Jump to content
Joriz

De Chinatown Wars actie - Win het spel en vele goodies!


Vanaf vrijdag is Chinatown Wars te koop in de winkel. Om dit te vieren geven wij Chinatown Wars voor op de NintendoDS samen met vele exclusieve GTA goodies weg! Om deze prijs te winnen dien je 6 Multiple choice vragen in te vullen over Chinatown Wars. De meeste antwoorden kan je direct van WikiGTA afhalen. Maar voor sommige dien je goed na te denken of verder te zoeken!

gallery_1_5_54533.jpg

Behalve een zeer uitgebreide hoofdprijs geven we ook nog 5 troostprijzen weg waar net als in de hoofdprijs diverse stickers, een Tw@ muismat, GTAGames.nl keycord en Chinatown Wars Chopsticks in zitten.

De Chinatown Wars actie wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren, als je mee wilt doen. Meedoen kan op deze pagina.

Inzenden kan tot en met zondag 22 maart 2009!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Reden van deze bewerking: Het is niet toegestaan de antwoorden van vragen te bespreken/door te geven

Hierboven mij @Jesperkaj

Ik had bijna een zelfde bericht als jouw geplaatst :7

En toen werd die verwijderd :D

Bewerkt: door Dieko

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Reden van deze bewerking: Het is niet toegestaan de antwoorden van vragen te bespreken/door te geven

Hierboven mij @Jesperkaj

Ik had bijna een zelfde bericht als jouw geplaatst :7

En toen werd die verwijderd :D

Ik vind het een leuk antwoord. Niet iets wat je vaak tegenkomt. Vind het wel erg jammer als mijn vorige post wordt verwijderd, vanwege wat jij noemde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is weer makelijk het zal weer een loting worden zoals bij tlad.

hoop dat ik het winnende lot wordt dit keer heb ik alles goed. bij tlad had ik er 1 verkeerd. die van de hoofdrolspeler winst dat ze bedoelde de speler waar je mee speelt. ik dacht waar je het meest mee te maken krijgt. desondanks altijd een leuke actie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WikiGTA medewerkers, Moderators en Admins zijn uitgesloten van deelname.

Pfffffffffffffffffffffffff... :duh:

Succes iedereen die wel mag meedoen! ^^

ik mag wel meedoen, lekker puh! :dans:

ow...wacht... ik heb geen NintendoDS, en ook geen vrienden dus kan hem niet weggeven :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WikiGTA medewerkers, Moderators en Admins zijn uitgesloten van deelname.

Pfffffffffffffffffffffffff... :duh:

Succes iedereen die wel mag meedoen! ^^

ik mag wel meedoen, lekker puh! :dans:

ow...wacht... ik heb geen NintendoDS, en ook geen vrienden dus kan hem niet weggeven :D

M'n telefoonnummer is 0900, oh wacht die is niet van mij. Stuur maar via de post. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ow...wacht... ik heb geen NintendoDS, en ook geen vrienden dus kan hem niet weggeven :D

Ik heb wel vrienden, ruilen als je wint? :)

:schater: CTW in ruil voor vrienden :7 Ik hoop gewoon dat ik win. Dan heb ik een goede reden om voor een DS te zeuren bij me ouders :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...