Jump to content
Joriz

Uitslag Chinatown Wars actie!


gallery_1_5_15527.jpg
De uitslag van de Chinatown Wars actie is bekend. Met meer dan 200 inzendingen heeft deze actie het meest aantal inzendingen tot nu toe gehad. Zoals sommige al geraden hebben is er weer over gegaan tot loting van de prijzen. De winnaar krijgt Grand Theft Auto Chinatown Wars behalve dat krijgen de winnaar net zo als de mensen die de troostprijzen hebben gewonnen een heleboel leuke Grand Theft Auto spullen waaronder een exclusieve GTAGames.nl keycord, een Tw@ muismat, Chinatown Wars Chopsticks en diverse GTA stickers.

Winnaar:
Jay;

Troostprijzen:
BaasB, libertycitypc, F1Master007, chips & yannicvanloon

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van de Chinatown Wars actie staan hier. Voor iedereen die wel heeft meegedaan maar niet heeft gewonnen. Er komen nog veel meer acties, waaronder de grote GTAGames.nl zomer actie!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

In totaal waren er precies 222 inzenders. 60% hiervan had 1 of meerdere antwoorden fout. Vele waren op zoek naar een:

post-1-1237843135.jpg

ACDC CD'tje. Echter dit was FOUT!

Het goede antwoord is namenlijk ACDCBD

1. Hoe heet de hoofdpersoon in Chinatown Wars?

A. Huang Lee

B. Bruce Lee

C. Wu Lee

D. Ran Fa Li

Huang Lee is het enige goede antwoord. Bruce Lee was een bekende marterial arts acteur. Wu Lee is de oom van Huang Lee, maar is niet het hoofdpersoon in Chinatown Wars. Ran Fa Li komt in GTA San Andreas voor als personage.

2. Welk eiland ontbreekt in Chinatown Wars die wel in GTA4 aanwezig was?

A. New Jersey

B. Algonquin

C. Alderney

D. Shoreside Vale

Het linker eiland (Alderney) ontbreekt in Chinatown Wars

3. Hoe heet het online website van de makers waar je onder andere stastieken kan bijhouden van Chinatown Wars?

A. De afhaal Chinees

B. Chinatown Wars Club

C. The Royal Guardian

D. Rockstar Games Social Club

De afhaal Chinees had bijna niemand als antwoord. The Royal Guardian is een Corporation op ons forum. Ook Chinatown Wars club is niet het goede antwoord. Al is er op de website wel een Chinatown Wars sectie heet de website van Rockstar Games waar statistieken worden bijgehouden nog steeds: Rockstar Games Social Club.

4. Op welke Handheld game console is geen GTA uitgekomen?

A. Playstation Portable

B. Gameboy Advance

C. N-Gage

D. Nintendo DS

Op de N-Gage is nooit een GTA uitgekomen. Op de Playstation Portable is Liberty City Stories en Vice City Stories uitgekomen. Op de Gameboy Advance is GTA Advance uitgekomen. Op de Nintendo DS is natuurlijk Grand Theft Auto Chinatown Wars uitgekomen.

5. Op welk Handheld game console kwam als eerste een GTA uit?

A. Playstation Portable

B. Game Boy Color

C. Gameboy Advance

D. N-Gage

Onder andere GTA1 en GTA2 zijn in eind jaren 90 uitgekomen voor de Gameboy Color.

6. Met welke gamestudio heeft Rockstar North samengewerkt voor het maken van Chinatown Wars?

A. EA Games

B. DSI Games

C. Konami

D. Rockstar Leeds

Zoals vaker met handheld console spellen werkte Rockstar North ook voor Chinatown Wars met Rockstar Leeds samen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had meegedaan voor de trootsprijzen (stickers, muismat ect.) Ik had alles goed :dans: ! maar heb niks gewonnen :( .

maar naja, Gefeliciteerd iedereen! ^_^:tu:

Edit: wacht eens, Jay; had bij de 5 jaar gtaforum ook al gewonnen, wordt hij voorgetrokken of heeft hij gewoon veel geluk? daarnaast lijkt het me logisch dat je een tijdje uitgesloten bent voor deelname als je iets gewonnen hebt....

(niks tegen jou hoor Jay; :) )

Bewerkt: door gta master 1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had meegedaan voor de trootsprijzen (stickers, muismat ect.) Ik had alles goed :dans: ! maar heb niks gewonnen :( .

maar naja, Gefeliciteerd iedereen! ^_^:tu:

Dat is klote voor je, mischien heb je het te laat ingezonden en hebben andere mensen ook met de goede antwoorden eerder de antwoorden ingezonden en daarom hebben die het goed. Maarja, ooit win je wel, reken er maar op! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had meegedaan voor de trootsprijzen (stickers, muismat ect.) Ik had alles goed :dans: ! maar heb niks gewonnen :( .

maar naja, Gefeliciteerd iedereen! ^_^:tu:

Dat is klote voor je, mischien heb je het te laat ingezonden en hebben andere mensen ook met de goede antwoorden eerder de antwoorden ingezonden en daarom hebben die het goed. Maarja, ooit win je wel, reken er maar op! :Y

volgende keer beter, daarnaast had 40% alles goed, dus is het niet zo raar dat ik verloren heb ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...