Jump to content
Joriz

Uitslag The Lost and Damned actie!


gallery_1_5_10518.jpg
De uitslag van The Lost and Damned actie is bekend. Met bijna 200 inzendingen heeft deze actie het meest aantal inzendingen tot nu toe gehad. Zoals sommige al geraden hebben is er over gegaan tot loting van de prijzen. De winnaars krijgen Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned inclusief een jaar lang gratis Xbox Live, behalve dat krijgen de winnaars net zo als de mensen die de troostprijzen hebben gewonnen een heleboel leuke Grand Theft Auto spullen waaronder een exclusieve GTAGames.nl goodie.

Winnaars:
Forumrunner, S.W.A.T. & strandpop

Troostprijzen:
GrandTheftTwanO, indo1991, johnnnyboy15nl, thomasvdbosch & Vincenzo

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van The Lost and Damned actie staan hier.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurd want rond de zomer is weer een 'coole actie' met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb deze prijsvraag overgeslagen, aangezien ik niet in het bezit ben van een Xbox 360. Dan lijkt het me ook wel zo eerlijk om me te onthouden van deelname.

Ik heb juist hetzelfde gedaan. Ik zou toch niets zijn met een game voor de Xbox, en ik heb niemand in m'n vriendenkring die ik er een plezier zou mee doen.

Dus alle winnaars gefeliciteerd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen die gefeliciteerd heeft (of dat nog gaat doen) bedankt. Ik ben er ook erg blij mee, en zal als ik de prijs binnen heb (kan nog wel even duren) er foto's van maken.

Bewerkt: door Forumrunner

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...