Jump to content

Star Wars: Battlefront II


Tha Real G.

Recommended Posts

nieuwe screens

zo te zien kun je ook gamen met een Jedi

en lijken de voertuigen beter bewerkt

starwarsbattlefrontii200505240.th.jpg

starwarsbattlefrontii200505240.th.jpg

starwarsbattlefrontii200505241.th.jpg

beloofd veel

Wow man leer jij eens edit-en man 3 dubbelposts zijn wel erg veel.

Ook al is het van een dag geleden. <_<

Mooie screens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop wel dat je een jedi kan zijn lijk me zeker relax

zag net op gametrailers.com een filmpje van de E3 en daar stond dat je ook als jeti kan spelen en in de ruimte vliegen net als wat in de film gebeurd

Bewerkt: door pinopower
Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe info :D maar geen nieuwe screens :blink:

In tegenstelling tot vorig jaar waren er dit jaar verrassend genoeg geen originele nieuwe titels te bekennen op de gesloten stand van Lucas Arts. De drie titels die men wel liet zien, speelden zich alle drie af in het Star Wars universum. Dit na een jaar waarin de LucasArts zich toch wat meer leek te gaan concentreren op het experimenteren met nieuwe franchises, zoals het succesvolle Mercenaries. Maar de Star Wars games die er vertoond werden, zijn gelukkig het vermelden waard. Wij kregen onder andere kans om Star Wars: Battlefront van dichtbij te bekijken.

Star Wars: Battlefront II hanteert hetzelfde concept als zijn voorloper. De game kan nog steeds het best worden omschreven als een Star Wars variant op het succesvolle Battlefield. Grootschalige gevechten waarin je met grote hoeveelheden soldaten elkaar te lijf gaat, staan centraal in het spel. Je kunt daarbij niet alleen gebruik kan maken van wapens, want er staat ook een grote hoeveelheid voertuigen tot je beschikking, uiteraard bekende vehikels uit het Star Wars universum.

Daar waar het originele Star Wars: Battlefront heel erg op de multiplayer gericht was, heeft ontwikkelaar Pandemic met het tweede deel wat meer aandacht aan het singleplayergedeelte geschonken. Er staat je namelijk een heuse singleplayer campagne te wachten. Helaas is het singleplayergedeelte nog steeds slechts een andere manier om de vijftien levels uit het multiplayergedeelte te doorspelen. Je krijgt nu alleen ondersteuning van computer gestuurde tegenstanders en de afzonderlijke missies worden afgewisseld met tussenfimpjes afkomstig uit de zes films.

De release van de nieuwste Star Wars film, Episode III, heeft ook vruchten afgeworpen voor Star Wars: Battlefront II. Door de film hebben de makers het arsenaal van soldaten en voertuigen natuurlijk flink uit kunnen breiden. In het uiteindelijke spel zullen haast alle wapens en voertuigen uit de zes Star Wars aanwezig zijn, zo werd ons verteld. Battlefront II bevat trouwens ook een aantal locaties uit de derde episode van het Star Wars saga.

Nieuw in Star Wars: Battlefront II zijn de ruimtelevels. Deze levels hebben ervoor gezorgd dat het arsenaal aan voertuigen nog verder uitgebreid werd. Zo kruip je gerust in een Tie-Fighter of X-Wing om een grote ruimtecruiser aan te vallen. Heb je iets meer lef dan kun je zelfs op grotere vijandig ruimteschepen landen en daar de bediening van eventueel aanwezige turrets hacken.

Als kers op de taart heeft Battlefront II een 'nieuw' beloningsysteem waarbij je als soldaat een upgrade ontvangt na het behalen van specifieke doelen of het verslaan van meerdere vijanden. Deze upgrade houdt in dat je een speciaal karakter uit het Star Wars universum kunt spelen, zoals Darth Vader en Obi Wan. Vanzelfsprekend zijn deze speciale karakters sterker en beschikken ze over speciale force powers om de tegenstander het vuur aan de schenen te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 10 years later...

Eergisteren heb ik eens wat Multiplayer gedaan met een paar vrienden. Was de eerste keer dat ik Battlefield speelde en het bevalt me wel. Ik zit nu wat de singleplayer te volgen om een beetje te oefenen en alle mogelijkheden in het spel te leren. Ik heb weinig uitleg gehad, ik kende de helft van de controls niet, als ik die tips eens bekijk die ik krijg tijdens het spel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...