Jump to content
Joriz

Is Chinatown Wars nu echt zo goed?


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Grand Theft Auto: Chinatown Wars uit kwam waren er al snel veel positieve reviews online. Het spel voor op de DS kreeg dikke achten en negens en werd overal positief beoordeeld. Tot dat gister de eerste negatieve opinie over het spel bij GlobeandMail.com online kwam. In de blogpost meldt Chad Sapieha dat het spel wel een goed verhaal heeft en elementen bevat dat het spel een GTA maakt. Echter meent de auteur dat de moderne GTA elementen (zoals te vinden in GTA4) ontbreken. Zo is het Liberty City levenloos in vergelijking met GTA4 en ging de auteur uiteindelijk ook gewoon maar Grand Theft Auto 4 spelen.
Wat vind jij er dus als speler van het DS spel? Rockstar Games heeft namelijk een knap staaltje werk verricht door het spel voor op zo'n trage handheld te maken. Echter heeft dit ook zijn beperking. Speel je nu gewoon weer op je Playstation/PC of is het spel ondanks zijn beperkingen toch super?
Je kan jou mening over Chinatown Wars natuurlijk kwijt door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

je mag zeker niet de DS vergelijken met ps3, :duh:

iedereen zit te zagen over dat ze sneller naar gta iv zouden terugkrijpen,

je moet weten de een ps3 veel meer aan kan de een ds,

dus daar moet je rekening mee houden,

voor een ds is het een super-game,

dus je mag het niet vergelijken

met gta iv

want dat is op ps3 en dat kan véél méér aan dan de ds

ik vind dat rockstars heel goed werk heeft geleverd, :tu:

het moet niet altijd voor de ps3 of Xbox 360 zijn, :duh:

de kleine handhelden mogen ook toch eens een gta krijgen. :Y

dus voor de ds gamers is het een hele goede game zoals

gta iv een goede game is voor de gamers op de ps3.

je moet zeker niet verwachten dat gta cw beter is dan gta iv :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik eerlijk ben, kreeg ik bij GTA IV al niet eens het echte "GTA"-gevoel. Sterker nog, ik kreeg dat meer bij GTA C(T)W dan bij GTA IV. Ik heb al wel eens discussies gelezen over wat vind je beter, IV of C(T)W? Dan zeg ik, CTW. Waarom? Niet zozeer omdat het spel veel beter is of zo, maar meer omdat ik het gevoel heb dat ze bij CTW het onderste uit de kan gehaald hebben, en bij IV zeker niet. Bij IV had ik hoge verwachtingen, het was op een krachtig apparaat (in mijn geval PS3), ze deden veel aan marketing, ze kondigde het heel lang van tevoren aan, enz... Bij CTW was het veel minder, ik had weinig verwachtingen, ik dacht "ik zie wel" en werd overrompeld omdat het zo leuk is. Misschien kwalitatief niet zo goed als GTA IV (hoe kan het ook anders?), maar het overspoelde mijn verwachtingen en heeft een leuke gameplay. Ja, ik vind CTW écht zo goed.

Toch vind ik dat ze beter een andere setting hadden kunnen nemen, dus geen Liberty City. Dan was er minder vergelijking geweest met GTA IV. Nu denken veel mensen die GTA IV hebben, ik hoef CTW niet te hebben, toch hetzelfde gebied, is relatief kort erna, veel minder sterk apparaat, enz... Ik denk dat als ze een andere setting hadden genomen, bijvoorbeeld Vice City, door vele GTA fans erg geliefd, ze nog veel meer hadden verkocht. Maar goed, dat is maar speculeren. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, R* heeft hun best gedaan om het beste eruit te halen. Iedereen heeft ze eigen mening. Ik vindt dit wel de beste DS game. De DS valt niet met de PS3 te vergelijken. Bij GTA IV krijg je het gevoel niet. Bij CTW wel. Ik neem de eerste missie van CTW als voorbeeld, dan moet je een auto stelen. Dat geeft toch echt het gevoel dat je een auto steelt.

Bewerkt: door gtadevil

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, GTA CTW is inderdaad goed. In GTA IV heb ik een tijdje moeten zoeken naar het ware GTA gevoel. Ik vond het (Pat)Riot element altijd belangrijk in een GTA. De GTA IIII Era is zo onrealistisch als wat. Maar dat mag ook, daarvoor zijn Games. Dat kenmerkte altijd het GTA gevoel bij mij. De mogelijk om complete chaos te veroorzaken waar dan ook in de stad. Dat kon niet in GTA IV. Veel wapens waren eruit gehaald en ik vind het gewoon té realistisch. GTA CTW speelt zich af in datzelfde Liberty City, maar hier is de Riot en de chaos gewoon weere terug :) . Met de terugkomst van de Tank, bulletproof voertuigen en hele leuke (nieuwe) opties vind ik het gewoon een prachtspel. Ik dacht eerst dat het gewoon een k*tgame werd omdat de DS gewoon een en al k*tspellen heeft voor huisvrouwen en veel te kleine kinderen :duh: (no offense). Ik was zelfs verrast dat Rockstar op die k*t handheld een GTA Game wou maken :) . Het is dat ik een DS heb want ik zou niet speciaal voor dat spel een DS kopen. De review van de Power Unlimited zegt alles wat ik wilde in een game, en was dus ook blij toen ik dit las :) .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, GTA CTW is inderdaad goed. In GTA IV heb ik een tijdje moeten zoeken naar het ware GTA gevoel. Ik vond het (Pat)Riot element altijd belangrijk in een GTA. De GTA IIII Era is zo onrealistisch als wat. Maar dat mag ook, daarvoor zijn Games. Dat kenmerkte altijd het GTA gevoel bij mij. De mogelijk om complete chaos te veroorzaken waar dan ook in de stad. Dat kon niet in GTA IV. Veel wapens waren eruit gehaald en ik vind het gewoon té realistisch. GTA CTW speelt zich af in datzelfde Liberty City, maar hier is de Riot en de chaos gewoon weere terug :) . Met de terugkomst van de Tank, bulletproof voertuigen en hele leuke (nieuwe) opties vind ik het gewoon een prachtspel. Ik dacht eerst dat het gewoon een k*tgame werd omdat de DS gewoon een en al k*tspellen heeft voor huisvrouwen en veel te kleine kinderen :duh: (no offense). Ik was zelfs verrast dat Rockstar op die k*t handheld een GTA Game wou maken :) . Het is dat ik een DS heb want ik zou niet speciaal voor dat spel een DS kopen. De review van de Power Unlimited zegt alles wat ik wilde in een game, en was dus ook blij toen ik dit las :) .

hier heb je HELEMAAL gelijk in.!

Ik heb CW niet, maar ik vind het idd meer iets om

1. De setting te veranderen i.t.t. GTA IV

2. De DS is gewoon niet gemaakt voor een GTA vind

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het ook geweldig dat je de bestelwagens van AmmuNation gewoon kunt kapen en vervolgens er bij een Safehouse wapens er uit kan halen. Erg handig als je op dat moment krap bij kas zit. ^_^

-offtopic-

Ja hoe krijg je dat voor elkaar? Ik krijg de deur van die busjes gewoon NIET open..

Bij die gele busjes lukt dat wel...

Iemand een tip voor mij?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

-offtopic-

Ja hoe krijg je dat voor elkaar? Ik krijg de deur van die busjes gewoon NIET open..

Bij die gele busjes lukt dat wel...

Iemand een tip voor mij?

Offtopic:

als je er een tegen komt moet je eerst op de truck blijven schieten totdat de chauffeur uitstapt, maar pas op, hij heeft een shotgun, dood de chauffeur en steel de truck, rij met de truck naar een safehouse die de GPS aangeeft (PAS OP, de truck rookt meestal voordat je de chauffeur gedood hebt, dus rij VOORZICHTIG)

dan moet je als het ware de achterklep openlassen en krijg je te zien wat er in de truck zit.

hopelijk heeft dit geholpen ;)

Ontopic:

Je moet ook niet te veel verwachten want het is op een DS.

Voor de DS is GTA: CW een HELE STERKE aanrader.

Het is gewoon een Must-Have Game.

Bewerkt: door NL-Matthew-NL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind hem niet leuk. Omdat met die auto's enzo is gewoon klote, maar dat hoort dan wel weer bij de DS. Ik vind gewoon dat ze te veel hebben gebruik gemaakt van de DS, dat is gewoon zonde. :N

Ik vind hem niet leuk. Omdat met die auto's enzo is gewoon klote, maar dat hoort dan wel weer bij de DS. Ik vind gewoon dat ze te veel hebben gebruik gemaakt van de DS, dat is gewoon zonde. :N

Oké, het is de DS altijd van die kinderachtige spellen, maar over GTA IV wat jullie zeggen is waar. Als je daar een auto jat rij heel k*t weg want als je ergens tegen aan bots, is je auto al bekand total loss. Maar GTA CW is wel goed als ik zei, maar ik hou niet van platform schermen dan maakt mij het gewoon saai. Maar bij de andere GTA's GTA III GTA VC GTA SA GTA LCS GTA VCS heb ik een grappig gevoel en dat heb ik bij alle andere niet. GTA IV ziet er wel super mooi uit, maar het is realistischer dan in het echt dit is gewoon jammer. :duh: Maar ja GTA CW kan niet in TPV (Third Person View) omdat het de DS is, maar op me DSi maakt GTA CW wel mooier door het licht enzo. :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geef Chad Sapieha wel gelijk. Allereerst is het natuurlijk een super spel voor een handheld als de DS. Maar het boeit niet zo lang, tenminste mij niet. Na de verhaallijn heb ik gelijk het spelletje aan de kant gelegd, heb er veel plezier van gehad maar dat was dan vooral door de verhaallijn. Het heeft niet wat Gta IV heeft en dat kan je natuurlijk ook niet verwachten. Het is dan ook leuk voor onderweg bijvoorbeeld, maar echt een goed spel spelen wat kwa speel- plezier langer boeit doe je toch sneller op een console of pc.

Ik heb hem nu 40 uur gespeeld en ben op 75% mij boeit ie dus wel, ik heb altijd veel plezier gehad aan de DS en nu dus weer. Dit spel is gewoon het beste DS spel. Die man heeft dus niet gelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...