Jump to content

Voetbalnieuws


Tha Real G.

Recommended Posts

Gruwelijk dit :O

Hier nog zoiets:

fillumpje.....

Al vind ik deze nóg harder

Damn: Ook een Arsenal speler :O

dat vind ik geen voetbal meer

ik ook niet, spelers die zulke overtredingen maken, moeten ze voor de rechter brengen wegens toebrengen van (zwaar) letsel, en uiteraard een schorsing van minstens tot en met het volgend seizoen.

ben het helemaal met je eens

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 398
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pitbull

    37

  • AmsterdamBoy

    26

  • RobertSA

    18

  • NandroDavids

    16

Benitez naar Inter Milaan.

Stukje van Voetbalzone

Rafa Benítez is definitief de nieuwe hoofdtrainer van Internazionale. De Italiaanse topclub maakt donderdagmiddag via de officiële kanalen melding van de komst van de Spaanse oefenmeester. Voorzitter Massimo Moratti liet afgelopen week al weten dat beide partijen in onderhandeling waren en dat men deze week meer duidelijkheid zou verschaffen. Benítez wordt op 15 juni gepresenteerd.

Benítez stapte vorige week op bij zijn voormalig werkgever Liverpool. Na een teleurstellend seizoen zonder prijzen kwam hij met de clubleiding een ontbinding van zijn contract overeen. Via een opvallende constructie kreeg de Spanjaard bij zijn vertrek 3,5 miljoen euro als afkoopsom mee. Moratti polste eerder tevergeefs Guus Hiddink (bondscoach Turkije) en Fabio Capello (bondscoach Engeland).

De resultaten van Liverpool waren afgelopen seizoen ondermaats. In de Europese en nationale bekertoernooien werden de doelstellingen niet gehaald en in de Premier League eindigde de ploeg op een teleurstellende zevende plaats. Inter daarentegen heeft een zeer succesvol seizoen achter de rug. De Italianen wonnen de Champions League, de landstitel en de Coppa Italia. Benítez is de opvolger van José Mourinho, die de wijk naar Real Madrid heeft genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Rik van den Boog (Ajax): 'Komen geen nieuwe spelers'

Als het aan algemeen directeur Rik van den Boog ligt, gaat Ajax deze zomer geen nieuwe spelers aan de selectie toevoegen. Alleen een eventueel vertrek van sterspeler Luis Suarez kan daar verandering in brengen.

"Er komen geen nieuwe spelers bij. We hebben een heel goede ploeg; vorig seizoen haalden we 85 punten en normaal gesproken ben je dan kampioen. Alleen hadden wij de pech dat FC Twente één punt meer haalde", zegt hij.

"Er is geen reden om er iemand bij te halen, tenzij Suarez alsnog wordt verkocht. Met deze ploeg kunnen wij kampioen van Nederland worden", besluit Van den Boog tegenover Voetbal International.

BRON: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Rik van den Boog (Ajax): 'Komen geen nieuwe spelers'

Als het aan algemeen directeur Rik van den Boog ligt, gaat Ajax deze zomer geen nieuwe spelers aan de selectie toevoegen. Alleen een eventueel vertrek van sterspeler Luis Suarez kan daar verandering in brengen.

"Er komen geen nieuwe spelers bij. We hebben een heel goede ploeg; vorig seizoen haalden we 85 punten en normaal gesproken ben je dan kampioen. Alleen hadden wij de pech dat FC Twente één punt meer haalde", zegt hij.

"Er is geen reden om er iemand bij te halen, tenzij Suarez alsnog wordt verkocht. Met deze ploeg kunnen wij kampioen van Nederland worden", besluit Van den Boog tegenover Voetbal International.

BRON: Klik

Zeiden ze vorig seizoen ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland speelt met Engelsen

AMSTERDAM - Het WK in 2010 in Zuid-Afrika heeft zijn eerste onvergetelijke wedstrijd. Duitsland is door naar de kwartfinales nadat het Engeland kinderlijk eenvoudig opzij had gezet in een spectaculair duel. De scheidsrechter speelde een cruciale rol in het treffen tussen beide Europese grootmachten. Een glaszuiver doelpunt van middenvelder Frank Lampard, acht minuten voor rust, werd door Jorge Larrionda over het hoofd gezien. De Duitsers leidden op dat moment met 2-1.

Lampard schoot keihard van buiten de zestien meter. De bal belandde via de onderkant van de lat overduidelijk achter de doellijn, maar doelman Manuel Neuer pakte de bal op en de scheidsrechter uit Uruguay liet gewoon doorspelen. Ook de grensrechter gaf niet thuis.

Het eerste doelpunt viel in de 19e minuut. Na een verre doeltrap van de Duitse doelman kwam de bal terecht bij Miroslav Klose. De Duitse aanvaller troefde de weifelende Matthew Upson af en schoot hard in. Een kwartiertje later was het opnieuw raak door Lukas Podolski. Opnieuw stond de defensie van Engeland daarbij te schutteren. Even daarvoor had Klose al een uitstekende kans op de 2-0 laten liggen. Tien minuten voor rust zorgde Upson voor de aansluitingstreffer (2-1).

Na rust drongen de Engelsen aan op de gelijkmaker waardoor er in de defensie flinke gaten vielen. Lampard had kort na rust opnieuw pech toen hij uit een vrije trap van zo'n 35 meter weer de lat raakte. Halverwege de tweede helft gaf Thomas Müller de genadeklap aan de Engelsen door twee counters in de 66e en 69e minuut doeltreffend af te ronden: 4-1.

----------------------

Ik denk zelf dat Duitsland best wel ver zal komen op het WK. Als ze zo door gaan natuurlijk ;)

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

Nigeriaanse president schorst nationaal elftal

ABUJA - De Nigeriaanse president Goodluck Jonathan heeft de nationale voetbalploeg voor twee jaar geschorst.

© ANP

Hij besloot hiertoe na de teleurstellende prestaties van Nigeria op het wereldkampioenschap voetbal, waar de Afrikanen al in de eerste ronde werden uitgeschakeld.

Het Nigeriaanse team mag nu van Jonathan de komende twee jaar niet deelnemen aan internationale wedstrijden.

''De president heeft mij verteld dat Nigeria het voetbal de komende twee jaar eerst gaat reorganiseren'', aldus een adviseur van Jonathan, die de Nigeriaanse voetbalploeg in mei naar het WK stuurde met als opdracht de wereldbeker mee naar huis te nemen.

© ANP

Bron: nusport.nl/wk2010

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nigeriaanse president schorst nationaal elftal

ABUJA - De Nigeriaanse president Goodluck Jonathan heeft de nationale voetbalploeg voor twee jaar geschorst.

© ANP

Hij besloot hiertoe na de teleurstellende prestaties van Nigeria op het wereldkampioenschap voetbal, waar de Afrikanen al in de eerste ronde werden uitgeschakeld.

Het Nigeriaanse team mag nu van Jonathan de komende twee jaar niet deelnemen aan internationale wedstrijden.

''De president heeft mij verteld dat Nigeria het voetbal de komende twee jaar eerst gaat reorganiseren'', aldus een adviseur van Jonathan, die de Nigeriaanse voetbalploeg in mei naar het WK stuurde met als opdracht de wereldbeker mee naar huis te nemen.

© ANP

Bron: nusport.nl/wk2010

puh2.gif

Houdt in godsnaam die politiek buiten het voetbal. Net zoals bij Frankrijk moet het nationale elftal op het matje komen om zich te melden bij de politiek. Dit is gewoon onzin, waar gaat dit over? Waarom moet je in godsnaam je melden om te zeggen dat je verloren hebt? Ik begrijp dat niet hoor, maar dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nigeriaanse president schorst nationaal elftal

ABUJA - De Nigeriaanse president Goodluck Jonathan heeft de nationale voetbalploeg voor twee jaar geschorst.

© ANP

Hij besloot hiertoe na de teleurstellende prestaties van Nigeria op het wereldkampioenschap voetbal, waar de Afrikanen al in de eerste ronde werden uitgeschakeld.

Het Nigeriaanse team mag nu van Jonathan de komende twee jaar niet deelnemen aan internationale wedstrijden.

''De president heeft mij verteld dat Nigeria het voetbal de komende twee jaar eerst gaat reorganiseren'', aldus een adviseur van Jonathan, die de Nigeriaanse voetbalploeg in mei naar het WK stuurde met als opdracht de wereldbeker mee naar huis te nemen.

© ANP

Bron: nusport.nl/wk2010

puh2.gif

Houdt in godsnaam die politiek buiten het voetbal. Net zoals bij Frankrijk moet het nationale elftal op het matje komen om zich te melden bij de politiek. Dit is gewoon onzin, waar gaat dit over? Waarom moet je in godsnaam je melden om te zeggen dat je verloren hebt? Ik begrijp dat niet hoor, maar dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.

Omg, met als opdracht om de cup te halen nog wel..

Die president snapt toch ook wel dat zo een land als Nigeria zowieso de cup niet gaat halen? Hij mag zelfs blij zijn dat ze uberhaupt meegedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Suarez gaat zeker weg, dus dan komt er ook een nieuwe spits. Ze krijgen toch genoeg geld voor die Suarez.

En waar heb je dat weg?

Ik denk zelf dat stekelenburg weleens weg kan gaan bij Ajax. Hij speelt tot nu toe een goed wk en speelt volgens mij zich in de kijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...