Jump to content
Joriz

Uitslag The Lost and Damned actie!


gallery_1_5_10518.jpg
De uitslag van The Lost and Damned actie is bekend. Met bijna 200 inzendingen heeft deze actie het meest aantal inzendingen tot nu toe gehad. Zoals sommige al geraden hebben is er over gegaan tot loting van de prijzen. De winnaars krijgen Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned inclusief een jaar lang gratis Xbox Live, behalve dat krijgen de winnaars net zo als de mensen die de troostprijzen hebben gewonnen een heleboel leuke Grand Theft Auto spullen waaronder een exclusieve GTAGames.nl goodie.

Winnaars:
Forumrunner, S.W.A.T. & strandpop

Troostprijzen:
GrandTheftTwanO, indo1991, johnnnyboy15nl, thomasvdbosch & Vincenzo

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van The Lost and Damned actie staan hier.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurd want rond de zomer is weer een 'coole actie' met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen en ik moet zeggen dat het erg leuke goodies zijn! :D

Joriz zei dat hij hem gisteren heeft verstuurd tegen mij. Maar ik heb hem nog niet.

Misschien krijg je hem wel vanmiddag ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen en ik moet zeggen dat het erg leuke goodies zijn! :D

Joriz zei dat hij hem gisteren heeft verstuurd tegen mij. Maar ik heb hem nog niet.

Misschien krijg je hem wel vanmiddag ofzo.

Ik weet het al. Mijn moeder was de hele dag thuis. Ze ging even één uurtje weg, en toen werd het pakketje bezorgd. Dus moeten we morgen naar het postkantoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet het al. Mijn moeder was de hele dag thuis. Ze ging even één uurtje weg, en toen werd het pakketje bezorgd. Dus moeten we morgen naar het postkantoor.

je kan het morgen nog krijgen want ze doen het dag erna of je krijg briefje door brieven bs

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Stickers en andere hebbedingetjes :

GTA IV Sticker (2x), GTAgames.nl GTA IV screenshot sticker (4x), GTAgames logo sticker (4x), GTA Vice City Stories servetten (2x), Bully: CANIS CANEM EDIT.

gtagamesnlhoodfdprijs00o.jpg

Dingen die ik echt grappig vind :

GTAgames.nl Keycard, GTA IV bagglebag (kotszak?), Manhunt 2 Wii polsbandje.

gtagamesnlhoodfdprijs00f.jpg

De hoofdprijs :

12 Maand XboxLive Gold, 1600 MS-Points TLAD.

gtagamesnlhoodfdprijs00.jpg

En de brief :

gtagamesnlhoodfdprijs00c.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

FF een vraagje hoe komen jullie aan die goodies van R* ofzo........(Wil ik ook!!!!!!! :7 )

Die kun je winnen met de verschillende GTAgames acties. Deze actie is net afgelopen, de volgende komt van de zomer weer. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja dat snap ik ook wel maar hoe komt gtaforum eraan!

Waarschijnlijk van Marktplaats.nl. Nee, Joriz is eigenaar van GTAgames en GTAforum dus die krijg deze goodies vast van Rockstar Games zelf. :)

edit: wil je ook GTA IV stickers? 10 euri per stuk.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...