Jump to content
Joriz

Weer een nieuw Chinatown Wars filmpje!


Rockstar Games heeft zojuist weer een nieuw filmpje van Grand Theft Auto: Chinatown Wars online gezet. Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt het nieuwste deel van de GTA-reeks. Het spel komt 20 maart exclusief uit voor de Nintendo DS. In het filmpje hieronder is te zien dealen en bezorgen van narcotica (drugs) in GTA: Chinatown in zijn werk gaat. Zoals je kunt zien spelen zeer korte minigame puzzeltjes steeds een rol in Chinatown Wars.

Get the Flash Player to see this player.

Met maar 100 Mhz in de Nintendo DS lijkt het erop dat GTA Chinatown Wars het meest grafische en mooie spel voor de NintendoDS wordt.

Behalve het nieuwe filmpje is er vanaf nu ook een heleboel mooi artwork van Chinatown Wars in de GTAGames.nl galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ziet er wel leuk uit, maar ik vind dat de DS gewoon niet geschikt is voor een GTA, als je al een DS hebt, is het wel heel leuk. Bij GTA hoort het geen kwartier te duren tot je een auto hebt gestolen, en HOORT in 3d te zijn. GTAIII was een doorbraak, omdat het echt 3d was. Maar goed, smaken verschillen, en ik wil ook niemand beledigen.

Doei

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ziet er wel leuk uit, maar ik vind dat de DS gewoon niet geschikt is voor een GTA, als je al een DS hebt, is het wel heel leuk. Bij GTA hoort het geen kwartier te duren tot je een auto hebt gestolen, en HOORT in 3d te zijn. GTAIII was een doorbraak, omdat het echt 3d was. Maar goed, smaken verschillen, en ik wil ook niemand beledigen.

Doei

Het moet niet een 3D zijn hoor, kijk maar naar de eerste Grand Theft Auto Classics, die waren ook best een succes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook.

Mooi spel en ook leuk dat je kan dealen.

:klap::klap::klap:

Het heeft ook wat weg van liberty city stories, vooral als

je de deur van de auto open en dicht doet en je hoort ook dat

klikje.

Bewerkt: door GTAFreak9

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

opzich wel tof, een totaal nieuw concept/spel eigenlijk.

En goed gebruik gemaakt van de touch screen onderin door Rockstar.

En ze hebben er leuke nieuwe mogelijkheden mee gemaakt.

Tof filmpje, loopt gesmeerd. Alleen helaas ben ik totaal niet van de Nintendo.

Alleen vroeger.. toen Mario cool was :D maar dan heb ik het over 8 jaar geleden ofzo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...