Jump to content

Beta Fort Baxter Air Base


wesley123

Recommended Posts

Hoi,

Aan dit erger ik mij bijzonder; http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base

De Speculatie over de Fort baxter airbase.

Hoewel het al heel lang geleden vertelt is dat het zo is, is Dit is compleet fout, vanwege de volgende redenen;

1. Waarom zou er een vliegtuig in de 1e cutscene op een luchtbasis landen?

2. De kleur van dit extra stuk om de landingsbaan heen heeft dezelfde kleur als bij de luchthaven

3. Waarom zou tommy uit een terminal van een militaire basis lopen?

dit allemaal is logisch nadenken, maar toch word het overal fout vertelt.

Waarom zouden ze uberhaupt zo'n groot stuk eiland erbij maken als die toch niet te betreden is? Je krijgt dierect een aantal sterren als je de basis binneloopt in het spel.

Waarom zouden ze zo'n grote basis maken met een landingsbaan voor een jet als er toch geen straaljagers in het sepl zijn.

Ik zou het fijn vinden als de admins hier eens over nadachten aangezien ik me er best dood aan erg dat de mensen die dit hebben verzonnen gewoon niet na hebben gedacht en gewoon naar het feit van de Airbase in het naam van het kamp hebben gekeken.

hier een video die mijn argumenten ondersteunen

http://www.youtube.com/watch?v=6IQ-CElDCL8

Er zit ook een stuk bij van Andere beta maps in de zandbanken, iets wat nog niet ontdekt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het artikel doorgelezen? Onderaan vind je het volgende:

Ook is het niet geheel zeker of het hier gaat om een legerbasis. Het zou ook, zoals sommigen opperden, kunnen gaan om een extra gedeelte van het gewone vliegveld. Dit zou verklaren dat Tommy bij deze terminal naar buiten komt. Dan zou de reden dat het gedeelte geschrapt is kunnen zijn dat een vliegveld met vier landingsbanen wel erg omvangrijk is voor een klein stadje als Vice City. Aan de andere kant, hadden ze dat niet kunnen bedenken voordat ze met het idee aan de slag gingen?

Wat betreft de zg. "swamp lands" uit je filmpje: dit zijn simpelweg de gaten die overblijven als Starfish Island, Prawn Island en Leafy Links niet geladen zijn. Als je oplet zie je dat de zwarte vlekken exact de contouren van deze eilanden hebben. Dat is ook waarom de schaduwen van de palmbomen in je filmpje boven de grond verschijnen: de eilanden steken immers boven zeeniveau uit.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry, daar had ik overheen gelezen.

In dat filpmje heeft hij/zij het op het eind over 'zeebanken'

Hij zoomt dan in op 1 bank in de ongeladen map, in deze bank zie je textures van een andere beta map, hierin is ook vice city te herkenne maar hij ziet er heel anders uit

Link to comment
Delen op andere websites

Deze video is niet beschikbaar in je land ... Was is dat nou weer voor vaag gedoe :duh:

Youtube is echt bugged de laatste tijd...

Het kan zijn dat hij bij het uploaden heeft gekozen dat alleen mensen die geregistreerd zijn in Nederland of zo de video kunnen bekijken. Dat valt niet meer aan te passen door degene die het geüpload heeft... En of degene die willen kijkjen dat ook niet kunnen weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan m ook gewoon bekijken, gebruik anders gewoon een proxy =)

Kan hem ook zien, gister ook al.

Maar zoals Lantyz het al zei, het is niet zeker of het een legerbasis of dergelijke is, wat wel zeker is, dat het best vaag is, en vooral die slordigheidsfoutjes die R* gemaakt heeft, zoals die map bij Sunshine auto's en die lowpolyversie van die ghosttower, als deze twee weg waren hadden we het waarschijnlijk geeneens geweten.

Ik had wel eens gelezen dat over die stadium dat ie eerst er niet zou zijn ofzo, maar verder nooit over nagedacht.

Er werd toen ook zo veel gespeculeerd over die game dus je wist het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...