Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

FC Groningen houdt Koç in de gaten

Serhat Koç kan zich verheugen op de warme belangstelling van FC Groningen. De aanvaller van FC Eindhoven, dit seizoen één van de revelaties in de Jupiler League, werd bekeken in de wedstrijd tegen SC Cambuur Leeuwarden (3-3).

De in juli achttien jaar geworden aanvaller speelde tegen Cambuur niet zijn beste wedstrijd van het seizoen. Toch zal Groningen Koç ongetwijfeld in de gaten houden, aangezien hij dit seizoen al elf keer scoorde in vijftien wedstrijden.

Overigens is Groningen niet de enige club die interesse heeft in Koç. Volgens het Friesch Dagblad werd de aanvaller namelijk ook bekeken door het Franse AS Nancy, terwijl PSV afgelopen zomer al belangstelling toonde voor de jongeling.

Gekopieerd van voetbalprimeur.nl

nog meer nieuws omtrent Fc Groningen

Intrigerend om te zien was het feit dat Henk Veldmate een poosje alleen met Fredrik Stenman stond te praten. Ron Jans kwam er later bij en Ron schudde Veldmate de hand, de twee hadden elkaar een poosje niet gezien, dat kan niet anders. Voeg hierbij het gesprek dat Veldmate vervolgens met scout Grads Fühler had en het kan niet anders of Veldmate en consorten, deze week in Zweden gesignaleerd, bespraken de komst van een vijfde Zweed met Fredrik die dan weer als ontvangstcomité kan dienen. Om wie zal het gaan? Om het talentje Viktor Agardius uit de 2e Zweedse divisie, om Lasse Nilsson (lijkt een ontvangst echter niet nodig te hebben, kent het noorden van Nederland op z'n duimpje) of toch Ola Toivonen die dan PSV, met wie hij al praktisch rond zou zijn, zou laten schieten ten faveure van onze prachtige club? Zou prachtig zijn! Dit mega-talent van Malmö kan als spits uit de voeten maar ook op 10 en links op het middenveld. Spannend! En we voldoen dan nog net aan de 6-5 regel (maximaal 5 Zweden) .

Gekopieerd van boerenmacht.nl

Bewerkt: door SpookHuis
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

Huntelaar zet nieuwe stap in herstel

Amsterdam, 24 nov 2008

Luttele dagen na zijn terugkeer op het trainingsveld, had Klaas Jan Huntelaar maandag eindelijk weer contact met de bal. ,,Het gaat de goede kant op’’, stelde een letterlijk en figuurlijk goedgemutste Huntelaar na de ochtendsessie.

Twee dagen voor het uitduel tegen AZ was de rentree van Huntelaar op het trainingsveld groot nieuws voor alle Ajax-volgers. Vrijdag beperkten de ‘veldwerkzaamheden’ van de Ajacied zich nog tot loopoefeningen.

Het gaat weer goed met Huntelaar :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ajax loot fiorentina

nec loot hsv

en fc twente loot het franse Olympique Marseille

bron me buscaufeur en daarna bevestigd door vi.nl

Drie keer vrij kansloos. De Nederlandse clubs moeten wel van heel erg goede huize komen willen ze de volgende ronde bereiken, maar ik vrees dat dat een illusie blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

ajax loot fiorentina

nec loot hsv

en fc twente loot het franse Olympique Marseille

bron me buscaufeur en daarna bevestigd door vi.nl

Drie keer vrij kansloos. De Nederlandse clubs moeten wel van heel erg goede huize komen willen ze de volgende ronde bereiken, maar ik vrees dat dat een illusie blijft.

NEC en FC Twente geef ik weinig kans maar als Ajax HSV kan verslaan, moet Fiorentina helemaal niet moeilijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

NEC en FC Twente geef ik weinig kans maar als Ajax HSV kan verslaan, moet Fiorentina helemaal niet moeilijk zijn.
Ach, HSV is eerste geworden in de pool, dus die ene overwinning zegt dan niet zoveel. Ze hebben van Aston Villa verloren dus...

En Fiorentina is gewoon erg goed (ik schat ze beter in dan HSV), vorig jaar hebben ze PSV uit de UEFA Cup geschopt, waarom nu Ajax niet? Ik hoop natuurlijk dat Ajax wint, maar goed. Thuis moeten ze winnen, en in de return goed verdedigen, dan hebben ze een kans. Als Mutu even uit vorm is. :7

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
NEC en FC Twente geef ik weinig kans maar als Ajax HSV kan verslaan, moet Fiorentina helemaal niet moeilijk zijn.
Ach, HSV is eerste geworden in de pool, dus die ene overwinning zegt dan niet zoveel. Ze hebben van Aston Villa verloren dus...

En Fiorentina is gewoon erg goed (ik schat ze beter in dan HSV), vorig jaar hebben ze PSV uit de UEFA Cup geschopt, waarom nu Ajax niet? Ik hoop natuurlijk dat Ajax wint, maar goed. Thuis moeten ze winnen, en in de return goed verdedigen, dan hebben ze een kans. Als Mutu even uit vorm is. :7

Nou, als ik Ajax en Fiorentina met elkaar vergelijk vind ik ze toch behoorlijk gelijk opkomen.

Dus ik denk dat Ajax wel kans heeft, en ik hoop dat als ze doorgaan ze tegen FC Twente mogen als die ook winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax heeft juist kans tegen Fiorentina. Meer dan tegen een willekeurige oostblok-club dat is altijd dramatisch met Ajax. Tegen "westerse" tegenstanders motiveert Ajax zich veel meer ofzo. In ieder geval is Ajax lang niet kansloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Buijs baalt van liegend en bedriegend Feyenoord

05/01/2009 23:45

Danny Buijs is boos op Gertjan Verbeek. De trainer van Feyenoord beweerde dat de middenvelder er zelf voor had gekozen niet mee te gaan op trainingskamp naar Turkije, maar dat is volgens de speler niet waar.

'Zíj hebben die beslissing dus genomen, niet ik', zegt Buijs deze week in Voetbal International. 'Nu zeggen ze dat ik niet mee wil en dat is niet de waarheid. Zeg gewoon dat je het niet in me ziet zitten, maar hou op met liegen. Ik vind dat kwalijk. Liegen en bedriegen is blijkbaar normaal bij Feyenoord. De club is niet eerlijk en daar baal ik van.'

'Afgelopen zaterdag moest ik opnieuw bij Verbeek komen', vervolgt Buijs zijn relaas. 'Peter Bosz (technisch directeur, red.) zat er ook bij. Ik mocht niet naar Turkije, omdat ze alleen wilden werken met spelers die in de plannen van de club voorkomen. Ik heb gezegd dat het klopt dat ik naar een andere club wil overstappen, maar wel eentje die ik interessant vind. En als die club niet komt, maak ik gewoon het seizoen af bij Feyenoord.'

Buijs kwam dit seizoen alleen op de eerste speeldag tegen Heracles Almelo binnen de lijnen. De middenvelder was vervolgens lange tijd uitgeschakeld met blessures aan een hamstring en een knie. De voormalige speler van Excelsior en FC Groningen heeft bij Feyenoord een aflopende verbintenis.

Bron: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester City heeft binnen 4 dagen 10 nieuwe onderhandelingen

In onderhandeling met...

2 januari club bod bron

Roque Santa Cruz Blackburn 17 miljoen oa Sun, Guardian

Wayne Bridge Chelsea 13 miljoen oa Times, Mail

Shay Given Newcastle 10 miljoen oa Sun, Independent

Craig Bellamy West Ham 10 miljoen oa Telegraph

3 januari

Scott Parker West Ham 15 miljoen oa Times

Michael Owen Newcastle 4 miljoen News of the World

5 januari

Jermaine Defoe Portsmouth 21 miljoen Daily Mail

Fabian Delph Leeds onbekend The Observer

6 januari

David Trezeguet Juventus 22 miljoen Football.fr

Yaya Touré Barcelona 26 miljoen Sun

ze willen over 4 transfer periodes de grootste topclub worden

Manchester City geldt officieus als rijkste club ter wereld sinds de Abu Dhabi United Group in augustus de Engelse club overnam. De Arabieren willen van City de beste ploeg ter wereld maken en de exorbitant rijke eigenaren kondigden aan hun portemonnee te trekken. Reden voor VI.nl om in de gaten te houden wat coach Mark Hughes in januari uitricht op de transfermarkt.

Dagelijks zullen we een overzicht publiceren van de spelers die volgens betrouwbare en minder betrouwbare media in Engeland of andere landen naar The Citizens zullen of kunnen gaan. De laatste maanden verschenen al talloze namen in diverse berichten en geruchten, variërend van Cristiano Ronaldo, Kaká en Gianluigi Buffon tot Iker Casillas, Ruud van Nistelrooy en Klaas-Jan Huntelaar.

Geruchten en berichten dinsdag 6 januari

The Guardian weet te melden dat van het volgende kwartet spelers er zich zeker één aansluit bij de selectie van Mark Hughes: John Terry, David Villa, Lionel Messi of Kaká. Football.fr meent te weten dat City David Trezeguet van Juventus gaat overnemen. De Italianen zouden een bod van 22 miljoen euro hebben ontvangen voor de Franse spits.

Scott Parker blijft een hot item voor The Citizens. Volgens de Daily Mirror probeert City hem te paaien met een weeksalaris van ruim honderdduizend euro. Diezelfde krant heeft ook vernomen dat Carlos Tévez ontevreden is dat Manchester United zo lang wacht met het verlengen van zijn contract. De Argentijn wil inmiddels Old Trafford graag verruilen voor het City of Manchester Stadium.

Kolo Touré blijft ook rondzingen in de Engelse tabloids als City-prospect, maar The Sun brengt het nieuws dat City 26 miljoen euro over heeft voor zijn broer Yaya van Barcelona. De Ivoriaanse middenvelder zou bovendien een verdubbeling van zijn salaris van 2,5 miljoen euro in het vooruitzicht zijn gesteld.

bron vi.nl skii

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat tegenwoordig alleen maar om geld. Ach, sinds Manchester City Robinho heeft gekocht van Real Madrid is het nog steedts niks geworden. Het gaat ook wel erom of het elftal meewerkt aan o.a. het kampioenschap, anders wordt het nog niks.

Link to comment
Delen op andere websites

'TWENTE EN AJAX NADEREN ELKAAR OVER WIELAERT'

FC Twente lijkt toch bereid om water bij de wijn te doen omtrent de transfer van Rob Wielaert naar Ajax. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Tukkers nu ook over een transfersom lager dan vier miljoen euro willen onderhandelen.

De mogelijke transfer van Wielaert naar Ajax begint steeds meer op een soap te lijken. De Amsterdammers willen de verdediger al sinds afgelopen zomer inlijven, maar stuitten tot op heden steeds op een Twents veto. Een gelimiteerde transfersom voor Wielaert in diens vernieuwde contract werd door de Enschedeërs betwist omdat de handtekening van voorzitter Joop Munsterman ontbrak, waarop de 30-jarige dreigde een arbitragezaak aan te spannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...