Jump to content
Joriz

Vierde Chinatown Wars feature filmpje


Rockstar Games mailde ons vannacht met het berricht dat er een vierde feature filmpje van Grand Theft Auto: Chinatown Wars op hun website staat. In het filmpje is te zien dat de Rampage mode weer terug is in de nieuwste GTA.



Get the Flash Player to see this player.

GTA Chinatown Wars is vanaf vandaag in de Verenigde Staten te koop en vanaf a.s. vrijdag in Europa. Het spel ligt voor minder dan 40 euro in de winkel exclusief voor de NintendoDS. Mocht je vragen, opmerkingen of tips hebben voor andere GTA fans over het spel dan kan je natuurlijk terecht in de Chinatown Wars sectie van GTAForum.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goede benadering Joriz. :7 Ik ben versies van 125.299.576 en 134.217.728 bytes tegengekomen. Toch denk ik dat ik ingame vooral naar Prairie Cartel zal luisteren.

Het filmpje ziet er erg netjes uit, heb net m'n eerste rampage ook voltooid. Niet echt anders dan de rampages in andere GTA's, maar het blijft natuurlijk leuk om een dik wapen in de schoot geworpen te krijgen en om daarmee wat poppetjes om zeep te helpen. :D

(Nu GTA officiëel uit is in Amerika, neem ik aan dat alle info op WikiGTA online mag beginnen te komen? Of moeten we braaf wachten op de Europese release?)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...