Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

nog n paar EE's denk ik:

Cock verwijzing: de Coqq diamants

Op WCTR: "is your child really an alian?" is wel grappig :puh:

In Los Angeles heb je Stanton, dat is een verwijzing naar Ganton denk ik zo

in de ambulance:

man: "there's a (kon ik niet verstaan, iets van ten twentytwo ofzo)

vrouw: "relax asshole, people die every day"

man: well fuck you!

en:

2 mensen op straat in san fierro:

vrouw 1: you ever been to San Fierro?

vrouw 2: i don't think so!

en een The Ring verwijzing:

in Angel Pine is er zo'n ladder de tegen een paal staat, bij the ring had je dat ook, zo'n ring tegen de muur (sceen komt)

shit, dubbelpost

the ring verwijzing (zie bijlage)

post-14157-1132940500_thumb.jpg

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo mensen daar ben ik weer, ik vond weer wat tijd voor mezelf om een lekker rondje te touren door San Andreas. Toen ik op deze plaats kwam zag ik chter die bak een vibrator liggen. Ik weet dan denken jullie: 'duh die ligt ook in het politie bureau.' Dan zeg ik nee die was paars en deze is toch echt zilver. Het is in dat dorpje als je over de brug richting het noorden gaat vanuit san fierro.

gallery1414ig.jpg

edit: ik heb hem hier erachter vandaan gepakt maar ga zelf maar kijken

Bewerkt: door Larsie Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend is, maar in de Suburban zit ook een foutje, als je namelijk met een Stinger naar binnen loopt, vervolgens helemaal tegen de spiegel aanloopt gebeurt er iets wat tegen de natuurwetten ingaat. Normaalgesproken als je de Stinger tegen een muur richt van dichtbij krijg je zélf een klap, kogel verknalt en niemand anders schade aangericht, daar is het echter anders. De kogel vliegt door de spiegel heen, zonder dat deze ook maar iets beschadigt, en je hoort het geluid alsof hij door de lucht ergens anders heen vliegt. Heel vreemd, ik heb het bij meerdere sub-urbans uitgeprobeerd, in LS en SF, ik wist niet of het al bekend was, maar het leek me wel informatief om even te melden. Ik ben er ook maar toevallig achtergekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net deze muur gevonden (zie bijlage), ik kom deze nog niet dus daarom post ik hem maar.

Sorry voor de vage kwaliteit, ik weet niet hoe dit komt...

Zoals je ziet is boven een plaatje van GTA III te vinden en beneden de box-art van GTA Vice City.

Ohw shit, moest dit niet in het verwijzingen topic??? :puh:

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Die staat ook in het GTA San Andreas Easter eggs forum (3e topic van boven). Daar houdt Headcrab (zoals Ice Cold Killa tegenwoordig heet) bij welke easter eggs gevonden zijn en ook easter egg in de zin van het woord zijn. Als je een nieuwe EE hebt gevonden kun je dus het beste eerst even in het Update-topic kijken of deze nog niet bekend is. Voor de link klik hieronder:

Hier dus

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog iets grappigs gevonden:

EDIT: shit, de plaatje doet t niet, naja

dan maar beschrijving:

in Big Smokes Crack House ligt er voor de deur een voetveegmat (of hoe je t ook wil noemen :puh:) en daar staat op:

NOT WELCOME R* Rockstar North

wel grappig :puh:

Bewerkt: door italia_juju
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...