Jump to content

Star Wars: Battlefront II


Tha Real G.

Recommended Posts

IK heb wat info gevonden over star wars battlefront 2 (verwacht:september 2005)

In Star Wars Battlefront II zal de speler wederom het multiplayer slachtveld betreden in het rijke Star Wars universum. Wederom zullen klassieke, of binnenkort klassieke, strijdvelden als achtergrond dienen van de grootse veldslagen. Dit maal zullen spelers echter niet alleen scenario’s uit de oudere en nieuwere Star Wars films naspelen met beide benen op de grond, maar zullen deze ook in de ruimte de strijd aan kunnen gaan in enorme ruimtegevechten. Als klapper op het spreekwoordelijke lichtzwaard zal het ook mogelijk zijn om de Jedi klasse te kunnen spelen. Gelukkig zal ook de meer dan matige snigle-player campagne, als je het zo wilt noemen, uit het eerste deel onder handen genomen worden en deze maal hopelijk meer diepgang bevatten. Locaties uit alle zes de Star Wars films, alsmede Episode III’s vulkanische Mustafar, en de ruimte boven Coruscant, zullen voorbijkomen als de speler het lot van het universum bepaald.

Ook zullen het interieur van de Deathstar, de aanval van Darth Vader’s troepen op de Blockade Runner van Princess Leia en de slag om Tantive IV voorbij flitsen tijdens het online en offline strijdgewoel. In de ruimteslagen zullen speler te voet in een hoofdschip beginnen en daar hun favoriete voertuig uitzoeken om de strijd mee aan te gaan in de ruimte. Op deze manier kunnen ze ook de vijandelijke commandoschepen enteren en bijvoorbeeld de spelers in hun thuishaven te voet aan te vallen en hun afweergeschut over te nemen om op hun eigen schepen te laten schieten. Dit alles met 32 man online.

bron www.xboxworld.nl

StarWarsBattlefront2.jpg

b_8.jpg

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

O kijk dit is weer iets anders dan het eerste deel van battlefront.

Het lijkt mij heel leuk om hun thuishaven aan te vallen.

Alleen aan de plaatjes te zien vind ik er niks nieuws aan. <_<

wel deze misschien wel

2.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk in de ruimte dat wil ik zien, daar ziet het er allemaal wel anders uit maar op het land is het game type gewoon nog hetzlede volgens mij.

Maar goed, in de ruimte achter elkaar aan vliegen en op elkaar schieten dat zit wel goed.

Bewerkt: door Levi_15
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nieuw pers bericht

Star Wars: Battlefront 2 beamt ook naar de PSP

Gepost door Jaap van Nes - donderdag 19 mei 2005 - Bron: LucasArts

LucasArts heeft in diens E3 persbericht laten weten dat Star Wars: Battlefront 2 naast de Xbox, Playstation 2 en PC ook Sony's draagbare console, de PSP, zal komen bezoeken. De PSP versie wordt ontwikkeld door Savage Entertainment en is bijna geheel identiek aan de grote broertjes op de consoles.

De campagnes zijn voor de PSP wel wat ingekort, om deze zo ook aantrekkelijk te maken voor de wat kortere speelsessies. Door middel van WiFi kun je met maximaal vier spelers in multiplayer spelen. Deze multiplayer kan zowel tegen als met elkaar gespeeld worden. We hopen dat een game met de proporties van Battlefront 2 een beetje speelbaar gemaakt kan worden op de PSP. De tijd zal het leren.

bron:www.gamer.nl

ik hoop voor het beste op de PSP

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...