Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat ben jij een n00b zeg. :ch:

Ik krijg echt **** van die kerels die beginnen te voorordelen. Jullie losers geven alleen maar om GFX en geen reet om gameplay. Ga een leven zoeken ofso. Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en je vind het stom?

Serieus jongen als jij altijd gaat vooroordelen kom je niet ver.

OT: Zelf heb ik het nog niet gespeeld,maar als deze gereleased is voor de PSP ga ik hem zeker halen. :)

Lijkt me een erg gaaf spel. ;) Overigens vind ik het zeer goed van Rockstar dat ze echt het maximale hebben gehaald uit de DS,niet iedereen krijgt dat zomaar klaar. Zelf heb ik geen DS,maar ik vind het leuk dat de DS gamers nu ook een GTA hebben. I don't give a fuck of het er nou lelijk uitziet of niet,gameplay boven alles! :)

Hahaha ik mag jouw instelling wel. :D Gameplay boven alles inderdaad, alles wat er bijhoort is bijzaak om het allemaal nog leuker te maken. Gameplay is de harde kern, en dan kunnen mooie graphics, een goed verhaal, realisme e.d. het nog verder aankleden. Maar ook al zijn de graphics nog zo mooi, zonder een goede gameplay is een spel gewoon schijt, klaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh mijn god, sorry dat ik het zeg, maar wat een kleuters zitten hier. Ik denk dat ik hier maar een paar jaar wegblijf.

gta_rulez: * 2005 + 2009. Het was een fijne tijd hier :D:cya:

OT: Zelf vind ik het een supergoed spel voor de DS, alleen die heb ik niet. Heb hem wel gespeeld en dat beviel goed. Vooral de vele interactie met de stylus was verassend.

Bewerkt: door gta_rulez

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben jij een n00b zeg. :ch:

Ik krijg echt **** van die kerels die beginnen te voorordelen. Jullie losers geven alleen maar om GFX en geen reet om gameplay. Ga een leven zoeken ofso. Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en je vind het stom?

Serieus jongen als jij altijd gaat vooroordelen kom je niet ver.

OT: Zelf heb ik het nog niet gespeeld,maar als deze gereleased is voor de PSP ga ik hem zeker halen. :)

Lijkt me een erg gaaf spel. ;) Overigens vind ik het zeer goed van Rockstar dat ze echt het maximale hebben gehaald uit de DS,niet iedereen krijgt dat zomaar klaar. Zelf heb ik geen DS,maar ik vind het leuk dat de DS gamers nu ook een GTA hebben. I don't give a fuck of het er nou lelijk uitziet of niet,gameplay boven alles! :)

Hahaha ik mag jouw instelling wel. :D Gameplay boven alles inderdaad, alles wat er bijhoort is bijzaak om het allemaal nog leuker te maken. Gameplay is de harde kern, en dan kunnen mooie graphics, een goed verhaal, realisme e.d. het nog verder aankleden. Maar ook al zijn de graphics nog zo mooi, zonder een goede gameplay is een spel gewoon schijt, klaar.

Je hebt mensen die enkel alleen kijken naar de gameplay, graphics of verhaal. In deze tijd, anno 2009 gaat het tegenwoordig bij alle next-gen games om de graphics. Maar ze kijken ook wel degelijk naar de gameplay en het verhaal. De gameplay hoeft niet persé de harde kern te zijn want sommige mensen houden van games met enkel goede graphics maar met een schijt gameplay. Ik zelf vind dat een game een sterk verhaal moet hebben dan kun je je helemaal verdiepen in het spel. Maar toch let ik ook vooral op de graphics, want als dat me al niet aanspreekt koop ik hem gewoon simpelweg niet. Kortom, het draait tegenwoordig bij veel mensen alleen nog maar om de graphics en dat vind ik erg jammer. :(

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat ben jij een n00b zeg. :ch:

Ik krijg echt **** van die kerels die beginnen te voorordelen. Jullie losers geven alleen maar om GFX en geen reet om gameplay. Ga een leven zoeken ofso. Je hebt het spel nog niet eens gespeeld en je vind het stom?

Serieus jongen als jij altijd gaat vooroordelen kom je niet ver.

OT: Zelf heb ik het nog niet gespeeld,maar als deze gereleased is voor de PSP ga ik hem zeker halen. :)

Lijkt me een erg gaaf spel. ;) Overigens vind ik het zeer goed van Rockstar dat ze echt het maximale hebben gehaald uit de DS,niet iedereen krijgt dat zomaar klaar. Zelf heb ik geen DS,maar ik vind het leuk dat de DS gamers nu ook een GTA hebben. I don't give a fuck of het er nou lelijk uitziet of niet,gameplay boven alles! :)

Hahaha ik mag jouw instelling wel. :D Gameplay boven alles inderdaad, alles wat er bijhoort is bijzaak om het allemaal nog leuker te maken. Gameplay is de harde kern, en dan kunnen mooie graphics, een goed verhaal, realisme e.d. het nog verder aankleden. Maar ook al zijn de graphics nog zo mooi, zonder een goede gameplay is een spel gewoon schijt, klaar.

Je hebt mensen die enkel alleen kijken naar de gameplay, graphics of verhaal. In deze tijd, anno 2009 gaat het tegenwoordig bij alle next-gen games om de graphics. Maar ze kijken ook wel degelijk naar de gameplay en het verhaal. De gameplay hoeft niet persé de harde kern te zijn want sommige mensen houden van games met enkel goede graphics maar met een schijt gameplay. Ik zelf vind dat een game een sterk verhaal moet hebben dan kun je je helemaal verdiepen in het spel. Maar toch let ik ook vooral op de graphics, want als dat me al niet aanspreekt koop ik hem gewoon simpelweg niet. Kortom, het draait tegenwoordig bij veel mensen alleen nog maar om de graphics en dat vind ik erg jammer. :(

Ja,daar heb je ook en punt. Een game waar je je in kunt verdiepen is ook leuk. Maar dan blijft gewoon de gameplay nog centraal staan. Neem nou Half-Life (de eerste die in 1998 uitkwam). Dit is echt 'n spel waarvoor je je eten koud voor laat worden. De gameplay is in 1 woord geweldig + een heel sterk verhaal. Maar dan zijn er van die pummels die nu gaan zeggen dat de GFX slecht zijn. :duh: Het spel is verdomme 11 jaar oud. In die tijd was er niks beters. Tegenwoordig ben je niet meer cool als je oude spellen speelt,en daar krijg ik nu eens een bruine broek van. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het is leuk om drugs tedealen. (ik ben daar op GTA CW heel rijk meegeworden) maar het probleen is. je kunt gewoon niks met die 170.000 (ofwatdanook) dollar doen. misschien een auto voor 100$ kopen of een huis van 8000$. of wapens. dat kost misshien eerst 100.000$ maar als je die wapens hebt gekocht hoef je alleen nog munitie tekopen.voor misschien 2500$. Vrij weinig om te kopen. Maarja ik vind het spel wel Awesome. geloof me ik heb alle GTA's (behalve 2)

GTA CW is wel de coolste na GTA SA. GTA IV is helemaal een meevaller daar kun je helemaal NIKS met geld geen huis of watdanook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...