Jump to content

Wat is het nut van de hoogte?


AntiGuy

Recommended Posts

So.... bij de kaart(en) waar locaties van Flying Rats op staan aangegeven, staat bij elk blipje een hoogte.

Wat is daar precies het nut van? Aangezien ik geen enkel idee heb hoe hoog '31.3' of '17.9' is.... en hoe komen jullie er trouwens achter?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle coördinaten komen inderdaad uit de script bestanden waar alle Flying Rats worden gecreëerd. De schaalverdeling is natuurlijk lastig te gebruiken ingame, maar voor mensen die mods of teleporters gebruiken kunnen ze best van pas komen. Met een teleporter zou je bijvoorbeeld gelijk naar de locatie kunnen gaan, en dan heb je de hoogte toch echt nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

De hoogte van het zeeniveau is 0 en 1 coördinaat is ongeveer een hele voet. 10 Voet is ongeveer een meter of 3, 4. ;)

Edit: Dat 1 coördinaat ongeveer een hele voet is, is in GTA San Andreas zo. Of het bij GTA IV ook zo is, weet ik niet. Maar vast wel. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Met een teleporter heb je ook andere coördinaten nodig. Als ze die kunnen vinden ergens staat daar waarschijnlijk de hoogte sowieso wel bij, anders staan ze in ieder geval op de goede plek.

Waarschijnlijk heeft het meerendeel van de mensen geen teleporter, en ik snap niet hoe hoog iets zit. Bovendien kan aan de ene kant van de map iets 36,3 graden (Y?) zijn (vanaf de grond), en ligt midden in de stad de grond een stuk hoger. So.... um.... yeah. Dan weet ik nu in ieder geval waar ze voor dienen....

Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien kan aan de ene kant van de map iets 36,3 graden (Y?) zijn (vanaf de grond), en ligt midden in de stad de grond een stuk hoger. So.... um.... yeah. Dan weet ik nu in ieder geval waar ze voor dienen....

Dat is inderdaad waar, maar je zal zo altijd wel ongeveer weten hoe hoog de Flying Rat zich bevind, als je het vergelijkt met de Flying Rats die er dicht bij liggen, zo zal je op het Statue of Happiness zien of de duif bij de voet of bij het hoofd zit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...