Jump to content

tip mbt missie zero; sipply lines


henck

Recommended Posts

Ik heb nog niet zo lang san andreas maar het is een erg vet spel. Ik maak regelmatig gebruik van wikigta...ik las dat de missie van Zero: supply lines als erg moeilijk wordt bestempeld. Voornamelijk omdat de brandstof snel opgaat. Ik heb ontdekt (ben misschien niet de eerste, maar het staat niet op de wikigta site). dat als je met het vleigtuigje achteruit rijdt (dus niet vliegen), je dit geen brandstof kost. en aangezien je geen tijdslimiet hebt en de targets erg langzaam gaan is dit een stuk makkelijker. Uiteindelijk heb je genoeg brandstof over om op het dak te landen!

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe bedoel je achteruit vliegen bedoel je de gas loslaten

dat kan maar je gebruitk gwn minder brandstof

je kan ook gwn zonder die gas los te laten ook gwn op dat dak landen hoor.probeer maar.

Link to comment
Delen op andere websites

als je met het vleigtuigje achteruit rijdt (dus niet vliegen)
maar hoe bedoel je achteruit vliegen

:duh:

Goed gevonden henck! Ik wist het in elk geval nog niet. Inderdaad een handige truc voor mensen die brandstof te kort komen bij deze missie. (In mijn ogen heb je brandstof zat, maar goed.)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een hele onorthodoxe manier: achteruit rijden met een afstand-bedienbare speelgoed-vliegtuig. En wel behoorlijk tijdrovend, mijn inziens, aangezien een paar doelwitten in het zuiden van San Fierro te vinden zijn.

Maar de RC Baron blijft redelijk lang zweven als je geen gas geeft en je gebruikt alleen brandstof als je gas geeft. Dus als je alleen gas geeft om hoogte te winnen heb je minder dan de helft van de brandstof nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...