecrasht omdat je versie 2.0 is? Oeps, vraag ff iemand voor savegame voor 2.0. GTA opnieuwe gecrasht?? Oh shit! Je moet New Game

doen want je hebt een main.scm mod! Tegenwoordig hoeven al die programma's en dergelijke niet meer.

Modloader en CLEO hebben al die programma's gedomineerd.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596)

 

scrot.png

code hier voor de geïnteresseerden:https://github.com/yugecin/scmcleoscripts/tree/master/scm/garages

Link to comment
Delen op andere websites

17 uur geleden, robin_be zei:

Een tijdje terug (intussen al 2 jaar, waw) had ik een kort script gemaakt om garage coordinaten to visualizeren. Dit omdat iemand in een playthrough toonde dat de effectieve garage bij de safehouse in Mulholland hoger is dan de fysieke garage (https://youtu.be/dZdK7X5OU9U?t=1596)

Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan?

Link to comment
Delen op andere websites

3 hours ago, PrioX said:

Gaaf! Kun je toevallig ook een voertuig op het dak parkeren die dan blijft staan?

Jep! Zolang het middelpunt niet te hoog ligt, dus de meeste voertuigen kunnen op het dak gesaved worden. Dit lukt zelf met een (sea)sparrow, zoals je kan zien in die gelinkte vid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Blijkbaar kan je textdraws cursief zetten, al denk ik niet dat dit ergens in SA voorkomt. Ik heb een vaag idee dat dit wel ergens in VC of III gebruikt wordt, maar ben het niet zeker...

Lijkt ook een klein beetje buggy, er zit een ~n~ in, maar de text print gewoon over elkaar.

 

spacer.png

Bewerkt: door robin_be
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ben af en toe bezig met een soort van map editor te maken, met ook een paar andere zaken zoals checkpoints. Hier is een normale lucht type checkpoint:

 

sacp1.png.c8e1107df037b1e1a25cc94b63d8b423.png

 

En als je de richting vector niet normaliseerd, krijg je dit :D :

 

sacp2.png.74c32193f5fe75d5c7bc608c0ce6d5ad.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...