Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een (game op de) PS3 met een (game op de) NDS vergelijken! :7

Gaat echt nergens over.. Natuurlijk kan de PS3 meer en is GTA IV meer uitgebreid en dus leuker.. Maar wth, maakt dat GTA CW minder? Het verschil tussen een handheld en een next-gen console is nogal wat. Beetje kortzichtig imho..

Je hebt 101% procent gelijk.:puh:

Je kunt appels namelijk niet met peren vergelijken.

Zelf vind ik het een goed spel en vooral met een beetje action replay ds is het een zeer leuk spel.

Het kan nooit zo 'goed' worden als een gta op bijv de ps3 maar voor een ds is het spel perfect.

@Gta haas.Mierenneuken word dat ook weleens genoemd ;)

Bewerkt: door dynastus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een (game op de) PS3 met een (game op de) NDS vergelijken! :7

Gaat echt nergens over.. Natuurlijk kan de PS3 meer en is GTA IV meer uitgebreid en dus leuker.. Maar wth, maakt dat GTA CW minder? Het verschil tussen een handheld en een next-gen console is nogal wat. Beetje kortzichtig imho..

Zoals ik al eerder zei, dat kan GTA CW minder maken ja. Heel veel mensen kunnen zich blijkbaar wel in de GTA-games storten en de juiste sfeer voelen op de PC. Door de grote, best realistische steden en gameplay voelen ze zich daar meer in de game zitten. Op de DS niet.

Natuurlijk is dat logisch. Maar dat maakt de game wel minder, ja.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een (game op de) PS3 met een (game op de) NDS vergelijken! :7

Gaat echt nergens over.. Natuurlijk kan de PS3 meer en is GTA IV meer uitgebreid en dus leuker.. Maar wth, maakt dat GTA CW minder? Het verschil tussen een handheld en een next-gen console is nogal wat. Beetje kortzichtig imho..

Dan is je reactie ook wel wat kortzichtig... Je doet nu net of mensen alles gaan vergelijken op grafisch gebied. Terwijl iedereen het wel eens is dat Rockstar games alles uit de kast heeft getrokken en dat het een prima game is geworden. Maar mogen er dan ineens geen negatieve reacties meer komen? Dat er mensen zijn die het realisme missen en de levendigheid in de stad, hoeft het spel nog niet minder te maken. Het is leuk in mijn beleving om het even te spelen. Maar een vermaak op een console of pc is toch groter, dat wil nog niet zeggen dat het een slechte Gta game is :O

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het bij een vriend van me gespeeld en ik moet zeggen dat het er best leuk uit ziet voor de DS, maar ik heb totaal niet het GTA gevoel.

Ik hoop dat ze een nieuwe GTA maken voor de PSP.

Want GTA:VCS is echt een top game ! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat men het zich te hard aantrekt kom op kijk hoeveel goeie revieuws. :Y

En dan is er is één slechte rivieuw dat eigenlijk wel duidelijk lijkt gemaakt door amateurs die een DS vergelijken met een PS3 en Xbox 360 ik snap niet waar daar het probleem begint. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hee mensen

Ik geloof graag dat Rockstar er alles aandoet om GTA CW er goed uit te laten zien maar het is en blijft een DS....

Vat dit niet te persoonlijk op maar ik zie het meer als een grappig spelletje om even te spelen dan een echte 3d GTA

het is leuk maar CW zal nooit even goed worde als IV

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hee mensen

Ik geloof graag dat Rockstar er alles aandoet om GTA CW er goed uit te laten zien maar het is en blijft een DS....

Vat dit niet te persoonlijk op maar ik zie het meer als een grappig spelletje om even te spelen dan een echte 3d GTA

het is leuk maar CW zal nooit even goed worde als IV

GTA IV IS GEMAAKT OP EEN NEXT GEN CONSOLE HET ZOU ZIELIG ZIJN ALS HET NIET BETER ZOU ZIJN ALS EEN DS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Typ eens in een normale grootte, dat overdreven gedoe is nergens voor nodig..

Zoals ik al eerder zei, dat kan GTA CW minder maken ja. Heel veel mensen kunnen zich blijkbaar wel in de GTA-games storten en de juiste sfeer voelen op de PC. Door de grote, best realistische steden en gameplay voelen ze zich daar meer in de game zitten. Op de DS niet.

Natuurlijk is dat logisch. Maar dat maakt de game wel minder, ja.

Daar ben ik het dus niet mee eens, want dan zijn alle games op een handheld per definitie kut als je het gaat vergelijken met games op een next-gen console. Je moet GTA CW niet met GTA IV vergelijken, dat verschil is gewoon te groot.

Dan is je reactie ook wel wat kortzichtig... Je doet nu net of mensen alles gaan vergelijken op grafisch gebied. Terwijl iedereen het wel eens is dat Rockstar games alles uit de kast heeft getrokken en dat het een prima game is geworden. Maar mogen er dan ineens geen negatieve reacties meer komen? Dat er mensen zijn die het realisme missen en de levendigheid in de stad, hoeft het spel nog niet minder te maken. Het is leuk in mijn beleving om het even te spelen. Maar een vermaak op een console of pc is toch groter, dat wil nog niet zeggen dat het een slechte Gta game is :O

Mijn reactie is helemaal niet kortzichtig, ik heb niks over graphics gezegd. Ik zeg ook niet dat er geen negatieve reacties mogen komen, maar deze vergelijking slaat gewoon op niks. Een PS3 kan veel meer, heeft meer geheugen, betere graphics, een groter beeld.. Dus is GTA IV veel uitgebreider, mooier en dus leuker. Ik vind het alleen kortzichtig om aan de "goedheid" van GTA CW te gaan twijfelen door een (imho verkeerde) vergelijking..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik speel GTA CW alleen tussendoor even, maar als ik langer de tijd heb zet ik toch echt mn pc aan, Ik vind het inderdaad knap wat R* voor elkaar heeft gekregen op de DS, maar het is nu eenmaal leuker op de betere gameplatformen. Dus kies ik maar voor een tussenweg: Heb je even tijd over pak dan de DS. Heb je langer; besteed je tijd met een betere GTA :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gta CW is een prima spel.

Het is niet de bedoeling dat je het gaat vergelijken met console versies want dan kom je alleen maar negatieve punten uit.

Het is eerder de bedoeling GTA CW te raten als stand alone

Ik heb jammer genoeg geen DS(i) om zelf te kijken hoe lekker hij speelt.

Groeten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn reactie is helemaal niet kortzichtig, ik heb niks over graphics gezegd. Ik zeg ook niet dat er geen negatieve reacties mogen komen, maar deze vergelijking slaat gewoon op niks. Een PS3 kan veel meer, heeft meer geheugen, betere graphics, een groter beeld.. Dus is GTA IV veel uitgebreider, mooier en dus leuker. Ik vind het alleen kortzichtig om aan de "goedheid" van GTA CW te gaan twijfelen door een (imho verkeerde) vergelijking..

Nee slaat ook nergens op dat er mensen zijn die een console met een handheld gaan vergelijken, ben ik volkomen met je eens. Maar wie hoor jij dat dan zeggen? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals ik al eerder zei, dat kan GTA CW minder maken ja. Heel veel mensen kunnen zich blijkbaar wel in de GTA-games storten en de juiste sfeer voelen op de PC. Door de grote, best realistische steden en gameplay voelen ze zich daar meer in de game zitten. Op de DS niet.

Natuurlijk is dat logisch. Maar dat maakt de game wel minder, ja.

Daar ben ik het dus niet mee eens, want dan zijn alle games op een handheld per definitie kut als je het gaat vergelijken met games op een next-gen console. Je moet GTA CW niet met GTA IV vergelijken, dat verschil is gewoon te groot.

Minder dan GTA IV ja, dat betekent niet dat het op zichzelf zo slecht is.

Dit doet me sterk denken aan m'n gevoelens over Super Paper Mario. Als ik het vergelijk met de vorige delen van Paper Mario vind ik het een teleurstellend kutspel, maar als ik het NIET vergelijk vind ik het een erg leuke game.

Het komt misschien omdat we dit niet gewend zijn. Een DS-GTA is weer eens wat anders, dat hebben we nog niet meegemaakt. Maar misschien blijft het gewoon niet geschikt voor de DS.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee slaat ook nergens op dat er mensen zijn die een console met een handheld gaan vergelijken, ben ik volkomen met je eens. Maar wie hoor jij dat dan zeggen? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Daar gaat zo'n beetje dit hele item over..

Minder dan GTA IV ja, dat betekent niet dat het op zichzelf zo slecht is.

Precies! Dat bedoelde ik dus, en dat is juist wat dit nieuwsitem suggereert..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom vergelijken ze Gta: IV met Gta: CW? Dat noemen zich dan gamingexperts, een PS3 met een DS vergelijken! :bonk: Maarja, ik heb helaas de game niet(blut :7), en aan die emulatordingen enzo begin ik niet.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...