Jump to content

Eredivisie


Arjen

Recommended Posts

"Boeruh boeruh" roepen tegen een elftal Zuid-Amerikanen is ook niet alles ;)

Is niet zozeer om tegen de spelers te roepen hoor. Gewoon om je blijdschap te uiten, is gewoon een vast ritueel bij PSV. En ik vind niet dat een club mooier is als er alleen maar Nederlanders spelen. En PSV gaat veel Nederlanders halen nu, let maar op.

Boeren roepen ze meestal in groningen.Wat hierboven gezegd word dat ajax meer nederlandse spelers heeft dan az enzo dat maakt nisk uit maar meer dan de helft van de selectie zijn nog steeds buitenlanders.

Bij Politieke Sukkel Vereniging roepen ze altijd boeren, ik vind Groningen op z'n zachtst gezegt maar nepboeren.

Ben je wel is in groningen geweest? aleen amar boerderijen zowat in de provincie een paar steden en grote dorpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    55

  • Thabit

    36

  • RTS

    26

  • NandroDavids

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou het is wel dom dat Groningen boeren roept dat vind ik ook. Dat is gewoon iets van PSV, maarja, jullie hebben ook al een paar liedjes gejat van PSV...zo'n stakkertjes zijn het wel daar in Groningen met die pussy Z-Side.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij psv roepen ze het omdat Noord Brabant vroeger tog een stuk eigen lang was waar veel boeren waren enzvoort maar bij bijna elke voetbal club in nederland wordt bijna hetzelfde gezongen zoals forza ........ en die dingen allemaal dus het maakt eigenlijk niet echt uit wat je zingt als je maar achter je club blijft staan dan is alles oké ! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind dat het welbekende: 'BOERUH, BOERUH, BOERUH'! bij PSV hoort, en dat die Groningers dat niet moeten jatten. En bij PSV zingen ze niet heel veel van die standaardliedjes, hier hebben ze er best veel zoals 'Oh Eindhoven' en het 'Heldenlied', laatsgenoemde heeft Groningen vet gejat...daar zingen zij ook iets mee, stond volgens mij ook op Youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...