Jump to content
Lantyz

Chinatown Wars in de winkels


150px-GTA_Chinatown_Wars_cover.jpg

Vandaag is de officiële release date van GTA Chinatown Wars in Europa. Wellicht ben je één van de gelukkigen die het spel al gespeeld hebben, want het spel is in Noord-Amerika al drie dagen uit en was ook in enkele Europese winkels al voor vandaag verkrijgbaar.

Voor ieder die het spel nog niet gekocht heeft: je kunt nog twee dagen meedoen met onze Chinatown Wars actie waarmee je het spel kunt winnen! Heb je het spel al wel, kun je uiteraard terecht in het Chinatown Wars-forum of de walkthrough.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het lijkt me echt een puike GTA game.

Helaas heb ik geen Nintendo DS dus zal ik hem helaas nooit legaal kunnen spelen.

Maar toch , iedereen veel plezier met het spelen van Chinatown Wars!

Bewerkt: door igi0n

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wacht natuurlijk eerst even af of ik zo'n tof prijzenpakket heb gewonnen met de prijsvraag, maar

ook wanneer dat niet het geval is zal ik het spel zeker aanschaffen. Een nieuwe aanwinst is van harte welkom, want de meeste games heb ik inmiddels grijsgespeeld. Ik gebruik m'n DS momenteel zelden, eigenlijk alleen voor een potje Mario Kart tegen vrienden, zo nu en dan.

Alle mensen die de game al hebben aangeschaft wens ik heel veel plezier! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vorige week besteld bij Bart Smit, zouden me bellen als ie er was. Vanmorgen nog niks gehoord. :(

Vanmiddag naar de Media Markt gegaan en gekocht voor 35,=, daarna nog even bij Bart Smit gekeken, waar ie volop te koop was voor 39,95, raar dat ze niet gebeld hebben.

Nou ja, wel even bijna 5 euro uitgespaard, dan maar geen voucher met codes, wel zo leuk om zonder cheats te spelen. ^_^

Bewerkt: door clus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...