Jump to content

Het grote Eastereggtopic!


Svenie

Recommended Posts

In de missie flatliner vond ik meer iets raars.

Nadat Uri vermoord is staat er een ambulance naast de garage van Zhou.

Ik dacht ik rijd er een stukje mee.

Ik had 1 bocht genomen en er kwam een poppetje uit (weet niet of het uri is :{ )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jesperkaj

    12

  • Maurow

    11

  • Dakendak

    7

  • Nissan

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 6 maanden later...

Als je op de PSP voor de eerste keer naar je safe house rijdt, die je op de muur een enorme voorpagina van de Liberty Tree. De tekst die daar op staat: 'Liberty City ranked WORST PLACE IN AMERICA. AGAIN.' zie je ook op de 'voorpagina' van het het boekje van Liberty City Stories.

Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken ervan. Het viel me op omdat ik gister me PSP kreeg met de GTA's erbij.

*late reactie maar ach*

Klopt, het spel hoort gebaseerd te zijn op de ''worst place in America'', letterlijk de slechste plek in amerika, wegens het drugsdealen, overal de moorden, de prostitutie etc.

Met de boekjes van alle gta's kan je zoveel ee's vinden...

Ze zeggen ook letterlijk in het boekje van cw, weet niet meer wáár maar het staat er wel; Schepen worden tot zink gebracht.

Het spel gaat erom dat het in de slechste plek in amerika is, wat ik wel vaag vind, LCS heeft een andere plattegrond dan IV en CTW, terwijl het toch allebei gewoon Liberty City is... :puh:

EDIT: Niko, dat is gewoon zo'n ambulancepoppetje, als ze hun taak hebben volbracht gaan ze weer zitten, in die missie blijft de auto staan met dat poppetje erin... Dus je rijdt met hem weg ;D

Double EDIT: Niko, je hebt gelijk zeg... Ik heb getest... het mannetje is geen ambulancepoppetje :S dus nu denk ik ook dat het Uri is.

Bewerkt: door Setyyy
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel gaat erom dat het in de slechste plek in amerika is, wat ik wel vaag vind, LCS heeft een andere plattegrond dan IV en CTW, terwijl het toch allebei gewoon Liberty City is... :puh:

GTA IV en Chinatown Wars spelen zich in een andere 'era' af dan GTA III en Liberty City Stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nou niet echt een grote Easteregg maar ik zag een bord van Weasel.

En die russiche club van GTA IV die heb je ook teug in china town wars. puh2.gif

Dat is eigenlijk een beetje logisch. want china town wars speelt zich ook af in liberty city.. dus het is niet echt een easter egg nee..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...