Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

Waarschijnlijk beter zo. MAar de vraag is: in welke competitie gaan ze spelen? De eerste divisie of de eredivisie?

Ik verwacht zelf eerste, roda staat ook niet echt goed in de eredevisie, namelijk in de gevarenzone. Hopelijk worden Fortuna en Roda een goede eredivisie club die lekker meespeelt en misschien wel is een keer de Uefa Cup haalt.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

Waarschijnlijk beter zo. MAar de vraag is: in welke competitie gaan ze spelen? De eerste divisie of de eredivisie?

Ik verwacht zelf eerste, roda staat ook niet echt goed in de eredevisie, namelijk in de gevarenzone. Hopelijk worden Fortuna en Roda een goede eredivisie club die lekker meespeelt en misschien wel is een keer de Uefa Cup haalt.

Als Roda degradeerd spelen ze zowiezo in het eerste. Ik vind dat een ´nieuwe´ club altijd onderaan moet beginnen en dan weer langzaam naar boven klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk beter zo. MAar de vraag is: in welke competitie gaan ze spelen? De eerste divisie of de eredivisie?

Ik verwacht zelf eerste, roda staat ook niet echt goed in de eredevisie, namelijk in de gevarenzone. Hopelijk worden Fortuna en Roda een goede eredivisie club die lekker meespeelt en misschien wel is een keer de Uefa Cup haalt.

Als Roda degradeerd spelen ze zowiezo in het eerste. Ik vind dat een ´nieuwe´ club altijd onderaan moet beginnen en dan weer langzaam naar boven klimmen.

Dat weet ik natuurlijk ook wel. Alsnog zijn ze ook niet echt een nieuwe club aangezien ze al een eigen club waren maar nu samen zijn gegaan. De fusie gaat tot nu toe aardig goed. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik woon in Munstergeleen, dat een een dorp dat aan Sittard grenst (letterlijk) en in Kerkrade kom ik genoeg. Ik weet wel dat zo de shirtjes geel zijn, met alleen een sponser erop. De trainer wordt Harm van Veldhoven, de directeur Martin van Geel, en er staat nog een functie open voor Sef Vergoossen. Ze mikken op de 7de plaats.

De shirtjes: shirt_roda_204669h.jpg

Het nieuwe clublogo: clublogo_617676d_204670a.jpg

Bron: Ad/SportWereld

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Feyenoord :schater::schater:

Zelf van der herik wil zelf een miljoen opeisen van feyenoord. En ze staan al in de schuld en ze moeten een externe geldschieter zoeken voor een rechtback van NEC:S En er komt geen geld zo dit jaar En ze blijven in de schulden en dan moeten ze volgend jaar met deze selectie doen:S En dan wordt feyenoord er niet beter op hoor en hofs willen ze ook al verkopen :cya:

En de guzman als ze daar nog iets voor willen vangen moet die ook weg:S nou dat is juist een speler die makaay kan aanvoelen.

jah wat is feyenoord nou nog..

Link to comment
Delen op andere websites

06 mei 2009

Marco van Basten heeft vandaag algemeen directeur Rik van den Boog meegedeeld te hebben besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax neer te leggen. Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.

De resterende trainingen en de wedstrijd tegen FC Twente worden geleid door assistent-trainer John van ’t Schip.

Van Basten (44) begon op 1 juli 2008 als hoofdtrainer bij Ajax. Hij was voor die tijd vier jaar bondscoach van het Nederlands Elftal en één jaar trainer van Jong Ajax.

Vinden jullie dat hij het verkeerd heeft gedaan.

Ik vind dat hij t voor heel ajax heeft verneukt dit seizoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft te veel budget gekregen van het bestuur, en dan gaat iedereen bij Ajax op koopjesjacht, slim dat hij stopt, want anders werd de druk hem te veel, maar wie we nou krijgen als trainer...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...