Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

Zal wel niet hé...

Het oude logo heeft die kenmerken volgens hen wel en daarom hebben zij, op overigens professionele en positieve wijze, campagne gevoerd voor het oude logo.
Bestuur en directie van Ajax zijn uitdrukkelijk van mening dat het oude logo in de oorspronkelijke vorm niet geschikt is en zo niet kan terug keren.

We shall see, ik hoop nl. wel dat het oude logo terugkeert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

Van der Vaart is toe aan iets nieuws

Amsterdam, 13 mei 2005

De media stonden deze week vol verhalen over Rafael van der Vaart die was gesignaleerd bij de Duitse voetbalvereniging HSV. De Ajacied erkende dat hij toe is aan iets nieuws. Vrijdag gaf hij nadere tekst en uitleg.

,,Laten we voorop stellen dat het niet definitief is dat ik wegga. De kans bestaat", begint Rafael van der Vaart aan het soort kringgesprek met journalisten. ,,Daarom heb ik nog niet het vreemde gevoel van iemand die bezig is aan zijn laatste stappen bij Ajax. Dat gebeurt pas als het echt zo ver is."

Tijdens de revalidatie van zijn enkelblessure heeft Rafael van der Vaart veel nagedacht over zijn voetbaltoekomst. ,,Toen kwam ook het gevoel dat ik toe was aan iets nieuws. Die gedachte heeft met zoveel dingen te maken, maar het is duidelijk dat de laatste anderhalf jaar niet makkelijk zijn geweest. Er zijn veel dingen gebeurd. Maar ik heb nooit problemen met de club gehad."

Vorig weekeinde zat Rafael van der Vaart op de tribune bij HSV in Duitsland. ,,Ik kreeg daar uitgelegd hoe het bij hun werkt. Ik ben bij een wedstrijd geweest en dat was prima. Ze willen mij achter de spits laten spelen. Dat lijkt me wel wat. Maar definitief is er niets. Ik wil wel elke week spelen, ook met het oog op het Nederlands elftal. Dus ik wil zeker zijn dat ik een basisplaats heb."

Rafael van der Vaart laat doorschemeren dat zijn beslissing niets met Danny Blind te maken heeft. ,,Als hij vanaf het begin trainer was geweest, had dat mijn perpectief kunnen veranderen, want ik ben erg gecharmeerd van Blind. Hij is altijd duidelijk en legt het goed uit als je niet speelt. Het is ook goed te horen dat hij wil dat ik blijf."

,,Het is altijd jammer als een speler van het kaliber Rafael van der Vaart zou vertrekken", zei Blind zelf vrijdagmiddag. ,,Ik heb de afgelopen weken met tal van jongens gesprekken gevoerd en Rafael was daar een van. Uit dat gesprek kwam nadrukkelijk naar voren dat hij toe is aan iets anders. Maar zo ver is het nog niet, een en een is niet altijd twee. Alle partijen moeten nog tevreden zijn mocht er een club belangstelling tonen. Ikzelf zou er geen probleem mee hebben als Rafael van der Vaart zijn contract hier uitdient.

HSV is Hamburg.. Ik begrijp het wel, hij komt haast niet aan spelen toe..

Link to comment
Delen op andere websites

Barcelona in gesprek met Belgische keeper

13/5/2005 9 :04

Belangstelling is er voldoende voor Silvio Proto. Maar Barcelona heeft zich ook daadwerkelijk gemeld bij de Belgische international.

Barcelona heeft donderdag onderhandeld met vertegenwoordigers van Proto, die voor 625.000 euro mag vertrekken bij La Louvière. Mochten de gesprekken met de Belgische afvaardiging tot niets leiden wil de Catalaanse club pogen Betis-keeper Toni Prats naar Camp Nou te lokken.

Proto heeft met zijn optredens voor La Louvière meer interesse gewekt. AS Roma, Fiorentina, Paris Saint-Germain, Arsenal, Chelsea en Manchester United volgen de 21-jarige doelman, die bleef zeggen dat hij zich bij een Belgische topclub verder wilde ontwikkelen.

Maar Barcelona, dat ook als enige club concreet is, ziet de international wel zitten. Ook al wordt hij niet gehaald als eerste keeper. 'De Spaanse competitie is van een hoger niveau dan de Belgische. Ik zie er dan ook geen graten in om één of twee seizoenen bij een kleinere eersteklasser te spelen', zegt Proto in Het Nieuwsblad.

Ook met een plaats op de bank neemt hij genoegen. 'Ik heb altijd gezegd dat ik in de ploeg wilde staan, maar dit is toch iets anders. Ik hoop dat de zaak snel wordt beklonken', is Proto's commentaar in Het Laatste Nieuws.

vind het een zéér goeie keeper

hopelijk vind ie een mooie club

Link to comment
Delen op andere websites

Weer trainde de Ajax-selectie scherp deze ochtend. In een grote partij werden felle duels niet geschuwd en moest een van de fysiotherapeuten een aantal maal het veld in. Meestal was er niets aan de hand, maar het laatste 'slachtoffer' werd voor de zekerheid van het veld gedragen.

    Wesley Sneijder ging tegen het einde van de training met een schreeuw naar de grond. Meteen verzamelden spelers en staf zich rond de Ajacied, die met zijn handen naar zijn voet greep. Frank van Deursen snelde opnieuw het veld in, want het deskundig oog van de fysiotherapeut was al een paar keer eerder gewenst geweest. In tegenstelling tot de vorige keren echter, kon de patiënt nu niet verder. Sneijder werd voor de zekerheid door Van Deursen en René Wormhoudt van het veld gedragen. Danny Blind besloot daarop maar dat het genoeg was voor de vrijdagochtend en liet Ruud Krol voor het einde van de wedstrijd fluiten. Sneijder kan inmiddels wel weer lopen met de zere voet, morgen wordt bekeken of hij alsnog foto's moet laten maken van het gewricht.

SHIT! Alweer 1 van mijn favo spelers geblesseerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij, als je zag hoe goed hij was tegen Schotland, waardoor wij naar Euro 2004 mochten, vind ik niet echt dat hij een irritant, arrogant, onruststokend *u*voetballertje is. Sorry dat ik het zeg, maar ietsjes meer respect voor een voetballer zou ook niet verkeerd zijn. Zo kun je alle voetballers die je niet zinnen wel voor zulke dingen uitmaken. Waarom vind je dat eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind jij, als je zag hoe goed hij was tegen Schotland, waardoor wij naar Euro 2004 mochten, vind ik niet echt dat hij een irritant, arrogant, onruststokend *u*voetballertje is. Sorry dat ik het zeg, maar ietsjes meer respect voor een voetballer zou ook niet verkeerd zijn. Zo kun je alle voetballers die je niet zinnen wel voor zulke dingen uitmaken. Waarom vind je dat eigenlijk?

Ik doelde op z'n persoonlijkheid.

Hij zorgt samen met die sneaky Rafael alleen maar voor problemen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, v.d Vaart is een stakker.. Niet Sneijder!

idd, ik vind Sneider een stuk volwassener overkomen en doen dan Rafael VderVaart, die jongen heeft volgens mij sterallures gekregen, ik vind het goed dat ie weggaat, voor hemzelf en voor Ajax :)

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik vind Sneider een stuk volwassener overkomen en doen dan Rafael VderVaart, die jongen heeft volgens mij sterallures gekregen, ik vind het goed dat ie weggaat, voor hemzelf en voor Ajax :)

Mee eens, van der Vaart geniet van zn fans. Hij doet het niet zo zeer voor het voetbal, mijn mening althans.

Het is sowieso jammer dat iemand geblesseerd raken. [behalve spelers van Dordrecht ] :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Man City gebruikt doelman James als spits

15/5/2005 18:47

Stuart Pearce kan niet meer stuk bij Manchester City. Psycho leidde de ploeg in de laatste negen duels vanuit de middenmoot van het Premiership bijna naar Europees voetbal.

City moest het laatste competitieduel met Middlesbrough winnen, maar kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Als Robbie Fowler in blessuretijd niet vanaf de strafschopstip had gemist, dan hadden The Citizens feest gevierd.

In de 88ste minuut verraste Pearce vriend en vijand met een tactische wissel. Hij bracht reserve-doelman Nick Weaver in het veld voor middenvelder Claudio Reyna. Tegelijkertijd meldde keeper David James zich aan de zijlijn, waar hij zijn handschoenen en shirt uitdeed en een voetbalshirt met zijn naam en rugnummer 1 erop aantrok.

Met James als joker in de aanval gokte Pearce op de lengte en fysieke kracht van de international. Maar succes had zijn ingreep niet. James kwam nog wel een enkele keer aan de bal, maar draaide en keerde zich vast in de zestien. Hij bleek bovendien zo traag dat hij vaker tegenstanders omver schopte dan de bal raakte, al was dat dan per ongeluk.

Bron : Vi.nl

Als iedereen zoiets gaat doen dan hoeft het niet meer

Bewerkt: door Royce Da 5'9''
Link to comment
Delen op andere websites

LOl,

James inzetten als speler gaat nooit samen, en brengt vaak ongeluk, zeker als hij mee naar voren gaat :lol: , ach die rare Engelsen, die proberen ook van alles uit hé :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...