Jump to content
Joriz

The Lost and Damned actie - Win een jaar lang gratis Xbox Live Gold!


Vanaf vandaag is Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned exclusief te downloaden voor de XBox 360. Om dat te vieren geven wij maar liefst 3 maal Grand Theft Auto IV: The lost and Damned weg (1600 MS punten) inclusief een jaar lang gratis Xbox Live Gold abonnement! Om deze prijzen te kunnen winnen dien je 5 Multiple choice vragen in te vullen over The Lost and Damned. De meeste antwoorden kan je direct van WikiGTA afhalen.

gallery_1_5_19879.jpg

Behalve 3 fantastische hoofdprijzen geven we ook nog 5 troostprijzen weg waar net als in de hoofdprijs diverse stickers en een exclusieve GTAGames.nl goodie in zitten.

De Grote Lost and Damned actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan op deze pagina.

Inzenden kan tot en met zondag 22 februari 2009!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb net antwoorden via pb verstuurt, hopen maar dat ik iets win, alleen ik heb alleen geen x-box dus dat jaar lang gratis Xbox Live Gold stuur ik door naar een goede vriend van mij, de andere prijzen hou ik lekker voor mijzelf. Veel succes trouwens, andere deelnemers. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij de volgende actie laten we gewoon de hoogste bieder winnen; dan weten we zeker dat alles eerlijk verloopt. :Y

Dat heet bij ons toch "loting" ?

lol nice patrick

maar wat zeikt iedereen dat ze loten

want als ze niks weg zouden geven zeik iedereen weer dat er niks word weg gegeven

Bewerkt: door ditmar154

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of het de bedoeling is om hier op te reageren, Maar ik doe het toch.

Ik heb namenlijk een vraag. Hoe beslissen jullie wie wint?

Tuurlijk mag je reageren. Zoals in het regelement staat winnen degene die de meeste antwoorden goed hebben. Indien er meer dan 3 mensen alle antwoorden goed hebben wordt er onder die mensen geloot.

Succes met meedoen!

Maar je zei dat je de meeste antwoorden van WikiGTA kan halen. Dus ik denk dat wel heel veel alles goed hebben. Dat wordt dus meer een loterij dan een prijsvraag.

Ja lol, ik had Wikigta niet eens nodig voor dat... Ik bedoel, niet tijdens het invullen, ik had het al eens gelezen op deze te gekke site!!!! Het is een beetje blijven hangen bij mij, ik wist het allemaal al:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of het de bedoeling is om hier op te reageren, Maar ik doe het toch.

Ik heb namenlijk een vraag. Hoe beslissen jullie wie wint?

Tuurlijk mag je reageren. Zoals in het regelement staat winnen degene die de meeste antwoorden goed hebben. Indien er meer dan 3 mensen alle antwoorden goed hebben wordt er onder die mensen geloot.

Succes met meedoen!

Maar je zei dat je de meeste antwoorden van WikiGTA kan halen. Dus ik denk dat wel heel veel alles goed hebben. Dat wordt dus meer een loterij dan een prijsvraag.

Ja lol, ik had Wikigta niet eens nodig voor dat... Ik bedoel, niet tijdens het invullen, ik had het al eens gelezen op deze te gekke site!!!! Het is een beetje blijven hangen bij mij, ik wist het allemaal al:P

Me too ^_^ .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Morgen wordt de uitslag bekend gemaakt, i kkan gewoon niet wachten.

ik ga morgen gelijk na school in onze mediatheek zitten om te kijken of de uitslag er is!

want om naar huis te gaan is te ver en daar heb ik geen geduld voor! :7 (ik woon om de hoek bij school) :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja ik heb ook al de TLAD, maar een jaar gratis xbox live is nooit weg ^_^

en die 1600 ms points geef ik aan een goede vriend van mij! ^_^

Namelijk Batboys4 op xbox live!

Mag ik daaraan toevoegen dat ik ze zou gunnen aan Resalable Roy2? ^_^ En dat jaar, tsja, toevallig loopt mijn Gold weer eens af eind deze maand... Loten maar dus! :tu: Top actie weer, gentlemen! Keep up the good work!

Bewerkt: door Jacky-2007

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...