Jump to content
Joriz

Cartman wil ook Chinatown Wars!


gallery_1_5_2005.jpg
Veel mensen hebben al Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor op de DS. In de meest recente aflevering van South Park, die gister op Comedy Central is uitgezonden, wilde Cartman per se ook Grand Theft Auto IV voor op de handheld (later noemt hij het wel weer correct Chinatown Wars) hebben.
Hij gaat zelfs zo ver dat hij Kyle verraadt om in ruil daarvoor Chinatown Wars te krijgen (tevens een verwijzing naar Judas die Jezus verraad na het laatste avond maal).

Deze verwijzing naar Chinatown Wars in South Park zal natuurlijk worden toegevoegd aan onze lange lijst met verwijzingen naar GTA die op WikiGTA staat.

De aflevering zit verder nog vol met verwijzingen naar de kredietcrisis en het verhaal van Jezus.

De volledige aflevering van South Park is gratis te bekijken op de website van de makers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Maar wanneer komt deze verwijzing op de pagina te staan?

Heeft Cartman Kyle wel eens verraden? :?

Als je goed oplet doet hij bijna niks anders,

Hij stopt butters in een schuilkelder, Daarna in een koelkast om zo mee te kunnen gaan naar Casa bonita

En dat is er maar een van

Die heb ik nog niet gezien :$ Maar verder is er sinds seizoen 6/7 bijna geen Kenny kill meer.

De laatste kills van kenny op een rijtje

Seisoen 5 afl 14

Kenny dies

In deze afl. heeft kenny een dodelijke ziekte, Kenny sterft en blijft een seisoen lang weg, Hij komt weer terug in de seisoen 6 afl 12 Stairway to heaven. Aleen daar zit hij vast in Cartman lichaam, Nadat hij dee as van kenny opdronk.

In de afl Biggest douch in te universe wisselt kenny van lichaam D.M.V. een stuk vlees.

In Red leigh down komt kenny weer permanent terug

Seisoen 10 afl 8

Make love not warcraft

In het spel wordt kenny vermoord door The one who has no life

Dit is de eerste keer sinds de deed van kenny dat het zinnetje

Ooh my god they killed kenny wordt uiteroeppen

Seisoen 11 afl 14

The list

Kenny wordt perongelijk neergeschoten nadat een kogel die perongelijk werdt afgeschoten door Bebe, Ironisch genoeg zat hij op dat moment Pop Tards te eten, Cartman zat kenny de hele tijd te plagen met het feit dat hij zijn hele leven pop tards zal gaan eten, en zal sterven met pop tards

Seisoen 12 afl 1

The ring

Aan het einde krijg je een enorme hint dat kenny het eindelijk gaat doen. Kenny blij natuurlijk

nog geen paar tellen later zie je iedereen bij de begrafenis van kenny, Hij is overleden aan syfilis

En dat waren kenny's laatste kills sinds seisoen 6

Hij stierft wel bija een keer in de afl super phun tyme

Daar wordt hij bijna neergeschoten als een gijzelaar hem onder schot houdt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuk dit! Velen verklaren mij voor gek (kijk jij nog tekenfilms?) Maar in South Park zit zo ontiegelijk veel droge humor, diverse parodieën, en inderdaad, droge Kenny Kills (heet dat zo? :$ ) dat ik toch als ik het tegenkom even kijk! Ik blijf er niet voor thuis hoor, maar dat doe ik nergens voor. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg leuk dit! Velen verklaren mij voor gek (kijk jij nog tekenfilms?) Maar in South Park zit zo ontiegelijk veel droge humor, diverse parodieën, en inderdaad, droge Kenny Kills (heet dat zo? :$ ) dat ik toch als ik het tegenkom even kijk! Ik blijf er niet voor thuis hoor, maar dat doe ik nergens voor. :D

Heel veel tussen 12-20 jaar kijken southpark

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

komt seizoen 13 ook op comedy central NL?

of moet season 12 nog eerst?

Seisoen 12 is alweer een paar weken klaar op CS

Seisoen 12 begon een paar weken nadat hij in de VS net was afgelopen

nu seisoen 13 net is begonnen kunne we nog wel een tijdje wachten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

komt seizoen 13 ook op comedy central NL?

of moet season 12 nog eerst?

Seisoen 12 is alweer een paar weken klaar op CS

Seisoen 12 begon een paar weken nadat hij in de VS net was afgelopen

nu seisoen 13 net is begonnen kunne we nog wel een tijdje wachten

Ik denk rond juli/augustus kunnen we ondertiteld SP kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...